Anonym bruker Skrevet 6. mai #1 Skrevet 6. mai Mannen og jeg har et vennepar som elsker å vise seg fram i forskjellige kostymer og parykker når de er på fest. De kan være helt vanlig kledd når man kommer på besøk, men utover kvelden så kan de gå og skifte til noen typiske stygge Temu-dresser og parykker og synes det er ustyrtelig morsomt. De elsker oppmerksomheten rundt dette, og filmer og sender rundt til alle på snap. Jeg og mannen synes dette er så kleint, men smiler jo litt av det for høflighets skyld. Men de tror dette er så voldsomt morsomt. Nå begynner jeg å bli veldig lei av det, og har lyst til å si noe men jeg vet ikke hva. Vi er alle folk i 50 åra, og sånn sett må jo folk få være som de er. Men dette tar litt av noen ganger. Hva kan man si uten å være frekk? Anonymkode: bf0e4...8c6
Anonym bruker Skrevet 6. mai #2 Skrevet 6. mai Du trenger vel ikke å si noe, bare overse og snakke videre om "alt annet". Anonymkode: 9b28b...667
Anonym bruker Skrevet 6. mai #3 Skrevet 6. mai Så kjipe dere er. Det er jo du og mannen som har et problem, ikke venneparet deres. Anonymkode: b7e37...76a
Anonym bruker Skrevet 6. mai #4 Skrevet 6. mai Jeg ser ikke helt problemet, selv om dere ikke er sånn selv er jo dette et fargerikt par som sprer latter og glede rundt seg? Jeg er overhodet ikke sånn jeg heller, egentlig er jeg nok ganske kjedelig som får helt fnatt av alt fra allsang til partyleker, og kledd meg ut har jeg ikke gjort siden jeg var barn 🙈 Men jeg ser jo at verden hadde blitt fryktelig grå om alle var like kjedelig som meg... Det kleineste jeg vet er når noen drar frem gitaren og vil ha allsang. Gudhjelpemeg. Men mange elsker det jo, bl.a ungene mine, så de gangene sånt skjer må jeg bare smile med 😅 Man har da virkelig ikke vondt av litt sånne sprell i omgangskretsen rundt seg. Dere synes det er pinlig og flaut, de synes det er ustyrtelig morsomt. Det bør være plass til dere begge på festen. Hvorfor skal de sitte med hendene i fanget og "oppføre seg voksent" hele kvelden for deres skyld? Anonymkode: 9dc2b...487
Anonym bruker Skrevet 6. mai #5 Skrevet 6. mai Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Jeg ser ikke helt problemet, selv om dere ikke er sånn selv er jo dette et fargerikt par som sprer latter og glede rundt seg? Jeg er overhodet ikke sånn jeg heller, egentlig er jeg nok ganske kjedelig som får helt fnatt av alt fra allsang til partyleker, og kledd meg ut har jeg ikke gjort siden jeg var barn 🙈 Men jeg ser jo at verden hadde blitt fryktelig grå om alle var like kjedelig som meg... Det kleineste jeg vet er når noen drar frem gitaren og vil ha allsang. Gudhjelpemeg. Men mange elsker det jo, bl.a ungene mine, så de gangene sånt skjer må jeg bare smile med 😅 Man har da virkelig ikke vondt av litt sånne sprell i omgangskretsen rundt seg. Dere synes det er pinlig og flaut, de synes det er ustyrtelig morsomt. Det bør være plass til dere begge på festen. Hvorfor skal de sitte med hendene i fanget og "oppføre seg voksent" hele kvelden for deres skyld? Anonymkode: 9dc2b...487 Veldig enig med deg i alt du skriver. Anonymkode: ae619...b15
Anonym bruker Skrevet 6. mai #6 Skrevet 6. mai Jeg har en svært lav terskel for dumskap og jeg hadde ikke klart å skjule at jeg syns de var utrolig pinlige. Deres rett til å kle seg som de vil, min rett til å ikke trekke på smilebåndet Anonymkode: 17f36...8c2
Anonym bruker Skrevet 6. mai #7 Skrevet 6. mai Hi, jeg er så enig med deg!! Oppmerksomhetssyke folk er så slitsomt, og dette var bare kleint. Anonymkode: 61151...cb7
Anonym bruker Skrevet 6. mai #8 Skrevet 6. mai Jeg syns det er værre og snakke stygt om andre på den måten Anonymkode: 23809...c62
Anonym bruker Skrevet 6. mai #9 Skrevet 6. mai Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Hi, jeg er så enig med deg!! Oppmerksomhetssyke folk er så slitsomt, og dette var bare kleint. Anonymkode: 61151...cb7 Jeg synes og det er kleint, hater utkledning. Men man sier jo ikke noe om det hjemme hos andre. Anonymkode: ae619...b15
Iiiiik Skrevet 7. mai #10 Skrevet 7. mai Du har jo egentlig bare to valg. Enten gå dit og smile og glede deg over at de har det morsomt, eller takke nei til å være sammen med dem. Jeg ville nok tenkt som deg, men skjønt at ikke alle kan veies på min vekt. Hvorvidt jeg hadde valgt dem bort eller ikke hadde avhengt av hvor mye bra de og resten av gjengen hadde bydd på for å oppveie det jeg hadde slitt litt av å smile av. Å si noe er ikke greit, de må få gjøre det de selv synes er morsomt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå