Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Helt uhøytidelig:

Hvilke dager i året flagger du? 

Begynner med meg selv: Her flagges det tre dager i mai: 1., 8. og 17, på barnas bursdager og på runddager for de voksne. 

Har ikke vært tradisjon i min/våre familie(r) å flagge 1. nyttårsdag, 1. påskedag, 1. pinsedag eller 1. juledag, selv om det også er offentlige flaggdager. 

Anonymkode: 60c3e...a99

Videoannonse
Annonse
Skrevet

8. og 17, mai samt barnas bursdager.

Anonymkode: 68056...f84

Skrevet

Har ikke flagg😅

Anonymkode: 6cb80...dfd

Skrevet

17. mai

Anonymkode: b0812...54c

Skrevet

17. mai og bursdagen våre.  

Anonymkode: da48e...0a7

Skrevet

Flaggdag betyr ingenting lengre. Ødelegger flaggdagene med det hersens pride flagget hver jævla juni. 

Skrevet

1. og 17.mai. 

Siden vi skulle bort 1.mai i år så droppa vi flagget i tilfelle vi glemte å ta det ned.

Anonymkode: 63ecf...f3a

Skrevet

Samme som deg, hi. Og så er jeg en av dei som henger opp dette hersens prideflagger hver jævla juni. 

Anonymkode: 48dc8...dc0

Skrevet

1., 8., 17. mai pluss bursdager og konfirmasjon. Jeg er ikke en offentlig institusjon, jeg trenger ikke flagge de andre dagene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Flaggdag betyr ingenting lengre. Ødelegger flaggdagene med det hersens pride flagget hver jævla juni. 

Ja, synd det ikke er noen andre mnd igjen å flagge på 

Jeg flagger 17.mai og barnas bursdager/dåp/konfirmasjon. Skal sies jeg bare har balkongflagg. Hadde jeg hatt flaggstang hadde jeg nok flagget på alle offentlige flaggdager. Syns det er så flott at stanga blir brukt 

Anonymkode: d18bf...349

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...