Anonym bruker Skrevet 26. april #1 Skrevet 26. april Er det vanlig at det står Inaktiv på bolig annonse på Finn.no som ble lagt ut to timer før? Skulle se på den på visning. Men nå får jeg ikke lest prospektet eller noe som helst. Anonymkode: 33512...809
Anonym bruker Skrevet 26. april #2 Skrevet 26. april De skal vel endre noe på den da Anonymkode: 38163...897
Anonym bruker Skrevet 26. april #3 Skrevet 26. april Det er ikke vanlig, men det skjer. Jeg ville tenkt at de har sett en feil de vil rette på, eller at noen har kuppet den før visning så den er solgt Uansett vil du nok se svaret i morgen. Anonymkode: bd3e4...900
Anonym bruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (21 timer siden): Det er ikke vanlig, men det skjer. Jeg ville tenkt at de har sett en feil de vil rette på, eller at noen har kuppet den før visning så den er solgt Uansett vil du nok se svaret i morgen. Anonymkode: bd3e4...900 Det står fortsatt inaktiv og ikke solgt. Hvis noen hadde kuppet den før visning så hadde det vell stått solgt og ikke inaktiv? Sendte megler kun sms for to dager siden men har ikke svart. Står også Deaktivert. Aner ikke hva det betyr da? Anonymkode: 33512...809
Anonym bruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det står fortsatt inaktiv og ikke solgt. Hvis noen hadde kuppet den før visning så hadde det vell stått solgt og ikke inaktiv? Sendte megler kun sms for to dager siden men har ikke svart. Står også Deaktivert. Aner ikke hva det betyr da? Anonymkode: 33512...809 Det betyr at annonsen ikke er aktiv lenger. Kan være de har ombestemt seg, at de må vente etc. Anonymkode: d5c06...6f0
Anonym bruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april De har nok trukket annonsen. Du ser den fordi du har lagret den, men om jeg går inn og søker finner jeg den nok ikke. Salget er satt på vent av en eller annen grunn. Anonymkode: bd3e4...900
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå