Gå til innhold

Er tights.no bare noe lureri?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bestilte noen varer fra nettsiden til tights.no, men fikk ikke alt jeg hadde bestilt da jeg hentet pakken. Det mangler varer i henhold til pakkseddelen. Det går jo ikke an å kontakte dem. Man kan «snakke» med en chat bot, men den ka jo ikke svare. Den gir beskjed om at en kundebehandler vil kontakte meg. Nå er det gått fem dager og jeg har fremdeles ikke hørt noe. Har purret også. Noen som vet hvordan man kan få kontakt med dem? 

Anonymkode: 67ac8...d65

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De har 2,2 stjerner hos trustpilot

Anonymkode: 9bb15...e7f

Skrevet
Anonym bruker skrev (37 minutter siden):

De har 2,2 stjerner hos trustpilot

Ikke sant…..🙈

Skrevet

Jeg har handla masse der, alltid fått det jeg har bestilt raskt, så ikke trengt å kontakte de 

Anonymkode: b53f6...c96

Skrevet

Har aldri hatt problemer med tights.no. Fått også ny tights når den jeg kjøpte gikk istykker etter 1 joggetur ganske kjapt.

Anonymkode: bd254...be6

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 25.4.2026 den 21.08):

Har aldri hatt problemer med tights.no. Fått også ny tights når den jeg kjøpte gikk istykker etter 1 joggetur ganske kjapt.

Anonymkode: bd254...be6

men hvordan kom du i kontakt med dem?

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 minutter siden):

men hvordan kom du i kontakt med dem?

Sikkert gjennom kundeservice ;)

Anonymkode: 99e00...c0e

Skrevet

jeg har ikke hatt noe problem med bestilling derfra 

Anonymkode: 7e9d7...13e

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Sikkert gjennom kundeservice ;)

det er nettopp der problemet ligger. De har stengt ned kontaktskjemaet sitt, så de tilbyr kun en chat-bot. Den gir beskjed om at den ikke kan hjelpe deg men at en kundebehandler skal kontakte meg. Har ikke hørt et pipp. Dette lukter scam lang vei. Ikke noe tlf.nummer eller annen måte å få tak i ett menneske på. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

det er nettopp der problemet ligger. De har stengt ned kontaktskjemaet sitt, så de tilbyr kun en chat-bot. Den gir beskjed om at den ikke kan hjelpe deg men at en kundebehandler skal kontakte meg. Har ikke hørt et pipp. Dette lukter scam lang vei. Ikke noe tlf.nummer eller annen måte å få tak i ett menneske på. 

Prøvd å sende de en mail? Står mailadresse til tights kundeservice her 

https://kundeservice.xyz/tights-no-kundeservice-hvordan-ta-kontakt/

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 minutter siden):

Prøvd å sende de en mail? Står mailadresse til tights kundeservice her 

https://kundeservice.xyz/tights-no-kundeservice-hvordan-ta-kontakt/

Tusen takk, jeg prøver det! Hvorfor i all verden kan de ikke opplyse om en mail-adresse inne på nettsiden deres? 

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Tusen takk, jeg prøver det! Hvorfor i all verden kan de ikke opplyse om en mail-adresse inne på nettsiden deres? 

Bare hyggelig 😊 Står her og

https://ks.tights.no/no/article/10e1ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Alt står under kundeservice

Skrevet
Anonym bruker skrev (8 timer siden):

Hehe er det mulig å bli mer paranoid 🤣🤣 Dette er en veldig kjent nettbutikk som jeg selv har bestillt fra mange ganger,å alltid fått varen å aldri hadde noe problem med de.

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Hehe er det mulig å bli mer paranoid 🤣🤣 Dette er en veldig kjent nettbutikk som jeg selv har bestillt fra mange ganger,å alltid fått varen å aldri hadde noe problem med de.

da har du vært heldig. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...