Gå til innhold

Bruke brukte sokker?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har hatt på et par sokker et par timer kun inne nå i kveld, er det ekkelt om jeg bruker disse i morgen?

Anonymkode: 68b4b...7f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvorfor skulle det ha noe å si?

Jeg tar på meg nye sokker hver gang jeg dusjer, uhyre sjelden ellers.

Så jeg kan f.eks dusje midt på dagen den ene dagen, og på kvelden neste dag. Da tar jeg på meg de sokkene på morgenen som jeg brukte halve dagen før. Helt uproblematisk i mine øyne.

Jeg skifter undertøy og sokker bare når jeg har dusjet.

Anonymkode: d5d28...0f4

Skrevet

1. Synstest: Ser sokkene noenlunde rene ut?

2. Luktetest: Lukter de vondt?

3. Er de tørre? (Ikke fuktige av svette)

Er svaret JA på spørsmål 1 og 3 og NEI på 2, så kan sokkene brukes uansett om de er brukt 0 eller 5 ganger før. Det samme gjelder de fleste andre klær.  

Anonymkode: 57934...c7f

Skrevet

Gjør som du vil, ingen bryr seg eller merker noen forskjell. 

Anonymkode: 4fe86...4af

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Så jeg kan f.eks dusje midt på dagen den ene dagen, og på kvelden neste dag. Da tar jeg på meg de sokkene på morgenen som jeg brukte halve dagen før. Helt uproblematisk i mine øyne.

Seriøst? Man har vel aldri på igjen en brukt truseveller sokker? Det byttes minimum gver dag uansett. Viktigere om man dusjer sjelden faktisk 

Anonymkode: 90396...cdb

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Har hatt på et par sokker et par timer kun inne nå i kveld, er det ekkelt om jeg bruker disse i morgen?

Anonymkode: 68b4b...7f5

Nei

Anonymkode: 6df46...d83

Skrevet

Jeg skifter som regel sokker flere ganger for dagen. Hadde jeg vært tom for rene sokker så hadde det vært uproblematisk å gå litt til på lett brukte sokker. Hadde de vært svette eller møkkete derimot, så hadde jeg ikke gjort det.

Anonym bruker skrev (15 timer siden):

😟

Anonymkode: 26a6c...bc5

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Seriøst? Man har vel aldri på igjen en brukt truseveller sokker? Det byttes minimum gver dag uansett. Viktigere om man dusjer sjelden faktisk 

Anonymkode: 90396...cdb

Enig.

Skrevet
Anonym bruker skrev (11 timer siden):

Er svaret JA på spørsmål 1 og 3 og NEI på 2, så kan sokkene brukes uansett om de er brukt 0 eller 5 ganger før. Det samme gjelder de fleste andre klær.  

Men behandler ikke føttene på samme måte som man behandler resten av kroppen altså. Føttene er de som bærer deg, hele dagen, hele livet. Det er jo som å behandle foreldrene sine likt som alle andre.

Skrevet
Anonym bruker skrev (15 timer siden):

Enig med deg. Gjør det samme. Det er helt uproblematisk i mine øyne også. 

Anonymkode: 6df46...d83

Skrevet
Anonym bruker skrev (22 timer siden):

Akkurat som jeg tenkte å skrive selv. Jeg gikk på noen medisiner/behandling  i forbindelse med sykdom, og da måtte jeg skifte sokker og overdeler hver dag fordi svetten / kroppen min luktet forferdelig og det satte seg i tøyet.  Nå er det heldigvis tilbake til sånn som det var før jeg ble syk, så nå kan jeg bruke både sokker og overdeler mer enn en gang.  Da er det syn, lukt og tørt eller ikke som blir brukt.  Både på sokker og andre ting som er rett på kroppen.  

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...