Anonym bruker Skrevet 1. mai #1 Skrevet 1. mai Er du opptatt av rettferdighet i arbeidslivet? Da håper jeg du har heist/hengt ut flagget i anledning arbeidernes internasjonale kampdag. Anonymkode: 76128...f0d
Anonym bruker Skrevet 1. mai #2 Skrevet 1. mai Ja, jo, jeg er jo det. Men etter 25 år i arbeidslivet, har jeg skjønt at penga rår uansett, og fagforeningslederne lar seg bestikke like mye som toppledere. Norge er ganske korrupt. Anonymkode: 0bc02...7b6
Anonym bruker Skrevet 1. mai #3 Skrevet 1. mai Dette var en god 1.ste mai tale synes jeg ❤️ Kort og grei og rett til kjernen i problemet. I stedet for en masse bla bla bla. https://www.facebook.com/reel/1291693705810704 Anonymkode: 8b29a...abd
Anonym bruker Skrevet 1. mai #5 Skrevet 1. mai Flagger og har gått i tog. Dagen er like viktig som før. Anonymkode: 521d3...028
Anonym bruker Skrevet 1. mai #6 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (3 timer siden): Dette var en god 1.ste mai tale synes jeg ❤️ Kort og grei og rett til kjernen i problemet. I stedet for en masse bla bla bla. https://www.facebook.com/reel/1291693705810704 Anonymkode: 8b29a...abd Appellen er god, den, men hun snakker om et "vi" hun og hennes parti venner ikke har vært en del av. Det kalles å ha frekkhetens nådegave. KrF har ikke stått på barrikadene for arbeidsfolks rettigheter, like lite som de fleste andre partiene på høyresida. Det er, uten tvil, fagbevegelsen og partiene på venstresida som har kjempet fram arbeidernes rettigheter. Høyresida vil vanne ut, og plukke fra hverandre disse rettighetene ved første mulighet. Anonymkode: 76128...f0d
Anonym bruker Skrevet 1. mai #7 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (1 time siden): Appellen er god, den, men hun snakker om et "vi" hun og hennes parti venner ikke har vært en del av. Det kalles å ha frekkhetens nådegave. KrF har ikke stått på barrikadene for arbeidsfolks rettigheter, like lite som de fleste andre partiene på høyresida. Det er, uten tvil, fagbevegelsen og partiene på venstresida som har kjempet fram arbeidernes rettigheter. Høyresida vil vanne ut, og plukke fra hverandre disse rettighetene ved første mulighet. Anonymkode: 76128...f0d Men hvis du legger fra deg personangrepene litt og til og med ser bort fra hvilket parti hun hører til. Tar hun feil på noen måte? Jeg må si jeg synes det var en kort og god tale! Anonymkode: 8b29a...abd
Anonym bruker Skrevet 1. mai #8 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Men hvis du legger fra deg personangrepene litt og til og med ser bort fra hvilket parti hun hører til. Tar hun feil på noen måte? Jeg må si jeg synes det var en kort og god tale! Anonymkode: 8b29a...abd Var det ikke nettopp det jeg skrev? Appellen er god. Anonymkode: 76128...f0d
Anonym bruker Skrevet 1. mai #9 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Var det ikke nettopp det jeg skrev? Appellen er god. Anonymkode: 76128...f0d Jo, det var det. Det har du helt rett i. ❤️ Anonymkode: 8b29a...abd
Anonym bruker Skrevet 1. mai #10 Skrevet 1. mai 7 hours ago, Anonym bruker said: Ja, jo, jeg er jo det. Men etter 25 år i arbeidslivet, har jeg skjønt at penga rår uansett, og fagforeningslederne lar seg bestikke like mye som toppledere. Norge er ganske korrupt. Anonymkode: 0bc02...7b6 Men allikevel på topp 4 av de minst korrupte landene i verden Anonymkode: 7de7e...352
Anonym bruker Skrevet 2. mai #11 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (12 timer siden): Men allikevel på topp 4 av de minst korrupte landene i verden Anonymkode: 7de7e...352 Det tror du på? Det er fryktelig vanskelig å avdekke korrupsjon i Norge, når vi har en så enorm offentlig sektor. Du tror kanskje nordmenn er helt annerledes enn andre mennesker? At vi har en særegen høy moral? Jeg flagger for mai, og at våren er kommet. Anonymkode: 6f9f3...34b
Anonym bruker Skrevet 2. mai #12 Skrevet 2. mai 2 hours ago, Anonym bruker said: Det tror du på? Det er fryktelig vanskelig å avdekke korrupsjon i Norge, når vi har en så enorm offentlig sektor. Du tror kanskje nordmenn er helt annerledes enn andre mennesker? At vi har en særegen høy moral? Jeg flagger for mai, og at våren er kommet. Anonymkode: 6f9f3...34b Ja det gjør jeg. Det betyr ikke at det eikke er korrupsjon i Norge, det betyr bare at det i 190+ land er mer korrupsjon enn her😉 Anonymkode: 7de7e...352
Anonym bruker Skrevet 2. mai #13 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det tror du på? Det er fryktelig vanskelig å avdekke korrupsjon i Norge, når vi har en så enorm offentlig sektor. Du tror kanskje nordmenn er helt annerledes enn andre mennesker? At vi har en særegen høy moral? Jeg flagger for mai, og at våren er kommet. Anonymkode: 6f9f3...34b Tror du at Norge er mer korrupt enn andre land? Anonymkode: d4b23...2e6
Anonym bruker Skrevet 2. mai #14 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (4 timer siden): Det tror du på? Det er fryktelig vanskelig å avdekke korrupsjon i Norge, når vi har en så enorm offentlig sektor. Du tror kanskje nordmenn er helt annerledes enn andre mennesker? At vi har en særegen høy moral? Jeg flagger for mai, og at våren er kommet. Anonymkode: 6f9f3...34b Enorm offentlig sektor? Hva er det som får deg til å påstå at vi har en enorm offentlig sektor? Men ja, det forekommer korrupsjon i Norge. I svært liten grad, sammenlignet både med land i verden totalt, og land i verden vi pleier å bli sammenlignet med. Anonymkode: 76128...f0d
Anonym bruker Skrevet 2. mai #15 Skrevet 2. mai Flagger kun 17. mai. 1. mai er en tulledag som bør fjernes sammen med helligdager i påska og juledager. Anonymkode: f95c4...f5a
Anonym bruker Skrevet 2. mai #16 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (15 minutter siden): Flagger kun 17. mai. 1. mai er en tulledag som bør fjernes sammen med helligdager i påska og juledager. Anonymkode: f95c4...f5a Du vil fjerne alle helligdager? Hvem ved sine fulle fem vil gjøre det. Anonymkode: ca510...63f
Anonym bruker Skrevet 2. mai #17 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Flagger kun 17. mai. 1. mai er en tulledag som bør fjernes sammen med helligdager i påska og juledager. Anonymkode: f95c4...f5a Det var da voldsomt! Hvilke vil du fjerne? Hvorfor? Anonymkode: 76128...f0d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå