Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Føler jeg er den eneste akkurat nå. Har itillegg bihulbetennelse som ikke går over. Så vondt nå. Voksen kvinne på 36 

Anonymkode: 080dd...38b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her, tror det er pollen som har foråsaket det denne gangen:syk:

Anonymkode: e2579...2ea

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Samme her, tror det er pollen som har foråsaket det denne gangen:syk:

Men feber? Jeg er helt utslått. Har aldri feber omtrent... fryser som bare det. Veldig vondt i ansiktet/nesa 

Skrevet
3 minutes ago, Anonym bruker said:

Men feber? Jeg er helt utslått. Har aldri feber omtrent... fryser som bare det. Veldig vondt i ansiktet/nesa 

Har ikke tatt tempen, men har fryst noe fryktelig i dag selv om det har vært ganske varmt. Bihulene er helt tette og hoster

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Har ikke tatt tempen, men har fryst noe fryktelig i dag selv om det har vært ganske varmt. Bihulene er helt tette og hoster

Likt her, fryser men glovarm kropp. Vi har kanskje samme virus. Jeg hadde ikke vært istand til jobb for å si det slik

Skrevet

Jeg ligger rett ut. Vond/hoven hals. Fryser og svetter. Får aldri ordentlig feber. 

Anonymkode: 283a2...875

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 timer siden):

Føler jeg er den eneste akkurat nå. Har itillegg bihulbetennelse som ikke går over. Så vondt nå. Voksen kvinne på 36 

Sønnen min på 16 år. Begynner å bli bedre nå. Feber, vondt i kroppen, forkjølet. Vært hjemme fra skolen onsdag og torsdag. Sovet masse

Anonymkode: 78117...b48

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Sønnen min på 16 år. Begynner å bli bedre nå. Feber, vondt i kroppen, forkjølet. Vært hjemme fra skolen onsdag og torsdag. Sovet masse

Anonymkode: 78117...b48

Ja men da er det helt sikkert en slags influensa ute å går. Inatt svettet jeg helt villt, det gjør jeg aldri. Føler meg mørbanket i fjeset å håper det blir borte til mandag når det er jobb igjen. 

Ts 

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Jeg ligger rett ut. Vond/hoven hals. Fryser og svetter. Får aldri ordentlig feber. 

Anonymkode: 283a2...875

Ja huff. God bedring. 

Er buhulene som tar knekken på meg her men sitter i hele kroppen. Garantert feber men har ikke måler jeg 🧐

Skrevet

Mye covid her. Trøndelag

Anonymkode: 9bd89...8a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...