Gå til innhold

Ølsalget i butikken

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg blir egentlig forferdelig irritert!  Jeg står i kø for å betale øl. Kunden foran vet ikke hvilken røyk hun skal kjøpe... bruker laaang tid. Endelig er det min tur. Og hun i kassen sier: beklager, du er 1 minutt for sein. 

Hvorfor kan de ikke gjøre et unntak ? 1 min. Jeg har stått flere minutter å ventet å tur... etter den teite kunden

Anonymkode: 248a5...a0f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du greier deg nok uten øl. Er du så avhengig får du beregne bedre tid eller kontakte avrusning.

Anonymkode: 68179...9ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Du greier deg nok uten øl. Er du så avhengig får du beregne bedre tid eller kontakte avrusning.

Var ikke det som var poenget 

Skrevet

Så vidt jeg vet kan de ikke gjøre unntak. Kassen låses får salg av alkohol. Neste gang får du spørre om å få gå forbi. Det har jeg sett folk gjøre flere ganger. 

Anonymkode: 406e9...e4d

Skrevet

De får ikke slått det inn på kassa, og hvis det skulle gå an å manuelt omgå systemet så kan de få sparken. 

Anonymkode: d2ee9...b5f

Skrevet

De kan ikke slå det inn. Kassen låser seg. Neste gang må du beregne bedre tid. Kunden forann deg kan bruke så lang tid som den trenger, dette var din feil.

Anonymkode: 3247c...664

Skrevet

Jeg har lært. Skulle på fest. Nå er festen avlyst for min del. 

HI

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Jeg blir egentlig forferdelig irritert!  Jeg står i kø for å betale øl. Kunden foran vet ikke hvilken røyk hun skal kjøpe... bruker laaang tid. Endelig er det min tur. Og hun i kassen sier: beklager, du er 1 minutt for sein. 

Hvorfor kan de ikke gjøre et unntak ? 1 min. Jeg har stått flere minutter å ventet å tur... etter den teite kunden

Fordi kassene tillater det ikke. Det er ikke de ansatte som er vrange. Men jeg skjønner godt at det er irriterende. Spør om å få gå foran neste gang, jeg har sluppet folk med alkohol foran meg flere ganger.

Anonymkode: d279c...4af

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

For et ufattelig idiotisk svar.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

For et ufattelig idiotisk svar.

Takk ❤️

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 minutter siden):

Fordi kassene tillater det ikke. Det er ikke de ansatte som er vrange. Men jeg skjønner godt at det er irriterende. Spør om å få gå foran neste gang, jeg har sluppet folk med alkohol foran meg flere ganger.

Godt å høre. Har selv jobbet i butikk. Da var det opp til meg... om å være vrang eller ikke

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

De kan ikke gjøre unntak. 

Kassen låses for salget når klokken er over, og det er ikke noe den ansatte kan gjør

Anonymkode: 1664d...ea7

Skrevet
Anonym bruker skrev (44 minutter siden):

Det er noe man ikke kan styre. Hun bak kassa kan ikke gjøre noe. Men du har i hvert fall lært at du skal kommer tidligere. 

Anonymkode: ba45f...358

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Idiot 

Skrevet
Anonym bruker skrev (46 minutter siden):

HI

Så fordi du ikke fikk kjøpt øl, så er det uaktuelt å gå på festen? 

Anonymkode: 4d04d...712

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Kassasytmet er satt slik at det ikke er mulig å få solgt alkohol etter tidsfristen

Anonymkode: 089ee...e43

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

HI

så du kan ikke dra på fest uten å drikke🤔

Anonymkode: edbbc...052

Skrevet
Anonym bruker skrev (59 minutter siden):

så du kan ikke dra på fest uten å drikke🤔

Det er vel helt normalt?

Anonymkode: cb0a6...ae7

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

Det er vel helt normalt?

Anonymkode: cb0a6...ae7

Det er ikke normalt å ikke kunne dra på fest uten å drikke. Jeg kjenner flere som fint klarer å være med og ha det gøy uten alkohol, så det er ikke bare jeg som mener det.

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Du får komme 30 minutter tidligere neste gang…

Anonymkode: f7542...444

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Om de tillater at de ansette vurderer hvem de kan og ikke kan være litt fleksible med ville det blitt trøbbel etterhvert. Han som kommer heseblesende inn 5 min for sent begynner lage spetakkel og bråk, kompisen til jenta i kassa blir sur fordi han ikke får kjøpe litt for sent, alkoholikeren som tilbyr den ansatte 100 kr i "tips" om han bare får kjøpe osv osv.

Derfor låses kassa for salg av alkohol kl 20.00 presis, det er ikke opp til den som sitter i kassa å gjøre unntak. De får ikke slått inn alkoholvarer etter kl 20.

Anonymkode: 197d9...e97

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Om de tillater at de ansette vurderer hvem de kan og ikke kan være litt fleksible med ville det blitt trøbbel etterhvert. Han som kommer heseblesende inn 5 min for sent begynner lage spetakkel og bråk, kompisen til jenta i kassa blir sur fordi han ikke får kjøpe litt for sent, alkoholikeren som tilbyr den ansatte 100 kr i "tips" om han bare får kjøpe osv osv.

Derfor låses kassa for salg av alkohol kl 20.00 presis, det er ikke opp til den som sitter i kassa å gjøre unntak. De får ikke slått inn alkoholvarer etter kl 20.

Anonymkode: 197d9...e97

Det er lørdag i dag. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (23 minutter siden):

Det er lørdag i dag. 

Nei

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...