Anonym bruker Skrevet 24. april #1 Skrevet 24. april Hvorfor har så mange menn toupe look sveis nå? Ser på tv også, særlig briter og australiere. Det er barbert enten halve hodet nederst, med hår bare øverst oppå hodet, så det ser ut som de egentlig er skalla, men har slengt på en toupe på toppen. Verste er de som bare har barbert rundt ørene, og på siden liksom. Sett det på mafs australia chris feks. Og han andre. Det ser jo ut som hodet deres er blitt klemt flatt? Anonymkode: 88d3d...96a
Anonym bruker Skrevet 24. april #2 Skrevet 24. april Det kalles mullet, og det er hot! Anonymkode: 902d7...427
Anonym bruker Skrevet 24. april #3 Skrevet 24. april Toupe look faktisk 🤣 Jeg synes heller ikke det er spesielt fint, men innser at hva gamle kjerringer som jeg liker er helt uten betydning for nye trender... Det er bedre enn rottehale som var populært da jeg var ungdom, eller hockey-sveis 🙈 Anonymkode: 83ac5...bf9
Anonym bruker Skrevet 24. april #4 Skrevet 24. april Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Toupe look faktisk 🤣 Jeg synes heller ikke det er spesielt fint, men innser at hva gamle kjerringer som jeg liker er helt uten betydning for nye trender... Det er bedre enn rottehale som var populært da jeg var ungdom, eller hockey-sveis 🙈 Anonymkode: 83ac5...bf9 Hockey sveis er blitt veldig populært her jeg bor i følge min frisør, det er visst det det klippes mye om dagen Anonymkode: ab42a...e50
Anonym bruker Skrevet 24. april #5 Skrevet 24. april 9 hours ago, Anonym bruker said: Hvorfor har så mange menn toupe look sveis nå? Ser på tv også, særlig briter og australiere. Det er barbert enten halve hodet nederst, med hår bare øverst oppå hodet, så det ser ut som de egentlig er skalla, men har slengt på en toupe på toppen. Verste er de som bare har barbert rundt ørene, og på siden liksom. Sett det på mafs australia chris feks. Og han andre. Det ser jo ut som hodet deres er blitt klemt flatt? Anonymkode: 88d3d...96a Peaky Blinders gjorde det populært igjen Anonymkode: 0b04c...d07
Anonym bruker Skrevet 24. april #6 Skrevet 24. april Anonym bruker skrev (9 timer siden): Det kalles mullet, og det er hot! Anonymkode: 902d7...427 Hot? Det ser jo bare helt feil og helt teit ut? Som frisøren fikk illebefinnende midt i liksom. Anonymkode: 88d3d...96a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå