Gå til innhold

Dårlig unnskyldning av han jeg treffer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han var supergira på å treffes idag tidlig, sa vi kunne treffes senere. Vi har vært av og på i et halvt år nå. Han ble plutselig stille og jeg spurte hva som skjer... Da hadde han fått spysyka. Viste bilde der han lå i sengen si. Mi venninne trodde han var med ei annen ei, men jeg velger å tro på han. Hvorfor skulle jeg anklage han for å ha ei annen ei der? Jeg sa god bedring, litt kjipt dette siden jeg gleda meg, men følte jeg gjorde det riktige? Han kunne bare sagt det som det var om det var ei annen ei. Er jeg naiv? 

Anonymkode: 672e2...16d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så klart.

Ingen ikke-naive har av og på-forhold. 

Anonymkode: 46140...e79

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så klart.

Ingen ikke-naive har av og på-forhold. 

Føler jeg må velge å stole på han at han er syk. Hvorfor lyve og hvorfor skulle han ha ei annen ei der. Å lange ut at han ikke snakker sant gjør det ikke bedre. Han sendte fra sengen sin og skrev han ikke hadde vært så dårlig på lenge. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Føler jeg må velge å stole på han at han er syk. Hvorfor lyve og hvorfor skulle han ha ei annen ei der. Å lange ut at han ikke snakker sant gjør det ikke bedre. Han sendte fra sengen sin og skrev han ikke hadde vært så dårlig på lenge. 

Nei, det som gjør det bedre er å droppe hele fyren. Det har du helt rett i!

Skrevet

Hyggelig venninne du har du. 

Anonymkode: 870fb...600

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Hyggelig venninne du har du. 

Anonymkode: 870fb...600

Ja jeg ble litt paff. Er nok litt sånn at jeg velger å stole på de jeg omgås til det motsatte er bevist. Jeg har ikke denne krisemaksimering tankegang men hun gjør meg litt urolig da. Han kan bare kutte meg ut, ikke verre. Jeg vet han ville resgert om jeg sa han jugde. 

Skrevet

...Så jeg gjorde det beste med å si god bedring. Det å bli sur, enten om det er sant eller ikke, ville likevel ikke bedret situsjonen. 2 ganger poengterte han hvor vondt han hadde nå. 

Skrevet

Det er bedre å være naiv (tro godt om mennesker, i hvert fall til den enkeltpersonen har skuffet) enn å være bitter (gå rundt og tro at alle vil ondt, alle er egoister og bare ute etter å utnytte en, osv).

Dette er ikke nok til å konkludere med, synes jeg.

Anonymkode: d081f...a4e

Skrevet

Der er forresten en egen tråd med "andre som er syke med feber nå". Så det er i hvert fall noe som går for tiden. Det er fortsatt mulig at han lyver, akkurat som at jeg kan lyve og si at solen er sort, men altså, det er mer sannsynlig at han faktisk er syk i og med at det er noe som går og der ikke er noen tegn på at han er uærlig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Det er bedre å være naiv (tro godt om mennesker, i hvert fall til den enkeltpersonen har skuffet) enn å være bitter (gå rundt og tro at alle vil ondt, alle er egoister og bare ute etter å utnytte en, osv).

Dette er ikke nok til å konkludere med, synes jeg.

Ja syntes det. Så får han sitte med en smule dårlig samvittighet om ikke det er sant, nå som jeg var så ydmyk.  Han kunne sagt så mye annet enn å være syk om det var uærlighet

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja syntes det. Så får han sitte med en smule dårlig samvittighet om ikke det er sant, nå som jeg var så ydmyk.  Han kunne sagt så mye annet enn å være syk om det var uærlighet

Hva er grunnen til at du egentlig tviler på han?

Anonymkode: 3d20e...a39

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

Hva er grunnen til at du egentlig tviler på han?

Venninnen min fikk meg innpå tanken. Ville ikke du bare roet deg du også med at han er syk? 

Skrevet

Når det er snakk om et av-og-på-forhold, er det jo ikke nødvendigvis sånn at han setter livet helt på vent. Det kan godt hende han også treffer andre i periodene dere ikke er sammen.

Hvis dette plager deg, så tenker jeg det beste er å ta det opp med ham. Enten bli enige om å satse ordentlig og være eksklusive, eller avslutte det helt hvis det ikke fungerer.

Anonymkode: f370a...c26

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Når det er snakk om et av-og-på-forhold, er det jo ikke nødvendigvis sånn at han setter livet helt på vent. Det kan godt hende han også treffer andre i periodene dere ikke er sammen.

Hvis dette plager deg, så tenker jeg det beste er å ta det opp med ham. Enten bli enige om å satse ordentlig og være eksklusive, eller avslutte det helt hvis det ikke fungerer.

Ja men han sa han ikke hadde andre or ei uke siden. Når han sier han er syk idet vi egentlig skal treffes så tror jeg det. Hadde han i denne periodem vært med ei annen ei ville det vært rart å sende av seg selv i senga. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (7 minutter siden):

Ja men han sa han ikke hadde andre or ei uke siden. Når han sier han er syk idet vi egentlig skal treffes så tror jeg det. Hadde han i denne periodem vært med ei annen ei ville det vært rart å sende av seg selv i senga. 

Men når du selv sier at det ikke er seriøst, så skylder han deg faktisk å være ærlig rundt det. Åpenhet om hva man forventer av hverandre er ganske viktig, selv i et mer uforpliktende forhold.

Jeg sier ikke at det nødvendigvis gjelder i dette tilfellet, eller at han faktisk er med noen andre når han sier han er syk. Men prinsipielt sett, i et av-og-på-forhold, kan det jo hende at man ikke er eksklusive.

Derfor er det enda viktigere å få avklart hva dere egentlig er for hverandre.

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Men når du selv sier at det ikke er seriøst, så skylder han deg faktisk å være ærlig rundt det. Åpenhet om hva man forventer av hverandre er ganske viktig, selv i et mer uforpliktende forhold.

Jeg sier ikke at det nødvendigvis gjelder i dette tilfellet, eller at han faktisk er med noen andre når han sier han er syk. Men prinsipielt sett, i et av-og-på-forhold, kan det jo hende at man ikke er eksklusive.

Derfor er det enda viktigere å få avklart hva dere egentlig er for hverandre.

Ja han har fri vei til å rote med andre, men da hadde det vært fint om han hadde sagt det. Vi er ikke eksklusive i det hele tatt, men vi har bare hatt hverandre den siste tiden. Jeg merker det har vært lite nettverk rundt han og det er jo ikke bare å knipse så har man ei dame på døren. 

Prinsippielt syntes jeg man skal være ærlig med hverandre. Helt til det ikke er mer, da har man ikke lengre noe å gjøre med hverandre. Ts 

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Ja han har fri vei til å rote med andre, men da hadde det vært fint om han hadde sagt det. Vi er ikke eksklusive i det hele tatt, men vi har bare hatt hverandre den siste tiden. Jeg merker det har vært lite nettverk rundt han og det er jo ikke bare å knipse så har man ei dame på døren. 

Prinsippielt syntes jeg man skal være ærlig med hverandre. Helt til det ikke er mer, da har man ikke lengre noe å gjøre med hverandre. Ts 

Hvis dere ikke er eksklusive, så er dere heller ikke forpliktet til å oppdatere hverandre på alt. Da må man nesten velge én av delene.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du skulle ikke du slutte å ha kontakt med han, du er sykelig opphengt.

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Hvis dere ikke er eksklusive, så er dere heller ikke forpliktet til å oppdatere hverandre på alt. Da må man nesten velge én av delene.

Sant nok. Han er ute idag så sikkert bare bløff. 

• 2 uker senere...
Skrevet

Hvus man skal dra en hvit en for å komme seg unna en avtale med en man dater, velger man ikke noe av det mest ekle som finnes, spying.

Så den hadde jeg trodd på.

Anonymkode: 8cf60...c1a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...