Gå til innhold

Hvorfor er jeg den rare her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min venninne og jeg har diskutert litt rundt en ja ok litt uheldig situasjon min mann kom opp i da vi var på ferie forrige måned. 

Historien var slik at vi dro på et all-inclusive hotell i syden. Min mann fikk altfor mye å drikke og kunne ikke finne fram til hotellrommet vårt. Jeg ble våknet midt på natten av to vektere som hadde mannen min døddrukken i mellom seg. Jeg hadde gått og lagt meg tidligere mens han fortsatt ville sitte i baren og drikke litt. Han kunne ikke helt gjøre rede for seg, men hadde fått sagt hvor han bodde iallefall. 

Jeg tenker hele situasjonen er litt teit, men tenker at sånt kan skje for alle. Resepsjonen ga oss beskjed neste dag at dette ikke var akseptabelt, og at de ikke ville tillate noen flere slike hendelser. Jeg svarte at de kunne skylde seg selv, siden personalet i baren ga min mann ubegrenset med drikke. Det ble litt diskusjon men det ordnet seg. 

Jeg satt og snakket med min venninne og hun synes det var helt forferdelig at min mann kunne oppføre seg slik. Og ikke minst at jeg tillot det. Jeg sier meg uenig og forsvarer min mann med at alle kan tryne innimellom. Jeg er da ikke helt på viddene her vel? Har folk så lav terskel for sin kjære? Alle kan jo være uheldige. 

Anonymkode: 2ecd7...d08

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du sa at hotellet kunne takke seg selv? Jepp, du er utrolig rar. 

Anonymkode: 03ff1...7aa

Skrevet
Anonym bruker skrev (Akkurat nå):

Du sa at hotellet kunne takke seg selv? Jepp, du er utrolig rar. 

Anonymkode: 03ff1...7aa

ja men de kan jo det. Bartendere som skjenker folk som har fått for mye må jo regne med at det kan gå galt for noen. 

Skrevet

Du virker helt ærlig ikke særlig oppegående når du kaller det et uhell at folk drikker seg så drita at de ikke finner fram selv, og i tillegg sier at hotellet kan takke seg selv. Gud, så patetisk. Voks opp litt, vær så snill – blir flau.

Anonymkode: 8b828...84a

Skrevet

Skikkelig pinlig for mannen din, og like pinlig for deg som gikk i diskusjon med de ansatte 🙈

Å gå på en sånn smell kan skje når man er 18 år og ukjent med å drikke. Skjer det med en voksen mann er det pinlig.

Anonymkode: d234e...230

Skrevet

Sånt skjer. Men han må jo ta ansvar! Hotellets feil, come on…. 

Anonymkode: 858be...1b8

Skrevet

Dette er vel godt symptomatisk for tiden - «jeg driter meg ut, men det er noen andres feil». Din mann dreit seg ut. Det var hans ansvar. Alle kan drite seg ut, men ta ansvar for det selv. Det du skulle sagt til hotellet var - «Min mann dreit seg ut. Det skal HAN sørge for at ikke skjer igjen»

Anonymkode: 84ee3...286

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Du virker helt ærlig ikke særlig oppegående når du kaller det et uhell at folk drikker seg så drita at de ikke finner fram selv, og i tillegg sier at hotellet kan takke seg selv. Gud, så patetisk. Voks opp litt, vær så snill – blir flau.

Anonymkode: 8b828...84a

Enig. Synes egentlig Hi er en idiot. 

Anonymkode: a10ff...385

Skrevet

Du er hinsides rar.

Anonymkode: 64c5c...057

Skrevet

Mannen din sin feil at han drakk seg drita. 

Du gjorde feil ved å gå i diskusjon med hotellet.  

Begge bør lære av sine feil. 

Anonymkode: 2f7a5...f3c

Skrevet

Du sa hotellet kunne skylde på seg selv, og diskuterte med de om det. Det er nesten så jeg ikke tror mine egne øyne, ja du er virkelig rar, så utrolig flau oppførsel av deg. Mannen din dreit seg ut, alle kan gå på trynet inni mellom, men at du skylder på andre for at han gjorde det er helt hinsides pinlig.

Anonymkode: 6b244...a42

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Min venninne og jeg har diskutert litt rundt en ja ok litt uheldig situasjon min mann kom opp i da vi var på ferie forrige måned. 

Historien var slik at vi dro på et all-inclusive hotell i syden. Min mann fikk altfor mye å drikke og kunne ikke finne fram til hotellrommet vårt. Jeg ble våknet midt på natten av to vektere som hadde mannen min døddrukken i mellom seg. Jeg hadde gått og lagt meg tidligere mens han fortsatt ville sitte i baren og drikke litt. Han kunne ikke helt gjøre rede for seg, men hadde fått sagt hvor han bodde iallefall. 

Jeg tenker hele situasjonen er litt teit, men tenker at sånt kan skje for alle. Resepsjonen ga oss beskjed neste dag at dette ikke var akseptabelt, og at de ikke ville tillate noen flere slike hendelser. Jeg svarte at de kunne skylde seg selv, siden personalet i baren ga min mann ubegrenset med drikke. Det ble litt diskusjon men det ordnet seg. 

Jeg satt og snakket med min venninne og hun synes det var helt forferdelig at min mann kunne oppføre seg slik. Og ikke minst at jeg tillot det. Jeg sier meg uenig og forsvarer min mann med at alle kan tryne innimellom. Jeg er da ikke helt på viddene her vel? Har folk så lav terskel for sin kjære? Alle kan jo være uheldige. 

Ikke akseptabelt, og at du skylder på baren? Jeg hadde ikke giddi en slik fyr, aldri.

Anonymkode: 6a2e4...896

Skrevet

Du er den rare her ja 100%

Anonymkode: ba2e4...fb8

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Uheldig er man i ungdommen, voksne kjenner grensene sine og stopper lenge før dette. Eller man tar konsekvensen, som faktisk ofte er utkastelse.

Men jeg er enig med deg i en ting, det er ikke opp til deg å tillate. Han blr greie å oppføre seg helt på egen hånd. At du skylder på personalet er helt på trynet, de stod der vel ikke med trakt og tvang i han alkohol.

Han dreit seg ut og i den situasjonen burde man være ydmyk, ikke bortforklarende.

Anonymkode: a5a5b...7c5

Skrevet

Ja, du er rar. Det er ikke et uhell å drikke seg så snydens at man ikke kan gjøre rede for seg. Det er jo ikke som han snubla opp i et svømmebasseng av whisky og måtte drikke det opp for ikke å drukne. Det er bare flaut å skylde på hotellet for at han ikke har vett på å begrense seg. Det dere burde ha gjort er å beklage dypt det som skjedde og takke for at vekterne ivaretok han og fikk han til riktig rom. 

Skrevet

Det er ganske forferdelig å drikke seg fra sans og samling ja. Kanskje du bør tenke at han kan ha et problem.

Skrevet

«Jeg svarte at de kunne skylde seg selv, siden personalet i baren ga min mann ubegrenset med drikke.»

Seriøst…? Er mannen din komplett evneveik? «Jeg kan ikke noe for at jeg drakk meg så sanseløs at jeg ikke klarte å gjøre rede for meg, for bartenderen serverte meg jo alkohol»… dette er pinlig på SÅ mange plan.

Anonymkode: 34d0e...af2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...