Anonym bruker Skrevet 24. april #26 Skrevet 24. april MissSaigon skrev (3 timer siden): Episk. Det er ikke et forferdelig ord, men ganske oppbrukt og ofte missplassert. Enig. Folk vet jo ikke hva episk betyr. Anonymkode: 209b5...7b8
Anonym bruker Skrevet 24. april #27 Skrevet 24. april Ish, slash, narrativ, bro synes jeg er helt greit og litt morsomt, mens schøtt, schøkken osv, er tragisk babyspråk, uttalt av voksne. Anonymkode: f87d0...326
Iiiiik Skrevet 24. april #28 Skrevet 24. april «Kjærlighetsbarn» om barn i nyfamilier. Hva var barna i forrige parforhold da, om ikke skapt i kjærlighet?
oslofrk Skrevet 25. april #29 Skrevet 25. april Å omtale en opplevelse som «en reise»! Du har vært med i et tv-program, ikke seilt verden rundt…
Anonym bruker Skrevet 25. april #31 Skrevet 25. april Iiiiik skrev (På 24.4.2026 den 16.25): «Kjærlighetsbarn» om barn i nyfamilier. Hva var barna i forrige parforhold da, om ikke skapt i kjærlighet? Det er jeg helt enig med deg i! Anonymkode: 15e2a...a6e
Anonym bruker Skrevet 27. april #32 Skrevet 27. april "Sterke kvinner". Kvinner som av en eller annen grunn har fått til noe som synes er liksom "sterke" (i motsetning til hva, lurer jeg på, er de "svake" de som ikke synes?). Menn som har fått til noe er jo bare menn. "Guttejente", gjerne utdypet som en som "klatret i trærne" og "lekte med gutta" da hun vokste opp. Det er litt stas, det, i motsetning til alle de vanlige jentene, eller verre, "jentejentene" (jo mer jente jo verre!), de som sminka seg og lagde intriger. Nei, "guttejentene" er mer rett fram og ærlige folk, så da får man sette på noe maskulint først for å vise hvor hederlig de er skrudd sammen. Anonymkode: 87be5...0d5
Anonym bruker Skrevet 27. april #33 Skrevet 27. april Anonym bruker skrev (1 time siden): "Sterke kvinner". Kvinner som av en eller annen grunn har fått til noe som synes er liksom "sterke" (i motsetning til hva, lurer jeg på, er de "svake" de som ikke synes?). Menn som har fått til noe er jo bare menn. "Guttejente", gjerne utdypet som en som "klatret i trærne" og "lekte med gutta" da hun vokste opp. Det er litt stas, det, i motsetning til alle de vanlige jentene, eller verre, "jentejentene" (jo mer jente jo verre!), de som sminka seg og lagde intriger. Nei, "guttejentene" er mer rett fram og ærlige folk, så da får man sette på noe maskulint først for å vise hvor hederlig de er skrudd sammen. Anonymkode: 87be5...0d5 Dette ligger det jo mye sannhet i. Men selvfølgelig kan du synes ordene er forferdelig. Anonymkode: 209b5...7b8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå