Gå til innhold

Slappe pupper og dobbeltpupp

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vekta mi har svingt fra 150 til 73 kilo i mitt voksne liv. Jeg har født og amma 3 barn, og nå er puppene slappe og jævlige. Bøyer jeg meg fremover sklir de ut. Skal jeg holde på i hagen må jeg skifte til sports-bh. Finnes det noe bh med padding og spiler som ikke gjør at de sklir ut ved enhver anledning?

Anonymkode: f0d02...32a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme situasjon her. Stor vektnedgang og tre barn har gitt meg lange pupper. Men har ikke problemer med at de faller ut. Har du riktig type bh? Ville tatt en tur i en undertøysbutikk, der er det ofte god hjelp å få.

Anonymkode: bf2f3...c1c

Skrevet
Anonym bruker skrev (28 minutter siden):

Du må ha riktig fasong på bh'en, en hele puppen får plass inni. 

Jeg har på meg denne i sort akkurat nå, fungerer utmerket 😊

https://www.change.com/no/category/featured/large-cup-bestsellers

Screenshot_20260425_081007_Chrome.jpg

Anonymkode: 57aa4...e6f

Ja men den ikke vattert. Jeg må ha det. Men en sånn fasong i vattert hadde vært nydelig 

Skrevet
Anonym bruker skrev (32 minutter siden):

Ja men den ikke vattert. Jeg må ha det. Men en sånn fasong i vattert hadde vært nydelig 

Miss Mary har mange

https://www.missmary.com/no/padded-bras?utm_source=google&utm_medium=cpc&utm_campaign=10173820013&utm_id=10173820013&utm_gads=BRAND&gclid=CjwKCAjwzLHPBhBTEiwABaLsSoaT2Bd5KnweghNygulrlkBfJa_SYsxR6PkCHlO4rshfM2ToRRO29BoCFBgQAvD_BwE

Gode bh'er koster litt, men er en god investering, for klærne sitter så mye bedre utenpå.

Anonymkode: 57aa4...e6f

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Hvorfor må du ha vattert? 

Anonymkode: 7c32d...16c

Skrevet
Anonym bruker skrev (55 minutter siden):

Hvorfor må du ha vattert? 

Fordi jeg får trekantpupper i noe annet, og da må jeg ha singlet under alt for å forme de, som jeg må nå fordi de ramler ut… hadde vært ålreit å brukt tynne topper uten singlet under 

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Takk for tips!! Har de fysisk butikk og eller må man handle på nett? Skal investere i noen sånne når jeg er ferdig å slanke meg 👌

Skrevet

Primadonna og Twist har også gode bh'er!

Etter at jeg fikk samme problemer har jeg funnet ut at bh'er i modell balkong/balcony er langt bedre. De får jeg ikke dobbel/trippel-pupp av. Bh'er som har lavt kutt mellom brystene er helt uegnet for slike som oss. 

Uavhengig av modell - det er helt avgjørende at du har en bh av virkelig god kvalitet og riktig størrelse!

Anonymkode: 9d845...2d4

Skrevet
Anonym bruker skrev (19 minutter siden):

Fordi jeg får trekantpupper i noe annet, og da må jeg ha singlet under alt for å forme de, som jeg må nå fordi de ramler ut… hadde vært ålreit å brukt tynne topper uten singlet under 

Ok, skjønner. Ser den. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (56 minutter siden):

Primadonna og Twist har også gode bh'er!

Etter at jeg fikk samme problemer har jeg funnet ut at bh'er i modell balkong/balcony er langt bedre. De får jeg ikke dobbel/trippel-pupp av. Bh'er som har lavt kutt mellom brystene er helt uegnet for slike som oss. 

Uavhengig av modell - det er helt avgjørende at du har en bh av virkelig god kvalitet og riktig størrelse!

Oij, jeg har aldri tenkt at det kan være noe for meg. Har ikke prøvd for mange av de da, men syns puppene hang sånn da. De er jo ikke der de var på ungdomsskolen! 😆

Skrevet

Jeg hadde samme problem i flere år, før jeg valgte å operere bort deler av mine. Utrolig befriende å kunne bøye seg frem uten å få pupp i øra! 

😝

Anonymkode: f94a1...131

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

Oij, jeg har aldri tenkt at det kan være noe for meg. Har ikke prøvd for mange av de da, men syns puppene hang sånn da. De er jo ikke der de var på ungdomsskolen! 😆

Jeg var helt overbevist om at balcony-bh ikke var noe for meg, men heldigvis var det ei som var god på tilpasning som overbeviste meg om å prøve for noen år siden. Og hun hadde helt rett. Det er imidlertid helt avgjørende at cup'en er riktig størrelse, absolutt ikke litt for liten, og den må også sitte godt rundt og ha stropper.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 minutter siden):

Jeg var helt overbevist om at balcony-bh ikke var noe for meg, men heldigvis var det ei som var god på tilpasning som overbeviste meg om å prøve for noen år siden. Og hun hadde helt rett. Det er imidlertid helt avgjørende at cup'en er riktig størrelse, absolutt ikke litt for liten, og den må også sitte godt rundt og ha stropper.

Og da kan du bøye deg uten at de faller ut? Kanskje det er det jeg må se etter da 🙏

Skrevet
Anonym bruker skrev (18 minutter siden):

Jeg hadde samme problem i flere år, før jeg valgte å operere bort deler av mine. Utrolig befriende å kunne bøye seg frem uten å få pupp i øra! 

😝

Anonymkode: f94a1...131

Ja jeg har tenkt tanken. Men da må jeg gå ned noen kilo til først. Har lyst å heise dem opp 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...