Anonym bruker Skrevet 27. april #1 Skrevet 27. april Ser reprise på Kjartan rydder opp, med Cathrine Sørland og mannen. Og fader, for et munnhuggeri og krangling! Så grusomt slitsomt å se på, måtte bare slå av! Er det ekte, eller er det en syk image?? Anonymkode: 33b10...75e
Anonym bruker Skrevet 28. april #3 Skrevet 28. april Jeg så disse to på God morgen Norge for noen år siden. Der hun hadde dratt med han til en seanse med offentlig ydmykelse ang. utroskap. Jeg orket ikke å se for jeg så etter noen minutter at han var meget beklemt i situasjonen. Jeg tenkte bare "herregud, trenger vi virkelig dette". Så at disse to kan krangle offentlig på kamera tror jeg gladelig på. Anonymkode: 1155e...5e8
Anonym bruker Skrevet 28. april #4 Skrevet 28. april Det forholdet har aldri virket sunt! Anonymkode: 35a88...b75
Anonym bruker Skrevet 28. april #5 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (13 timer siden): Hvem er Kjartan? Anonymkode: b611e...386 Kjartan Skjelde, han som hadde Camp Kulinaris programmene. Anonymkode: 3f259...b87
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå