Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #1 Skrevet 13 timer siden Jeg bestilte noen varer fra nettsiden til tights.no, men fikk ikke alt jeg hadde bestilt da jeg hentet pakken. Det mangler varer i henhold til pakkseddelen. Det går jo ikke an å kontakte dem. Man kan «snakke» med en chat bot, men den ka jo ikke svare. Den gir beskjed om at en kundebehandler vil kontakte meg. Nå er det gått fem dager og jeg har fremdeles ikke hørt noe. Har purret også. Noen som vet hvordan man kan få kontakt med dem? Anonymkode: 67ac8...d65
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #2 Skrevet 13 timer siden De har 2,2 stjerner hos trustpilot Anonymkode: 9bb15...e7f
Anonym bruker Skrevet 12 timer siden #3 Skrevet 12 timer siden Anonym bruker skrev (37 minutter siden): De har 2,2 stjerner hos trustpilot Anonymkode: 9bb15...e7f Ikke sant…..🙈 Anonymkode: 67ac8...d65
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Jeg har handla masse der, alltid fått det jeg har bestilt raskt, så ikke trengt å kontakte de Anonymkode: b53f6...c96
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #5 Skrevet 1 time siden Har aldri hatt problemer med tights.no. Fått også ny tights når den jeg kjøpte gikk istykker etter 1 joggetur ganske kjapt. Anonymkode: bd254...be6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå