Anonym bruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Hvordan er deres erfaring med idrettforsikting? Føler at jeg «melder inn og melder inn», men det er lite respons å få og lite hjelp å få. Usikker på om det i det hele tatt er noen vits denne gangen.. har meldt inn 4 ganger tidligere, men er ikke blitt oppringt av noen. Kun fått bekreftelse på innmelding. Jeg har krysset av at det trenger videre oppfølging hver gang Anonymkode: 9264c...001
Anonym bruker Skrevet 2. mai #2 Skrevet 2. mai Tror vi prøvde det en gang da gutten skadet foten på trening. Men tror at det stod at han kan få behandling etter en del tid. Da er jo vitsen borte Anonymkode: 3c6ff...ca5
Anonym bruker Skrevet 2. mai #3 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Tror vi prøvde det en gang da gutten skadet foten på trening. Men tror at det stod at han kan få behandling etter en del tid. Da er jo vitsen borte Anonymkode: 3c6ff...ca5 Ja, det er 60 dager karenstid på behandling står det Anonymkode: 9264c...001
Anonym bruker Skrevet 2. mai #4 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Ja, det er 60 dager karenstid på behandling står det Anonymkode: 9264c...001 Stemmer det. Anonymkode: 3c6ff...ca5
Anonym bruker Skrevet 2. mai #5 Skrevet 2. mai Det kommer vel an på hva slags forsikring du har? Vi har meldt inn skader som har skjedd i både fotball og friidrett og det har blitt veldig raskt avklart alle gangene. Vi har hatt utvidet lisens i friidrett pga høyere risiko for skade, men det har mest med egenandelen å gjøre, ikke tilbudet som sådan. Anonymkode: c84a5...879
Anonym bruker Skrevet 3. mai #6 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (På 2.5.2026 den 13.22): Det kommer vel an på hva slags forsikring du har? Vi har meldt inn skader som har skjedd i både fotball og friidrett og det har blitt veldig raskt avklart alle gangene. Vi har hatt utvidet lisens i friidrett pga høyere risiko for skade, men det har mest med egenandelen å gjøre, ikke tilbudet som sådan. Anonymkode: c84a5...879 Grunnforskning, men det skal ikke ha betydning for annet enn egenandelen Anonymkode: 9264c...001
Anonym bruker Skrevet 4. mai #7 Skrevet 4. mai Anonym bruker skrev (7 timer siden): Grunnforskning, men det skal ikke ha betydning for annet enn egenandelen Anonymkode: 9264c...001 Egenandel og tidspunkt for når den trer i kraft. Hva slags skade har du meldt inn? Skader som krever behandling og som du da ikke har fått brukt forsikring på? Spar på alle kvitteringer og meld forsikringen på nytt. Anonymkode: c84a5...879
Anonym bruker Skrevet 4. mai #8 Skrevet 4. mai Anonym bruker skrev (5 timer siden): Egenandel og tidspunkt for når den trer i kraft. Hva slags skade har du meldt inn? Skader som krever behandling og som du da ikke har fått brukt forsikring på? Spar på alle kvitteringer og meld forsikringen på nytt. Anonymkode: c84a5...879 Det er kun egenandel den har noe å si for. Ikke når den trer i kraft. Det gjør den når man melder inn skade. Skadene jeg har meldt inn er forskjellige. Brudd, korsbånd, menisk o.l. De har bare bekreftet mottatt skademelding, og så hører jeg ikke mer. Egenandelen er 1500 per skade, så vanskelig å nå opp til det, men det forekommer senskader på enkelte ting, og da kommer man over Anonymkode: 9264c...001
Anonym bruker Skrevet 4. mai #9 Skrevet 4. mai Har fått dekket kiropraktor umiddelbart, har Plussforsikring. Forskjellen mellom den og en vanlig forsikring er nettopp karenstiden Anonymkode: aa697...7ae
Anonym bruker Skrevet 4. mai #10 Skrevet 4. mai Anonym bruker skrev (36 minutter siden): Har fått dekket kiropraktor umiddelbart, har Plussforsikring. Forskjellen mellom den og en vanlig forsikring er nettopp karenstiden Anonymkode: aa697...7ae Jeg fikk beskjed om at karenstiden er den samme uansett da jeg ringte dem, men skader som krever umiddelbar behandling kan de likevel godkjenne Anonymkode: 9264c...001
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå