Anonym bruker Skrevet 30. april #1 Skrevet 30. april Det kommer i rykk og napp visst nok. 2 uker bra og 2 uker ikke. Hva skal vi gjøre? Vi har ruteren hos oss, ikke flyttet på noe. Vedkommende er ganske oppgitt Anonymkode: f4afa...2ae
Anonym bruker Skrevet 30. april #2 Skrevet 30. april Har han internett inkludert i husleien siden routeren står hos dere? Anonymkode: 64d9c...2a8
Anonym bruker Skrevet 30. april #3 Skrevet 30. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Har han internett inkludert i husleien siden routeren står hos dere? Anonymkode: 64d9c...2a8 Ja .. Anonymkode: f4afa...2ae
Anonym bruker Skrevet 30. april #4 Skrevet 30. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Ja .. Anonymkode: f4afa...2ae Jeg leier og med internett i husleien, og har tull til tider. Huseieren min gjør det han kan for å fikse det. Her må han restarte ruteren i mellom når det krøller seg til hos meg. Kan det være problemer med dekningen av en eller annen grunn. Dere må ta kontakt med internettleverandøren og få hjelp der. Anonymkode: 64d9c...2a8
Anonym bruker Skrevet 30. april #5 Skrevet 30. april Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Dere må ta kontakt med internettleverandøren og få hjelp der. Anonymkode: 64d9c...2a8 Korrekt. Hilsen en som ordner internett selv, ville aldri latt utleierne hatt ansvar for det (av god grunn, som vi ser to steder på fire innlegg). Anonymkode: e4ec6...df8
Anonym bruker Skrevet 30. april #6 Skrevet 30. april Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Korrekt. Hilsen en som ordner internett selv, ville aldri latt utleierne hatt ansvar for det (av god grunn, som vi ser to steder på fire innlegg). Anonymkode: e4ec6...df8 Hvordan da? Må ikke hun ta tak på det ? Anonymkode: f4afa...2ae
Anonym bruker Skrevet 30. april #7 Skrevet 30. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Hvordan da? Må ikke hun ta tak på det ? Anonymkode: f4afa...2ae Nei, det er selvfølgelig dere som er ansvarlig for å fikse dette. Ikke rart hun er overgitt. Anonymkode: 64d9c...2a8
Anonym bruker Skrevet 30. april #8 Skrevet 30. april Kjøp en forsterker og sett hos leieboeren, det hjalp på ustabilt nett her. Telenor osv har forsterkere til månedlig leie på noen få kroner. Anonymkode: 3a000...1fb
Anonym bruker Skrevet 30. april #9 Skrevet 30. april Sett opp en repeter/forsterker hos leierboeren Anonymkode: 30e09...dd7
Anonym bruker Skrevet 30. april #10 Skrevet 30. april Hvorfor mener du at leietaker skal ta tak i Internettet når det er dere som har nettet og det er inkludert i leien? Anonymkode: a0428...fc4
Anonym bruker Skrevet 30. april #11 Skrevet 30. april Evig med de som sier repeater. Vi har et lite hus, men smånytt og relativt lavt. Nettet var veldig ustabilt i enden som var lengst borte, men det kom seg veldig med repeater Anonymkode: c2418...edc
Anonym bruker Skrevet 1. mai #12 Skrevet 1. mai Til neste gang; lei ut uten nett Anonymkode: cd5f0...b7e
Anonym bruker Skrevet 1. mai #13 Skrevet 1. mai Kjøp forsterker som dere setter hos han og bytt passord i tilfelle det er noen pålogget som dere ikke er klar over. Anonymkode: bdafa...c9b
Anonym bruker Skrevet 1. mai #14 Skrevet 1. mai Du må ha en forsterker, det har vi også selv om vi bor i en vanlig enebolig. Ungdommene holder til i kjellerstua og har TV og sånt der, så vi måtte ha en forsterker der nede. Når eldstemann bodde hjemme, som gamer, var ikke det godt nok heller. Trådløse nett kan sjelden brukes til gaming, han dro en kabel fra boksen i stua oppe, ut gjennom vinduet og inn vinduet igjen i kjellerstua under når han skulle game 😅 Svogeren min som leier ut kjelleretasjen måtte legge kabel ned da han en periode leide ut til en gamer. Han fikk hjelp til å legge kaben fra boksen oppe ut gjennom veggen og ned til leiligheten og inn igjen der så han fikk stabilt nok nett til å game. Dette er noe dere bare må fikse om dere leier ut. Anonymkode: 0e57d...ca5
Anonym bruker Skrevet 1. mai #15 Skrevet 1. mai Anonym bruker skrev (17 timer siden): Hvordan da? Må ikke hun ta tak på det ? Anonymkode: f4afa...2ae Absolutt ikke. Enten er internett inkludert og da SKAL det fungere, eller så er det ikke inkludert og først da kan du la være å bry deg. Anonymkode: e4ec6...df8
Anonym bruker Skrevet 2. mai #16 Skrevet 2. mai Kablet nett til leieboers pc og tv, pluss forsterker til det trådløse. Leier dere ut inkl internett må dere sørge for at det fungerer. Anonymkode: ac843...b6f
Anonym bruker Skrevet 2. mai #17 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (På 30.4.2026 den 20.56): Ja .. Anonymkode: f4afa...2ae Jeg blir nysgjerrig på om du har tenkt til å gjøre noe med det? Anonymkode: 64d9c...2a8
Anonym bruker Skrevet 2. mai #18 Skrevet 2. mai Anonym bruker skrev (40 minutter siden): Jeg blir nysgjerrig på om du har tenkt til å gjøre noe med det? Anonymkode: 64d9c...2a8 Joda, må jo det.. Anonymkode: f4afa...2ae
Anonym bruker Skrevet 3. mai #19 Skrevet 3. mai Sier som flere andre her: Trådløstnett egner seg dårlig for gaming. Så her har vi kablet nett til "gaming-rommet" og til hjemmekontoret til mannen. Han ville nok ha klart seg for det meste uten kablet nett, men han foretrekker kablet nett for til det likevel. Til gaming er kablet det eneste som virkelig fungerer godt og stabilt. jeg ville hatt et eget nett til leieboer, ikke delt mitt eget. Anonymkode: a0428...fc4
Anonym bruker Skrevet 3. mai #20 Skrevet 3. mai Samme problemet har vi;der vi leier nå. Internett er innkludert i leien men det hjelper jo ikke når det er så ustabilt. Å kundeservice sier jo hver gang at de kan se at det er lenge siden han har restartet ruteren så det er nok der problemet ligger. Så fort den er restartet så virker nettet som normalt igjen. Anonymkode: 17b0c...12e
Anonym bruker Skrevet 3. mai #21 Skrevet 3. mai Anonym bruker skrev (53 minutter siden): Sier som flere andre her: Trådløstnett egner seg dårlig for gaming. Anonymkode: a0428...fc4 Det er ikke flere andre som har sagt det, nei. Kun én som snakker om gaming. De fleste bruker det nok til jobb. Anonymkode: e4ec6...df8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå