Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, alle spesialistene er helt enig.

Dette er kjedelig, og antagelig er det er virus som smitter fra menneske til menneske, men vi er ikke i fare.

Men skikkelig ekkelt med et virus som har en dødelighet på 40% da, det er mye.

Anonymkode: 6b764...67d

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Nei, alle spesialistene er helt enig.

Dette er kjedelig, og antagelig er det er virus som smitter fra menneske til menneske, men vi er ikke i fare.

Men skikkelig ekkelt med et virus som har en dødelighet på 40% da, det er mye.

Anonymkode: 6b764...67d

Det sa spesialistene om Korona-viruset også. At vi var helt utenfor fare. En av NRKs kjendisleger sto til og med på TV og garanterte at det ville være over i Kina før mars det året og så ville det være glemt. Jeg er ikke paranoid, bare så du ikke misforstår. Men spesialistene var da meget sikre i sin sak også før Korona-viruset slo til.

Anonymkode: a1104...761

Skrevet

Hvis det sprer seg så skal man ikke se bort i fra tror jeg. Men de som styrer er forhåpentligvis litt bedre forberedt denne gangen, og ikke får helt panikk. 

Anonymkode: b74c1...bee

Skrevet

Jeg tenkte det samme. Det er et varselskudd. Et rødt flagg til verden og hvordan vi lever, og hvor enkelt farlige sykdommer kan spres med mennesker som flytter seg på kryss og tvers mellom nasjoner. Spredning av sykdommer er en mye større trussel enn klimaendringer. Klimaendringer kan vi tilpasse oss, slik vi alltid har gjort, vi dør ikke av dem.

Anonymkode: 4afb2...e7d

Skrevet
Anonym bruker skrev (51 minutter siden):

Jeg tenkte det samme. Det er et varselskudd. Et rødt flagg til verden og hvordan vi lever, og hvor enkelt farlige sykdommer kan spres med mennesker som flytter seg på kryss og tvers mellom nasjoner. Spredning av sykdommer er en mye større trussel enn klimaendringer. Klimaendringer kan vi tilpasse oss, slik vi alltid har gjort, vi dør ikke av dem.

Anonymkode: 4afb2...e7d

Ja, virus kan være skumle. Heldigvis har mennesker generelt sett et godt immunforsvar. Jeg er faktisk mer redd vaksinene de fort rører sammen for «redde oss,» eksperimentelle og med «ny, flott» teknologi. 

Anonymkode: 94099...b8d

Skrevet

Skrevet

Skrevet

Hadde ikke vært meg i mot med en lockdown nå

Anonymkode: f2f5f...2d7

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Hva er rart? Hantaviruset var kjent i 1993?

Anonymkode: a4c2d...7bf

Det er rart at de nøyaktig 5 år før dette utbruddet spådde at det ville skje et slikt utbrudd.

Skrevet
Anonym bruker skrev (29 minutter siden):

Det er rart at de nøyaktig 5 år før dette utbruddet spådde at det ville skje et slikt utbrudd.

Det er ikke rart. Det er helt normalt forekommende. Ikke hør på stemmene i hodet nå.

Anonymkode: ef1e1...da4

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det er ikke rart. Det er helt normalt forekommende. Ikke hør på stemmene i hodet nå.

Anonymkode: ef1e1...da4

For et pussig sammentreff. Veldig spesielt.

Skrevet

HANTAVIRUS - den nye “kaninen“ som de nå drar ut av virus-hatten. Og utbrudd på cruiseskip- ringer det en bjelle? De kjører samme manus som med covid- skammen.

Det er ganske vittig at dette HANTAVIRUSET er en registrert birvirkning av covidsprøytene. 
Tenk litt over det.

Og vil du ikke tro at det er hele 13 EKSPERIMENTELLE "vaksiner" in the pipeline for nettopp Hantavirus… 🤨 
Hmmm, for en business modell. Forrige runde ga MILLIARDER av dollar til pharmaselskapene. Dette er visst neste melkeku - om folk lar seg skremme som hodeløse sau også denne gangen.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

HANTAVIRUSET er en registrert birvirkning av covidsprøytene

Kilde på dette?

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Kilde på dette?

Hanta-virus står på Pfizers bivirkningsliste.

IMG_5552.thumb.jpeg.bee7884c58fad59f6b2c41528156b7f8.jpeg

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Hanta-virus står på Pfizers bivirkningsliste.

IMG_5552.thumb.jpeg.bee7884c58fad59f6b2c41528156b7f8.jpeg

Du må linke

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...