Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden MDG vil gi velgerne en masse penger i stedet for lavere drivstoffpriser. Hvis du er glad i penger er dette kanskje noe for deg? Er du glad i penger? Kunne du tenke deg å stemme MDG for å få en masse penger? https://www.vg.no/nyheter/i/GxPPQQ/mdg-vil-gi-deg-cash-det-maa-mye-penger-paa-bordet Anonymkode: 07c79...d41
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden Nei, absolutt ikke. MDG er som andre politikere, totalt frakoblet virkeligheten. Det hun ikke skjønner er at mange fattige har bil, de har en gammel bil som ikke er verdt mye, som bruker bensin eller diesel, en gammel bil de er helt avhengig av i hverdagen. Dette er så motbydelig, snakk om å prøve å kjøpe folk for småpenger. De bryr seg katta om de fattige. Anonymkode: 8ccd5...88a
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #3 Skrevet 3 timer siden 1700-3400 kr er ikke hva jeg vil kallse masse penger akkurat Anonymkode: ebd03...def
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #4 Skrevet 2 timer siden Hvis jeg fikk masse penger kunne jeg stemt MDG. Men 1700 kroner i året er ikke masse penger. Betal meg en million og jeg stemmer på hvem som helst. Anonymkode: d0fd5...6f3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå