Anonym bruker Skrevet 28. april #1 Skrevet 28. april Så er det sånne bitche jenter som holder andre jenter utenfor! Min datter har en venninne... men med en gang jenter nr 3 (bitch) kommer så kan de ikke leke sammen mer ! Har ALDRI forstått det !! Jeg ser selv at min datter blir skvist ut av jente 3. Det er så vondt å "se".. De er 7 år... Har dere opplevd dette ? Jeg har sønner fra før, de er ikke sånn ! Anonymkode: e45e6...ea7
Anonym bruker Skrevet 28. april #2 Skrevet 28. april Irriterer meg når voksne mennesker kaller barn for bitch Anonymkode: 7e6ea...f4a
Anonym bruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Irriterer meg når voksne mennesker kaller barn for bitch Anonymkode: 7e6ea...f4a Noen unger er faktisk noen ufordragelige troll. Anonymkode: 23bc6...c1c
Anonym bruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Irriterer meg når voksne mennesker kaller barn for bitch Anonymkode: 7e6ea...f4a Helt ærlig, irriterer deg det virkelig i hverdagen? Virkelig? Når jenter oppfører seg sykt dårlig så blir jeg j. frustrert og såret ! HI Anonymkode: e45e6...ea7
Anonym bruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (20 minutter siden): Irriterer meg når voksne mennesker kaller barn for bitch Anonymkode: 7e6ea...f4a Enig! Det heter faktisk tispe på norsk! Anonymkode: 7da93...9f8
Iiiiik Skrevet 28. april #6 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Helt ærlig, irriterer deg det virkelig i hverdagen? Virkelig? Når jenter oppfører seg sykt dårlig så blir jeg j. frustrert og såret ! HI Anonymkode: e45e6...ea7 Det var ikke jeg som skrev det, men jeg blir forskrekka over at voksne folk kaller 7-åringer for bitch (eller tispe). Å være mor innebærer at man bør være klokere og større enn barna sine. Jenta som stenger andre ute trenger veiledning, ikke sinne.
Anonym bruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april Så lær henne å ta igjen da. Anonymkode: 140ee...119
Anonym bruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april 3 blir dessverre ofte 1 for mye blant barn Anonymkode: 159c7...f53
Anonym bruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april Iiiiik skrev (1 time siden): Det var ikke jeg som skrev det, men jeg blir forskrekka over at voksne folk kaller 7-åringer for bitch (eller tispe). Å være mor innebærer at man bør være klokere og større enn barna sine. Jenta som stenger andre ute trenger veiledning, ikke sinne. At jeg skriver dette her inne. Betyr IKKE at jeg kaller barnet for dette i det ekte liv ! Var uansett IKKE det tråden handlet om Anonymkode: e45e6...ea7
Anonym bruker Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (1 time siden): 3 blir dessverre ofte 1 for mye blant barn Anonymkode: 159c7...f53 Bare så kjipt at det alltid er min datter det går utover Anonymkode: e45e6...ea7
Anonym bruker Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april Går de i samme klasse eller på samme skole? I så fall melder du fra til skolen. Da kan de trene på å være sammen flere, at det går på omgang hvem som bestemmer leken osv. 7 år gamle barn er ikke bitcher. Noen trenger veiledning for å lære hvordan de samhandler med flere, hvordan de kan la andre få plass og ikke selv dominere. Hvordan man er en god venn. Andre barn trenger å lære å ta plass og våge å styre leken osv. Veldig spesielt å omhandle et 7 år gammelt barn som bitch og ha så mye aggresjon. Er de hjemme hos dere eller du er i nærheten så prøv å vær i bakgrunnen, styr leken, korriger nærmest umerkelig og lær jentene hvordan man leker fint sammen. Anonymkode: 9bb34...297
Anonym bruker Skrevet 28. april #12 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (4 timer siden): Så er det sånne bitche jenter som holder andre jenter utenfor! Min datter har en venninne... men med en gang jenter nr 3 (bitch) kommer så kan de ikke leke sammen mer ! Har ALDRI forstått det !! Jeg ser selv at min datter blir skvist ut av jente 3. Det er så vondt å "se".. De er 7 år... Har dere opplevd dette ? Jeg har sønner fra før, de er ikke sånn ! Anonymkode: e45e6...ea7 Hvor gammel er du?! Makan til språk på deg. Er du ferdig utviklet eller? Anonymkode: 8e370...0b4
Anonym bruker Skrevet 29. april #13 Skrevet 29. april Synes svaret til ..297 var veldig bra. Du kan også invitere de hjem til dere for å kunne følge med på leken. Joda 7-åringer klarer fint å være ufordragne troll, men forhåpentligvis så mener de det ikke. Nabogutten når sønnen min var på den alderen pleide ofte å være å leke hos oss, så en dag hørte jeg nabogutten si til min sønn i sint stemme: "Om jeg ikke får den bilen så skal jeg drepe deg!" Her brøt jeg inn og så klart ifra at slik sier man ikke! Og ba han om å si unskyld. Må man ordlegge seg helt politisk korrekt her for å få råd? HI skrev ordet i hermetegn for vi skulle forstå. Anonymkode: 58094...b77
Anonym bruker Skrevet 30. april #14 Skrevet 30. april Anonym bruker skrev (På 28.4.2026 den 22.07): Går de i samme klasse eller på samme skole? I så fall melder du fra til skolen. Da kan de trene på å være sammen flere, at det går på omgang hvem som bestemmer leken osv. 7 år gamle barn er ikke bitcher. Noen trenger veiledning for å lære hvordan de samhandler med flere, hvordan de kan la andre få plass og ikke selv dominere. Hvordan man er en god venn. Andre barn trenger å lære å ta plass og våge å styre leken osv. Veldig spesielt å omhandle et 7 år gammelt barn som bitch og ha så mye aggresjon. Er de hjemme hos dere eller du er i nærheten så prøv å vær i bakgrunnen, styr leken, korriger nærmest umerkelig og lær jentene hvordan man leker fint sammen. Anonymkode: 9bb34...297 De går i samme klasse 😞 Anonymkode: e45e6...ea7
Anonym bruker Skrevet 30. april #15 Skrevet 30. april Det finnes jenter som er totale rotter allerede som sjuåringer, det burde ikke komme som et sjokk på noen. Anonymkode: 94b18...3f9
Anonym bruker Skrevet 30. april #16 Skrevet 30. april Anonym bruker skrev (På 28.4.2026 den 17.36): Så er det sånne bitche jenter som holder andre jenter utenfor! Min datter har en venninne... men med en gang jenter nr 3 (bitch) kommer så kan de ikke leke sammen mer ! Har ALDRI forstått det !! Jeg ser selv at min datter blir skvist ut av jente 3. Det er så vondt å "se".. De er 7 år... Har dere opplevd dette ? Jeg har sønner fra før, de er ikke sånn ! Anonymkode: e45e6...ea7 Du kaller en syvåring for bitch? Jeg tenker at det største problemet i denne settingen er deg. Anonymkode: a4ebd...7c5
Anonym bruker Skrevet 30. april #17 Skrevet 30. april Anonym bruker skrev (På 28.4.2026 den 17.36): Så er det sånne bitche jenter som holder andre jenter utenfor! Min datter har en venninne... men med en gang jenter nr 3 (bitch) kommer så kan de ikke leke sammen mer ! Har ALDRI forstått det !! Jeg ser selv at min datter blir skvist ut av jente 3. Det er så vondt å "se".. De er 7 år... Har dere opplevd dette ? Jeg har sønner fra før, de er ikke sånn ! Anonymkode: e45e6...ea7 Det er absolutt ikke uvanlig, verken blant gutter eller jenter. Det å leke 3 sammen vil for mange trenge "trening". Så da trenger de trygge, oppegående voksne til å korrigere (uten å bruke ordet bitch, selv om det ikke blir sagt foran ungene. ) Anonymkode: 5eabd...b6e
Anonym bruker Skrevet 30. april #18 Skrevet 30. april Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Det er absolutt ikke uvanlig, verken blant gutter eller jenter. Det å leke 3 sammen vil for mange trenge "trening". Så da trenger de trygge, oppegående voksne til å korrigere (uten å bruke ordet bitch, selv om det ikke blir sagt foran ungene. ) Anonymkode: 5eabd...b6e Ikke lov å kalle barna bitch? Hva blir det neste? Ikke lov å kalle barna tilbakestående? Anonymkode: 7da93...9f8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå