Anonym bruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Føler jeg er den eneste akkurat nå. Har itillegg bihulbetennelse som ikke går over. Så vondt nå. Voksen kvinne på 36 Anonymkode: 080dd...38b
Anonym bruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Samme her, tror det er pollen som har foråsaket det denne gangen Anonymkode: e2579...2ea
Anonym bruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Samme her, tror det er pollen som har foråsaket det denne gangen Anonymkode: e2579...2ea Men feber? Jeg er helt utslått. Har aldri feber omtrent... fryser som bare det. Veldig vondt i ansiktet/nesa Anonymkode: 080dd...38b
Anonym bruker Skrevet 1. mai #4 Skrevet 1. mai 3 minutes ago, Anonym bruker said: Men feber? Jeg er helt utslått. Har aldri feber omtrent... fryser som bare det. Veldig vondt i ansiktet/nesa Anonymkode: 080dd...38b Har ikke tatt tempen, men har fryst noe fryktelig i dag selv om det har vært ganske varmt. Bihulene er helt tette og hoster Anonymkode: e2579...2ea
Anonym bruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Har ikke tatt tempen, men har fryst noe fryktelig i dag selv om det har vært ganske varmt. Bihulene er helt tette og hoster Anonymkode: e2579...2ea Likt her, fryser men glovarm kropp. Vi har kanskje samme virus. Jeg hadde ikke vært istand til jobb for å si det slik Anonymkode: 080dd...38b
Anonym bruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai Jeg ligger rett ut. Vond/hoven hals. Fryser og svetter. Får aldri ordentlig feber. Anonymkode: 283a2...875
Anonym bruker Skrevet 2. mai #7 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (6 timer siden): Føler jeg er den eneste akkurat nå. Har itillegg bihulbetennelse som ikke går over. Så vondt nå. Voksen kvinne på 36 Anonymkode: 080dd...38b Sønnen min på 16 år. Begynner å bli bedre nå. Feber, vondt i kroppen, forkjølet. Vært hjemme fra skolen onsdag og torsdag. Sovet masse Anonymkode: 78117...b48
Anonym bruker Skrevet 2. mai #8 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Sønnen min på 16 år. Begynner å bli bedre nå. Feber, vondt i kroppen, forkjølet. Vært hjemme fra skolen onsdag og torsdag. Sovet masse Anonymkode: 78117...b48 Ja men da er det helt sikkert en slags influensa ute å går. Inatt svettet jeg helt villt, det gjør jeg aldri. Føler meg mørbanket i fjeset å håper det blir borte til mandag når det er jobb igjen. Ts Anonymkode: 080dd...38b
Anonym bruker Skrevet 2. mai #9 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg ligger rett ut. Vond/hoven hals. Fryser og svetter. Får aldri ordentlig feber. Anonymkode: 283a2...875 Ja huff. God bedring. Er buhulene som tar knekken på meg her men sitter i hele kroppen. Garantert feber men har ikke måler jeg 🧐 Anonymkode: 080dd...38b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå