Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor har så mange menn toupe look sveis nå? Ser på tv også, særlig briter og australiere. Det er barbert enten halve hodet nederst, med hår bare øverst oppå hodet, så det ser ut som de egentlig er skalla, men har slengt på en toupe på toppen.

Verste er de som bare har barbert rundt ørene, og på siden liksom. Sett det på mafs australia chris feks. Og han andre. Det ser jo ut som hodet deres er blitt klemt flatt?

Anonymkode: 88d3d...96a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kalles mullet, og det er hot!

Anonymkode: 902d7...427

Skrevet

Toupe look faktisk 🤣

Jeg synes heller ikke det er spesielt fint, men innser at hva gamle kjerringer som jeg liker er helt uten betydning for nye trender...

Det er bedre enn rottehale som var populært da jeg var ungdom, eller hockey-sveis 🙈

Anonymkode: 83ac5...bf9

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Toupe look faktisk 🤣

Jeg synes heller ikke det er spesielt fint, men innser at hva gamle kjerringer som jeg liker er helt uten betydning for nye trender...

Det er bedre enn rottehale som var populært da jeg var ungdom, eller hockey-sveis 🙈

Anonymkode: 83ac5...bf9

Hockey sveis er blitt veldig populært her jeg bor i følge min frisør, det er visst det det klippes mye om dagen 

Anonymkode: ab42a...e50

Skrevet
9 hours ago, Anonym bruker said:

Hvorfor har så mange menn toupe look sveis nå? Ser på tv også, særlig briter og australiere. Det er barbert enten halve hodet nederst, med hår bare øverst oppå hodet, så det ser ut som de egentlig er skalla, men har slengt på en toupe på toppen.

Verste er de som bare har barbert rundt ørene, og på siden liksom. Sett det på mafs australia chris feks. Og han andre. Det ser jo ut som hodet deres er blitt klemt flatt?

Peaky Blinders gjorde det populært igjen

Anonymkode: 0b04c...d07

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 timer siden):

Det kalles mullet, og det er hot!

Anonymkode: 902d7...427

Hot? Det ser jo bare helt feil og helt teit ut? Som frisøren fikk illebefinnende midt i liksom. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...