Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:09 #1 Skrevet fredag kl 19:09 Nå i kveld etter jobb og trening, så følte jeg plutselig for å pynte meg selv om jeg bare skal være hjemme alene på sofaen in kveld. Tok på jeans, en pen bluse og høye hæler (tok av hælene når jeg satt meg i sofaen men hadde de på når jeg laget og spiste middag) Er det flere som noen ganger vil pynte seg for seg selv om man bare er hjemme alene? Anonymkode: 5da49...3eb
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:35 #2 Skrevet fredag kl 19:35 Anonym bruker skrev (25 minutter siden): Nå i kveld etter jobb og trening, så følte jeg plutselig for å pynte meg selv om jeg bare skal være hjemme alene på sofaen in kveld. Tok på jeans, en pen bluse og høye hæler (tok av hælene når jeg satt meg i sofaen men hadde de på når jeg laget og spiste middag) Er det flere som noen ganger vil pynte seg for seg selv om man bare er hjemme alene? Anonymkode: 5da49...3eb Jeg gjør det. Men pleier ikke bruke høye hæler akkurat. Anonymkode: 98ae3...4d9
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:46 #3 Skrevet fredag kl 19:46 Hyggelig det da. Deilig å føle seg fin og ikke bare daffe rundt i joggis. Anonymkode: dacbb...6c8
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:57 #4 Skrevet fredag kl 19:57 11 minutes ago, Anonym bruker said: Hyggelig det da. Deilig å føle seg fin og ikke bare daffe rundt i joggis. Anonymkode: dacbb...6c8 Var det jeg følte i kveld også😊 Anonymkode: 5da49...3eb
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:37 #5 Skrevet fredag kl 20:37 Jeg går aldri i sko inne, men jeg går aldri i pysj eller joggis heller. Jeg pynter meg ikke, men går i normalt pene klær, også hjemme. I kveld sitter jeg her alene i en linbluse og dongeribukse. Anonymkode: a8f75...211
Anonym bruker Skrevet i går, 11:21 #6 Skrevet i går, 11:21 Jeg kler meg ulikt ja, alt etter som, jeg kan godt kle meg ekstra pent. Som til helg feks. Det gjør godt å føle seg pent kledd, uten stress. Anonymkode: 75272...a71
Anonym bruker Skrevet i går, 11:29 #7 Skrevet i går, 11:29 nei hadde vært fall ikke laget mat med sko, det er kun til ute bruk Anonymkode: 669ca...fd4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå