Gå til innhold

Er dere flinke til å klage på ting

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må innrømme at jeg ikke er det, er over et halvt år siden jeg gjorde det sist, og da var det noe kjøtt jeg hadde kjøpt som luktet surt når jeg åpnet pakken selv om det ikke var gått ut på dato. Før det var det flere år siden

I dag har jeg faktisk sendt 2.
En hengsel på en skapdør på kjøkkenet har knekt, og helt tilfeldig så fant jeg garanti papirer på kjøkkenet som dekker det. Sendte dem bilde av  hengselen, og kopi av papirene etter å ha snakket med dem på telefon.
Fant også en plastbit som ikke skulle være det i noe man som jeg fant ut jeg skulle sende inn når jeg først var i gang.

Anonymkode: 70540...148

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg reklamerer eller klager på sånt jeg synes ikke er greit, men det er ikke ofte. Jeg går ikke tilbake til butikken med en agurk som er dårlig, men om det er ei ribbe så gjør jeg det. Jeg har også klaget på regninger fra håndverkere som tar seg drøyt betalt. Hadde en her en gang som krevde betalt for 2 timer kjøring. Han kom, fikset noe på ti minutter og dro igjen. Det er ca. 2 minutter å gå herfra til der de holder til, bo9kstavelig talt rett over veien, så han hadde ikke engang kjørt. Han påsto at det var minstesats for kjøring. Han ga seg fortere enn forventet. 

Anonymkode: 2b541...837

Skrevet

Jeg er flink og klager ikke.

Anonymkode: 99e91...2b8

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 time siden):

jeg ikke er det, er over et halvt år siden jeg gjorde det sist

Er det noe slags ideal for deg å klage på ting mer enn to ganger i året? 

Skrevet

Det hender, Det siste var 2 pk med karbonadedeig som jeg byttet fordi de var helt grå flere dager før de gikk ut på dato. Har og sendt mail ang matvarer som ikke er bra,

Anonymkode: c0510...bd9

Skrevet
Anonym bruker skrev (5 minutter siden):

Det hender, Det siste var 2 pk med karbonadedeig som jeg byttet fordi de var helt grå flere dager før de gikk ut på dato. Har og sendt mail ang matvarer som ikke er bra,

Karbonadedeig er grå. Den som er rød, er tilsatt noe. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 minutter siden):

Karbonadedeig er grå. Den som er rød, er tilsatt noe. 

De var dårlige.

Skrevet

Jeg klager på ting det er noe galt med og hvis jeg tror det er hensikt. F eks frukt som er dårlig ville jeg ikke brydd meg med, men større ting klager jeg på, f eks et halvt år siden klaget jeg på en laptop som var relativt ny som hadde problem.

Anonymkode: eb799...195

Skrevet

Jeg er flink til å klage på ting som er verdt å klage på. Ting skal virke. Men det skal mye til før jeg føler jeg må klage. 

Anonymkode: b20b4...f9c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...