Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange her inne er det egentlig som faktisk har barn eller er gravide? Jeg er litt nysgjerrig på det, siden det tross alt heter et foreldreforum. Men måten noen oppfører seg her inne på er jo ganske spesiell, så det hadde vært interessant å vite hvor mange som faktisk er i målgruppen.

Anonymkode: 43f64...5d5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du tror ikke man kan være spesiell og ha barn....

Anonymkode: 559bf...f98

Skrevet

Det er nok mange her inne som hadde barn hjemme en gang for lenge siden. 
Jeg har barn hjemme.

Anonymkode: 63c19...d5a

Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Du tror ikke man kan være spesiell og ha barn....

Det er ikke det jeg sa, og det vet du. Jeg reagerer på oppførselen til enkelte her inne.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Det er ikke det jeg sa, og det vet du. Jeg reagerer på oppførselen til enkelte her inne.

Nei, det vet jeg ikke. Det hadde ikke vært noen grunn til å nevne om folk har barn eller ei da.

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Det er nok mange her inne som hadde barn hjemme en gang for lenge siden. 
Jeg har barn hjemme.

Anonymkode: 63c19...d5a

Jeg sier ikke at ingen her inne er foreldre, men jeg får inntrykk av at det er et mindretall som faktisk er det. Jeg får heller inntrykk av at noen er her fordi de har blitt kastet ut av KG, og da ender opp med å skape samme drama her i stedet.

Skrevet

Jeg har 3 hjemmeboende barn. Antagelig 2 etter sommerferien 

Anonymkode: 0fa59...a2a

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Men hva har det med om de har barn eller ikke?

Jeg har ett hjemmeboende barn og to som er ute av redet. Gjør det meg semi-spesiell kanskje?

Anonymkode: 94e90...8e6

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Men hva har det med om de har barn eller ikke?

Jeg har ett hjemmeboende barn og to som er ute av redet. Gjør det meg semi-spesiell kanskje?

Jeg sier ikke at alle her inne oppfører seg spesielt, jeg har ikke tenkt å dra alle over én kam. Det finnes selvfølgelig mange oppegående folk her også.

Men jeg reagerer på hvordan enkelte oppfører seg, og jeg er langt fra den eneste som gjør det. Du har vel sikkert lagt merke til det selv også.

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg sier ikke at alle her inne oppfører seg spesielt, jeg har ikke tenkt å dra alle over én kam. Det finnes selvfølgelig mange oppegående folk her også.

Men jeg reagerer på hvordan enkelte oppfører seg, og jeg er langt fra den eneste som gjør det. Du har vel sikkert lagt merke til det selv også.

Men hva har det med om folk her har barn eller ei å gjøre?

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Men hva har det med barn eller ikke å gjøre? Det skjønner jeg ikke. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (16 minutter siden):

Men hva har det med barn eller ikke å gjøre? Det skjønner jeg ikke. 

Det er jo det jeg har sagt hele tiden – det heter et foreldreforum, altså ment for dem som er foreldre. Men jeg får inntrykk av at det er mange her som ikke har barn, og det synes jeg er litt rart på et sånt forum.

Og nei, jeg sier ikke at man skal nekte noen å være her. Men jeg synes det har ødelagt litt av det forumet opprinnelig er ment for. Det er for eksempel så og si ingen temaer om barn, og når det først er det, så virker det som noen av svarene kommer fra folk som ikke har barn.

Skrevet

Jeg har også inntrykk av at noen av de som henger her er ensomme gamere som aldri vil oppnå noe her i livet. Dessverre tror jeg faktisk enkelte av de har barn...

Anonymkode: 79a63...35f

Skrevet
Anonym bruker skrev (58 minutter siden):

Det er jo det jeg har sagt hele tiden – det heter et foreldreforum, altså ment for dem som er foreldre. Men jeg får inntrykk av at det er mange her som ikke har barn, og det synes jeg er litt rart på et sånt forum.

Og nei, jeg sier ikke at man skal nekte noen å være her. Men jeg synes det har ødelagt litt av det forumet opprinnelig er ment for. Det er for eksempel så og si ingen temaer om barn, og når det først er det, så virker det som noen av svarene kommer fra folk som ikke har barn.

Mener du at det kun er dem som ikke har barn som oppfører seg merkelig på forumet? Hvordan vet du i så fall det?

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Mener du at det kun er dem som ikke har barn som oppfører seg merkelig på forumet? Hvordan vet du i så fall det?

Det jeg spurte om er rett og slett hvor mange som faktisk har barn eller er gravide her inne, siden det tross alt er et foreldreforum.

Det var ikke ment som en påstand om at bare én gruppe oppfører seg på en bestemt måte, men mer nysgjerrighet rundt hvem som faktisk er i målgruppen for forumet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Det jeg spurte om er rett og slett hvor mange som faktisk har barn eller er gravide her inne, siden det tross alt er et foreldreforum.

Det var ikke ment som en påstand om at bare én gruppe oppfører seg på en bestemt måte, men mer nysgjerrighet rundt hvem som faktisk er i målgruppen for forumet.

Så du mener altså at de som oppfører seg ganske spesielt her inne, og som har blitt kastet ut av KG er folk uten barn, det er en drøy påstand. Oppførte du deg på det viset før du fikk barn?

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Så du mener altså at de som oppfører seg ganske spesielt her inne, og som har blitt kastet ut av KG er folk uten barn, det er en drøy påstand. Oppførte du deg på det viset før du fikk barn?

Nei, det er ikke det jeg mener, og jeg har ikke sagt at det kun er folk uten barn som oppfører seg på en bestemt måte.

Jeg har heller ikke gjort det til et spørsmål om hvordan folk oppførte seg før eller etter de fikk barn. Poenget mitt var bare nysgjerrighet rundt hvem som faktisk er i målgruppen for forumet, ikke å trekke konklusjoner om enkeltgrupper.

Skrevet

Tråden har sklidd litt ut i misforståelser 😅 Det jeg egentlig lurte på er ganske enkelt:

– Har du barn / er du gravid?
– Eller er du her av andre grunner?

Bare litt nysgjerrig på hvem som faktisk er i målgruppen her inne.

Skrevet

OK, jeg kan svare: jeg har barn, begynte å henge her da jeg var gravid første gang og forumet dukket opp i googlesøk. Siden har jeg blitt hengende, mindre i det siste, men jeg slenger fortsatt innom nå og da.

Anonymkode: 95482...4eb

Skrevet

Jeg har barn.

Men helt ærlig så tror jeg mange her inne er som de er fordi de ikke kan være sånn utenfor nett. Og så er de snerpete, ufine og idioter på forum heller enn utenfor. Sånn egentlig bare for å føle seg bedre, for anonymt på nett vet ingen hvem de er og de kan være slik de ønsker å være.

Anonymkode: c21b7...ebe

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Jeg har barn.

Men helt ærlig så tror jeg mange her inne er som de er fordi de ikke kan være sånn utenfor nett. Og så er de snerpete, ufine og idioter på forum heller enn utenfor. Sånn egentlig bare for å føle seg bedre, for anonymt på nett vet ingen hvem de er og de kan være slik de ønsker å være.

Anonymkode: c21b7...ebe

Det er nok noen av dem her også, ja.

Skrevet

Da jeg begynte å henge her var jeg gravid med første. Så har det kommet to til, og den første har flytta ut. Den andre flytter til høsten. Og med det innså jeg at jeg har hengt her siden 2003

Anonymkode: 80798...fa9

Skrevet
Anonym bruker skrev (52 minutter siden):

Da jeg begynte å henge her var jeg gravid med første. Så har det kommet to til, og den første har flytta ut. Den andre flytter til høsten. Og med det innså jeg at jeg har hengt her siden 2003

Anonymkode: 80798...fa9

Har du merket noen endringer på dette forumet med årene? 😊

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...