Anonym bruker Skrevet 25. april #1 Skrevet 25. april Jeg bestilte noen varer fra nettsiden til tights.no, men fikk ikke alt jeg hadde bestilt da jeg hentet pakken. Det mangler varer i henhold til pakkseddelen. Det går jo ikke an å kontakte dem. Man kan «snakke» med en chat bot, men den ka jo ikke svare. Den gir beskjed om at en kundebehandler vil kontakte meg. Nå er det gått fem dager og jeg har fremdeles ikke hørt noe. Har purret også. Noen som vet hvordan man kan få kontakt med dem? Anonymkode: 67ac8...d65
Anonym bruker Skrevet 25. april #2 Skrevet 25. april De har 2,2 stjerner hos trustpilot Anonymkode: 9bb15...e7f
Anonym bruker Skrevet 25. april #3 Skrevet 25. april Anonym bruker skrev (37 minutter siden): De har 2,2 stjerner hos trustpilot Anonymkode: 9bb15...e7f Ikke sant…..🙈 Anonymkode: 67ac8...d65
Anonym bruker Skrevet 25. april #4 Skrevet 25. april Jeg har handla masse der, alltid fått det jeg har bestilt raskt, så ikke trengt å kontakte de Anonymkode: b53f6...c96
Anonym bruker Skrevet 25. april #5 Skrevet 25. april Har aldri hatt problemer med tights.no. Fått også ny tights når den jeg kjøpte gikk istykker etter 1 joggetur ganske kjapt. Anonymkode: bd254...be6
Anonym bruker Skrevet 27. april #6 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (På 25.4.2026 den 21.08): Har aldri hatt problemer med tights.no. Fått også ny tights når den jeg kjøpte gikk istykker etter 1 joggetur ganske kjapt. Anonymkode: bd254...be6 men hvordan kom du i kontakt med dem? Anonymkode: 67ac8...d65
Anonym bruker Skrevet 27. april #7 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (22 minutter siden): men hvordan kom du i kontakt med dem? Anonymkode: 67ac8...d65 Sikkert gjennom kundeservice Anonymkode: 99e00...c0e
Anonym bruker Skrevet 27. april #8 Skrevet 27. april jeg har ikke hatt noe problem med bestilling derfra Anonymkode: 7e9d7...13e
Anonym bruker Skrevet 27. april #9 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Sikkert gjennom kundeservice Anonymkode: 99e00...c0e det er nettopp der problemet ligger. De har stengt ned kontaktskjemaet sitt, så de tilbyr kun en chat-bot. Den gir beskjed om at den ikke kan hjelpe deg men at en kundebehandler skal kontakte meg. Har ikke hørt et pipp. Dette lukter scam lang vei. Ikke noe tlf.nummer eller annen måte å få tak i ett menneske på. Anonymkode: 67ac8...d65
Anonym bruker Skrevet 27. april #10 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (6 minutter siden): det er nettopp der problemet ligger. De har stengt ned kontaktskjemaet sitt, så de tilbyr kun en chat-bot. Den gir beskjed om at den ikke kan hjelpe deg men at en kundebehandler skal kontakte meg. Har ikke hørt et pipp. Dette lukter scam lang vei. Ikke noe tlf.nummer eller annen måte å få tak i ett menneske på. Anonymkode: 67ac8...d65 Prøvd å sende de en mail? Står mailadresse til tights kundeservice her https://kundeservice.xyz/tights-no-kundeservice-hvordan-ta-kontakt/ Anonymkode: 9bb15...e7f
Anonym bruker Skrevet 27. april #11 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (8 minutter siden): Prøvd å sende de en mail? Står mailadresse til tights kundeservice her https://kundeservice.xyz/tights-no-kundeservice-hvordan-ta-kontakt/ Anonymkode: 9bb15...e7f Tusen takk, jeg prøver det! Hvorfor i all verden kan de ikke opplyse om en mail-adresse inne på nettsiden deres? Anonymkode: 67ac8...d65
Anonym bruker Skrevet 27. april #12 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Tusen takk, jeg prøver det! Hvorfor i all verden kan de ikke opplyse om en mail-adresse inne på nettsiden deres? Anonymkode: 67ac8...d65 Bare hyggelig 😊 Står her og https://ks.tights.no/no/article/10e1ee Anonymkode: 9bb15...e7f
Anonym bruker Skrevet 27. april #13 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Tusen takk, jeg prøver det! Hvorfor i all verden kan de ikke opplyse om en mail-adresse inne på nettsiden deres? Anonymkode: 67ac8...d65 Alt står under kundeservice Anonymkode: 9bb15...e7f
Anonym bruker Skrevet 27. april #14 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (8 timer siden): det er nettopp der problemet ligger. De har stengt ned kontaktskjemaet sitt, så de tilbyr kun en chat-bot. Den gir beskjed om at den ikke kan hjelpe deg men at en kundebehandler skal kontakte meg. Har ikke hørt et pipp. Dette lukter scam lang vei. Ikke noe tlf.nummer eller annen måte å få tak i ett menneske på. Anonymkode: 67ac8...d65 Hehe er det mulig å bli mer paranoid 🤣🤣 Dette er en veldig kjent nettbutikk som jeg selv har bestillt fra mange ganger,å alltid fått varen å aldri hadde noe problem med de. Anonymkode: 99e00...c0e
Anonym bruker Skrevet 28. april #15 Skrevet 28. april Anonym bruker skrev (13 timer siden): Hehe er det mulig å bli mer paranoid 🤣🤣 Dette er en veldig kjent nettbutikk som jeg selv har bestillt fra mange ganger,å alltid fått varen å aldri hadde noe problem med de. Anonymkode: 99e00...c0e da har du vært heldig. Anonymkode: 67ac8...d65
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå