Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #1 Skrevet 10 timer siden Jeg blir egentlig forferdelig irritert! Jeg står i kø for å betale øl. Kunden foran vet ikke hvilken røyk hun skal kjøpe... bruker laaang tid. Endelig er det min tur. Og hun i kassen sier: beklager, du er 1 minutt for sein. Hvorfor kan de ikke gjøre et unntak ? 1 min. Jeg har stått flere minutter å ventet å tur... etter den teite kunden Anonymkode: 248a5...a0f
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #2 Skrevet 10 timer siden Du greier deg nok uten øl. Er du så avhengig får du beregne bedre tid eller kontakte avrusning. Anonymkode: 68179...9ee
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #3 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Du greier deg nok uten øl. Er du så avhengig får du beregne bedre tid eller kontakte avrusning. Anonymkode: 68179...9ee Var ikke det som var poenget Anonymkode: 248a5...a0f
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #4 Skrevet 10 timer siden Så vidt jeg vet kan de ikke gjøre unntak. Kassen låses får salg av alkohol. Neste gang får du spørre om å få gå forbi. Det har jeg sett folk gjøre flere ganger. Anonymkode: 406e9...e4d
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #5 Skrevet 10 timer siden De får ikke slått det inn på kassa, og hvis det skulle gå an å manuelt omgå systemet så kan de få sparken. Anonymkode: d2ee9...b5f
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #6 Skrevet 10 timer siden De kan ikke slå det inn. Kassen låser seg. Neste gang må du beregne bedre tid. Kunden forann deg kan bruke så lang tid som den trenger, dette var din feil. Anonymkode: 3247c...664
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #7 Skrevet 10 timer siden Jeg har lært. Skulle på fest. Nå er festen avlyst for min del. HI Anonymkode: 248a5...a0f
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #8 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Jeg blir egentlig forferdelig irritert! Jeg står i kø for å betale øl. Kunden foran vet ikke hvilken røyk hun skal kjøpe... bruker laaang tid. Endelig er det min tur. Og hun i kassen sier: beklager, du er 1 minutt for sein. Hvorfor kan de ikke gjøre et unntak ? 1 min. Jeg har stått flere minutter å ventet å tur... etter den teite kunden Anonymkode: 248a5...a0f Fordi kassene tillater det ikke. Det er ikke de ansatte som er vrange. Men jeg skjønner godt at det er irriterende. Spør om å få gå foran neste gang, jeg har sluppet folk med alkohol foran meg flere ganger. Anonymkode: d279c...4af
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #9 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Du greier deg nok uten øl. Er du så avhengig får du beregne bedre tid eller kontakte avrusning. Anonymkode: 68179...9ee For et ufattelig idiotisk svar. Anonymkode: d279c...4af
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #10 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (2 minutter siden): For et ufattelig idiotisk svar. Anonymkode: d279c...4af Takk ❤️ Anonymkode: 248a5...a0f
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #11 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Fordi kassene tillater det ikke. Det er ikke de ansatte som er vrange. Men jeg skjønner godt at det er irriterende. Spør om å få gå foran neste gang, jeg har sluppet folk med alkohol foran meg flere ganger. Anonymkode: d279c...4af Godt å høre. Har selv jobbet i butikk. Da var det opp til meg... om å være vrang eller ikke Anonymkode: 248a5...a0f
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #12 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Jeg blir egentlig forferdelig irritert! Jeg står i kø for å betale øl. Kunden foran vet ikke hvilken røyk hun skal kjøpe... bruker laaang tid. Endelig er det min tur. Og hun i kassen sier: beklager, du er 1 minutt for sein. Hvorfor kan de ikke gjøre et unntak ? 1 min. Jeg har stått flere minutter å ventet å tur... etter den teite kunden Anonymkode: 248a5...a0f De kan ikke gjøre unntak. Kassen låses for salget når klokken er over, og det er ikke noe den ansatte kan gjør Anonymkode: 1664d...ea7
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #13 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Jeg blir egentlig forferdelig irritert! Jeg står i kø for å betale øl. Kunden foran vet ikke hvilken røyk hun skal kjøpe... bruker laaang tid. Endelig er det min tur. Og hun i kassen sier: beklager, du er 1 minutt for sein. Hvorfor kan de ikke gjøre et unntak ? 1 min. Jeg har stått flere minutter å ventet å tur... etter den teite kunden Anonymkode: 248a5...a0f Det er noe man ikke kan styre. Hun bak kassa kan ikke gjøre noe. Men du har i hvert fall lært at du skal kommer tidligere. Anonymkode: ba45f...358
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #14 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (42 minutter siden): Du greier deg nok uten øl. Er du så avhengig får du beregne bedre tid eller kontakte avrusning. Anonymkode: 68179...9ee Idiot Anonymkode: ba45f...358
Anonym bruker Skrevet 10 timer siden #15 Skrevet 10 timer siden Anonym bruker skrev (46 minutter siden): Jeg har lært. Skulle på fest. Nå er festen avlyst for min del. HI Anonymkode: 248a5...a0f Så fordi du ikke fikk kjøpt øl, så er det uaktuelt å gå på festen? Anonymkode: 4d04d...712
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #16 Skrevet 9 timer siden 1 hour ago, Anonym bruker said: Jeg blir egentlig forferdelig irritert! Jeg står i kø for å betale øl. Kunden foran vet ikke hvilken røyk hun skal kjøpe... bruker laaang tid. Endelig er det min tur. Og hun i kassen sier: beklager, du er 1 minutt for sein. Hvorfor kan de ikke gjøre et unntak ? 1 min. Jeg har stått flere minutter å ventet å tur... etter den teite kunden Anonymkode: 248a5...a0f Kassasytmet er satt slik at det ikke er mulig å få solgt alkohol etter tidsfristen Anonymkode: 089ee...e43
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #17 Skrevet 9 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg har lært. Skulle på fest. Nå er festen avlyst for min del. HI Anonymkode: 248a5...a0f så du kan ikke dra på fest uten å drikke🤔 Anonymkode: edbbc...052
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #18 Skrevet 8 timer siden Anonym bruker skrev (59 minutter siden): så du kan ikke dra på fest uten å drikke🤔 Anonymkode: edbbc...052 Det er vel helt normalt? Anonymkode: cb0a6...ae7
Anonym bruker Skrevet 8 timer siden #19 Skrevet 8 timer siden Anonym bruker skrev (6 minutter siden): Det er vel helt normalt? Anonymkode: cb0a6...ae7 Det er ikke normalt å ikke kunne dra på fest uten å drikke. Jeg kjenner flere som fint klarer å være med og ha det gøy uten alkohol, så det er ikke bare jeg som mener det. Anonymkode: edbbc...052
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #20 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg blir egentlig forferdelig irritert! Jeg står i kø for å betale øl. Kunden foran vet ikke hvilken røyk hun skal kjøpe... bruker laaang tid. Endelig er det min tur. Og hun i kassen sier: beklager, du er 1 minutt for sein. Hvorfor kan de ikke gjøre et unntak ? 1 min. Jeg har stått flere minutter å ventet å tur... etter den teite kunden Anonymkode: 248a5...a0f Du får komme 30 minutter tidligere neste gang… Anonymkode: f7542...444
Anonym bruker Skrevet 7 timer siden #21 Skrevet 7 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Jeg blir egentlig forferdelig irritert! Jeg står i kø for å betale øl. Kunden foran vet ikke hvilken røyk hun skal kjøpe... bruker laaang tid. Endelig er det min tur. Og hun i kassen sier: beklager, du er 1 minutt for sein. Hvorfor kan de ikke gjøre et unntak ? 1 min. Jeg har stått flere minutter å ventet å tur... etter den teite kunden Anonymkode: 248a5...a0f Om de tillater at de ansette vurderer hvem de kan og ikke kan være litt fleksible med ville det blitt trøbbel etterhvert. Han som kommer heseblesende inn 5 min for sent begynner lage spetakkel og bråk, kompisen til jenta i kassa blir sur fordi han ikke får kjøpe litt for sent, alkoholikeren som tilbyr den ansatte 100 kr i "tips" om han bare får kjøpe osv osv. Derfor låses kassa for salg av alkohol kl 20.00 presis, det er ikke opp til den som sitter i kassa å gjøre unntak. De får ikke slått inn alkoholvarer etter kl 20. Anonymkode: 197d9...e97
Anonym bruker Skrevet 3 timer siden #22 Skrevet 3 timer siden Anonym bruker skrev (4 timer siden): Om de tillater at de ansette vurderer hvem de kan og ikke kan være litt fleksible med ville det blitt trøbbel etterhvert. Han som kommer heseblesende inn 5 min for sent begynner lage spetakkel og bråk, kompisen til jenta i kassa blir sur fordi han ikke får kjøpe litt for sent, alkoholikeren som tilbyr den ansatte 100 kr i "tips" om han bare får kjøpe osv osv. Derfor låses kassa for salg av alkohol kl 20.00 presis, det er ikke opp til den som sitter i kassa å gjøre unntak. De får ikke slått inn alkoholvarer etter kl 20. Anonymkode: 197d9...e97 Det er lørdag i dag. Anonymkode: 248a5...a0f
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #23 Skrevet 2 timer siden Anonym bruker skrev (23 minutter siden): Det er lørdag i dag. Anonymkode: 248a5...a0f Nei Anonymkode: ba45f...358
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå