Anonym bruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Er det virkelig ok det de utsetter folk for ? Hva er egentlig vitsen? Kun penger? Og hvordan kan befalet sitte der å dømme mennesker og gi de karakterer ? Norm.. litt over eller under. Syns egentlig det er litt sykt.. nesten som en syk sekt. Meninger ? Anonymkode: c74f9...aac
Anonym bruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april Hvorfor er det noe annerledes enn det som gjøres i andre realityprogrammer? Anonymkode: 62dc1...cea
Anonym bruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Hvorfor er det noe annerledes enn det som gjøres i andre realityprogrammer? Anonymkode: 62dc1...cea Var kompani Lauritzen jeg snakket om nå Anonymkode: c74f9...aac
Anonym bruker Skrevet 26. april #4 Skrevet 26. april Det er laget for tv underholdning! For å underholde, engasjere. De vet på forhånd hva de sier ja til å være med på og de kan fritt trekke seg. Nå har ikke jeg sett siste episode, men dette er for å engasjere oss publikum. Hadde det vært «kose» oppgaver hadde ikke dette programmet fenget Anonymkode: 88ff0...52c
Anonym bruker Skrevet 26. april #5 Skrevet 26. april Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Var kompani Lauritzen jeg snakket om nå Anonymkode: c74f9...aac Og det er jo det jeg spør, hvorfor du synes det er et problem. Anonymkode: 62dc1...cea
Anonym bruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er det virkelig ok det de utsetter folk for ? Hva er egentlig vitsen? Kun penger? Og hvordan kan befalet sitte der å dømme mennesker og gi de karakterer ? Norm.. litt over eller under. Syns egentlig det er litt sykt.. nesten som en syk sekt. Meninger ? Anonymkode: c74f9...aac Krenketoget fortsetter ser jeg... Anonymkode: 2c005...ff3
Anonym bruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Var kompani Lauritzen jeg snakket om nå Anonymkode: c74f9...aac Ja, nettopp. Svar på spørsmålet til Anonymkode: 62dc1...cea da. Hva er problemet? Anonymkode: 2c005...ff3
Anonym bruker Skrevet 27. april #8 Skrevet 27. april Du har aldri fått karakter i noe? Her får du karakter på karakteren din. Av folk.sol kan det. Mulig du burde deltatt? Vokst litt? Anonymkode: 2d189...10e
Anonym bruker Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ja, nettopp. Svar på spørsmålet til Anonymkode: 62dc1...cea da. Hva er problemet? Anonymkode: 2c005...ff3 Jeg blir ikke krenket ! Jeg liker å følge med på det ! Det er ikke et problem! Lurer bare på om det er forsvarlig! Anonymkode: c74f9...aac
Anonym bruker Skrevet 27. april #10 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Du har aldri fått karakter i noe? Her får du karakter på karakteren din. Av folk.sol kan det. Mulig du burde deltatt? Vokst litt? Anonymkode: 2d189...10e Etter å ha vært oppvokst i Jehovas vitner så får jeg flashback til dømming. Har ingenting med at jeg burde vokst litt ! Anonymkode: c74f9...aac
Anonym bruker Skrevet 27. april #11 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (39 minutter siden): Jeg blir ikke krenket ! Jeg liker å følge med på det ! Det er ikke et problem! Lurer bare på om det er forsvarlig! Anonymkode: c74f9...aac Forsvarlig er det nok, de har jo et helt team med psykologer osv til å følge opp. Det er jo voksne mennesker som blir pushet utenfor komforsonen og presset til å gå i kjelleren, for å oppleve at det vi klarer mye mer enn vi tror, og føle på mestring Av de som har vært med på den reisen har jo de fleste bare positive ting å si om utviklingen de har kjent på som menneske. Anonymkode: 5fefd...877
MissSaigon Skrevet 27. april #12 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg blir ikke krenket ! Jeg liker å følge med på det ! Det er ikke et problem! Lurer bare på om det er forsvarlig! Anonymkode: c74f9...aac Hva er det du tenker at ikke er forsvarlig? Det er voksne folk som har meldt seg på og som vet hva det går ut på. Det ansvarlige er utdannede mennesker som vet hva de driver med, dette er ting Forsvaret har drevet med i uminnelige tider. Få voksne har vondt av å bli målt på innsats, omtanke og evner.
Anonym bruker Skrevet 27. april #13 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg blir ikke krenket ! Jeg liker å følge med på det ! Det er ikke et problem! Lurer bare på om det er forsvarlig! Anonymkode: c74f9...aac Forsvarlig?? Å få karakterer? Hva er farlig med det? Anonymkode: 2c005...ff3
Anonym bruker Skrevet 27. april #14 Skrevet 27. april Jeg synes tilbakemeldingene de får er utrolig konstruktive og fine. De får tilbakemelding på hva de er gode på og hva de kan jobbe med. De er aldri ufine eller stygge mot deltagerne, de prøver å bygge de opp til å bli en bedre utgave av seg selv. Alle som får tilbakemelding sier som regel at de er enig i det befalet sier. Ofte ser befalet gode sider ved en person, som personen trenger å høre og som bygger selvtillit. Akkurat det med karaktersettingen norm/under norm ser jeg at kan være litt tøft. Anonymkode: a89a6...9ea
Anonym bruker Skrevet 27. april #15 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (27 minutter siden): Jeg synes tilbakemeldingene de får er utrolig konstruktive og fine. De får tilbakemelding på hva de er gode på og hva de kan jobbe med. De er aldri ufine eller stygge mot deltagerne, de prøver å bygge de opp til å bli en bedre utgave av seg selv. Alle som får tilbakemelding sier som regel at de er enig i det befalet sier. Ofte ser befalet gode sider ved en person, som personen trenger å høre og som bygger selvtillit. Akkurat det med karaktersettingen norm/under norm ser jeg at kan være litt tøft. Anonymkode: a89a6...9ea De er jo der for å bli en bedre utgave av seg selv, det tror jeg ikke Hi helt skjønner. Anonymkode: 2c005...ff3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå