Anonym bruker Skrevet 2. mai #1 Skrevet 2. mai Helt uhøytidelig: Hvilke dager i året flagger du? Begynner med meg selv: Her flagges det tre dager i mai: 1., 8. og 17, på barnas bursdager og på runddager for de voksne. Har ikke vært tradisjon i min/våre familie(r) å flagge 1. nyttårsdag, 1. påskedag, 1. pinsedag eller 1. juledag, selv om det også er offentlige flaggdager. Anonymkode: 60c3e...a99
Anonym bruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai 8. og 17, mai samt barnas bursdager. Anonymkode: 68056...f84
Anonym bruker Skrevet 2. mai #6 Skrevet 2. mai Flaggdag betyr ingenting lengre. Ødelegger flaggdagene med det hersens pride flagget hver jævla juni. Anonymkode: b0812...54c
Anonym bruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai 1. og 17.mai. Siden vi skulle bort 1.mai i år så droppa vi flagget i tilfelle vi glemte å ta det ned. Anonymkode: 63ecf...f3a
Anonym bruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Ikke glem den 5.te og 9.de mai, da EU-flagget skal heises. https://no.wikipedia.org/wiki/Europadagen Anonymkode: 9821e...5e5
Anonym bruker Skrevet 2. mai #9 Skrevet 2. mai Samme som deg, hi. Og så er jeg en av dei som henger opp dette hersens prideflagger hver jævla juni. Anonymkode: 48dc8...dc0
sug lut Skrevet 3. mai #10 Skrevet 3. mai 1., 8., 17. mai pluss bursdager og konfirmasjon. Jeg er ikke en offentlig institusjon, jeg trenger ikke flagge de andre dagene.
Anonym bruker Skrevet 3. mai #11 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (15 timer siden): Flaggdag betyr ingenting lengre. Ødelegger flaggdagene med det hersens pride flagget hver jævla juni. Anonymkode: b0812...54c Ja, synd det ikke er noen andre mnd igjen å flagge på Jeg flagger 17.mai og barnas bursdager/dåp/konfirmasjon. Skal sies jeg bare har balkongflagg. Hadde jeg hatt flaggstang hadde jeg nok flagget på alle offentlige flaggdager. Syns det er så flott at stanga blir brukt Anonymkode: d18bf...349
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå