Anonym bruker Skrevet 20. april #1 Skrevet 20. april Liker dere Majken eller Maiken best? Anonymkode: cce3d...567
Anonym bruker Skrevet 21. april #5 Skrevet 21. april Anonym bruker skrev (11 timer siden): Liker dere Majken eller Maiken best? Anonymkode: cce3d...567 Må du virkelig spør om det? Det sier seg vel nesten selv... Anonymkode: e9328...1b6
prebs Skrevet 21. april #6 Skrevet 21. april Maiken, ja. (Det er vel strengt tatt ikke noe som "sier seg selv.)
Anonym bruker Skrevet 21. april #7 Skrevet 21. april Majken er svensk, er det ikke? Maiken er finest i mine ører, men altså alle synes forskjellig. Hvis Majken er finere for deg hi så gå for det. ❤️ Anonymkode: bd46f...9b8
Anonym bruker Skrevet 22. april #8 Skrevet 22. april Du må gjerne kalle barnet ditt for Majken men regn med mange feilstavelser i oppveksten og at ingen klarer å skrive det riktig. Anonymkode: c18c5...df4
Anonym bruker Skrevet 22. april #9 Skrevet 22. april Men liker dere navnet Maiken da? Anonymkode: cce3d...567
☆☆☆ Skrevet 22. april #11 Skrevet 22. april Ikkje ein favoritt, men ikkje eit namn eg aktivt mislikar heller.
Iiiiik Skrevet 22. april #12 Skrevet 22. april Jeg liker Maiken, kjenner to som heter det, en som er ungdom nå og en jeg gikk på ungdomsskolen med. Kule jenter begge to, så bare positive assosiasjoner.
Anonym bruker Skrevet 22. april #13 Skrevet 22. april Om jeg liker "Maiken" eller "Majken med j" best? Ingen ønsker å uttale navnet sitt som i alternativ to, ingen. Anonymkode: 0e20d...2a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå