Anonym bruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Jeg har plutselig fått det for meg at jeg har lyst på store pupper, og mannen min er også veldig gira, men jeg er ikke 20 år lenger. Er det noen som har erfaring med å ta silikon i så voksen alder? Anonymkode: 32cfe...4bc
Anonym bruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april https://www.webmd.com/healthy-aging/breast-implants-after-50 https://davidhalpernmd.com/blog/breast-implants-after-50/ Anonymkode: 8d584...f6c
Anonym bruker Skrevet 27. april #3 Skrevet 27. april Jøss, vi er jammen forskjellige vi mennesker. Trodde vi var så gamle at vi hadde sluttet å verdsette det overfladiske. Hilsen ei på samme alder. Anonymkode: afadb...8c7
Anonym bruker Skrevet 27. april #4 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Jøss, vi er jammen forskjellige vi mennesker. Trodde vi var så gamle at vi hadde sluttet å verdsette det overfladiske. Hilsen ei på samme alder. Anonymkode: afadb...8c7 Skal man slutte å bry seg om utseendet selv om man har bikket 50? Anonymkode: cbe58...112
Anonym bruker Skrevet 27. april #5 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Jøss, vi er jammen forskjellige vi mennesker. Trodde vi var så gamle at vi hadde sluttet å verdsette det overfladiske. Hilsen ei på samme alder. Anonymkode: afadb...8c7 Du tenkte at dette var informasjon noen trenger? Anonymkode: a6f1e...2c4
Anonym bruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Jøss, vi er jammen forskjellige vi mennesker. Trodde vi var så gamle at vi hadde sluttet å verdsette det overfladiske. Hilsen ei på samme alder. Anonymkode: afadb...8c7 Ja, vi er forskjellige. Jeg er også på samme alder og har omsider begynt å bry meg. Anonymkode: e3dde...ec6
Anonym bruker Skrevet 28. april #7 Skrevet 28. april Folk er bekymret for mikroplast, men silikon skal dem ha. Jeg har en jobb der jeg ser silikoninnlegg-gone-bad. Aldri om jeg hadde operert det inn! Anonymkode: 1f442...630
Anonym bruker Skrevet 28. april #8 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Folk er bekymret for mikroplast, men silikon skal dem ha. Jeg har en jobb der jeg ser silikoninnlegg-gone-bad. Aldri om jeg hadde operert det inn! Anonymkode: 1f442...630 Det er derfor jeg ikke har bestemt meg. Hi Anonymkode: 32cfe...4bc
Anonym bruker Skrevet 28. april #9 Skrevet 28. april Alt annet begynner å henge, mens puppene strutter… ser veldig teit ut. Anonymkode: 1d11e...177
Anonym bruker Skrevet 28. april #10 Skrevet 28. april Jeg ville aldri gått for store silikonpupper som 56-åring. Om du har gått ned mye i vekt, ammet tre barn og har pupper su må rulle for å få dem pent i bh-en så kunne jeg tenkt på en diskret justering og litt fyll, det skal jeg ærlig innrømme. Men store silikonpupper med sprengt eldre hud som mister elastisiteten? Nix. Iallefall ikke om det er utseendet du fokuserer på. Anonymkode: a560f...e8c
Anonym bruker Skrevet 28. april #11 Skrevet 28. april Jeg synes det er flott at du har lyst til å ta vare på deg selv og kroppen din, også estetisk. Det er spesielt viktig i din alder, men med realisme. Og jeg synes ikke det er overfladisk å tenke på utseende. Å ikke tenke på det er likegyldig. Men jeg anbefaler trening og kosthold, og enda mer realisme. Det er godt nok for de fleste. Alle blir eldre, det er viktigere å takle det enn å forsøke å bekjempe det. Anonymkode: 289ec...393
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå