Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg ser ganske skjev ut i ansiktet fordi det ene øyet henger. Dette er ikke noe fastlege vil henvise videre fordi det ikke går ut over synsfeltet mitt.

Men er veldig skjemmende for meg, så ønsker å gjøre noe med det. Men finnes det metoder som ikke innebærer operasjon? Har hørt at det er mulig å justere med injeksjon, men usikker på hvor bra det vil fungere.

Noen her som har erfaring fra lignende problematikk? Og som har fått fikset det?

Anonymkode: f4e9a...0c0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg ville mye heller tatt en øyelokkoperasjon enn å begynne å sprøyte inn noe der. Har tatt øyelokkoperasjon selv, men fikk det dekket. har aldri angret.

Anonymkode: 293f7...b95

Skrevet
Anonym bruker skrev (1 minutt siden):

Jeg ville mye heller tatt en øyelokkoperasjon enn å begynne å sprøyte inn noe der. Har tatt øyelokkoperasjon selv, men fikk det dekket. har aldri angret.

Takk for svar 😊

Hva skulle til for at du fikk det dekket?

Hi

Skrevet
Anonym bruker skrev (9 minutter siden):

Takk for svar 😊

Hi

Det skjermet noe for synet.

Skrevet
Anonym bruker skrev (42 minutter siden):

Takk for svar 😊

Hi

Du får ikke det dekket da det ikke har noe å si for synet ditt. Hvis det kun er skjemmende må du punge ut selv. Neon kvinner tror de får alt dekket av staten. Menn er ikke sånn. 

Anonymkode: 584de...027

Skrevet

Gå til en optiker og be om råd.

Jeg ble henvist til øyelege fra optiker og fikk det dekket. Skjermet ikke så mye for synet, men øyelokket hvilte liksom på øyevippene så jeg kjente det hele tiden og ble sliten i øyet, hodet og pannen.

Anonymkode: 26812...3b8

Skrevet

Takk for svar 😊

Da skal jeg ta det videre med optiker. Jeg har i flere år hatt problemer på den siden. Hengende øye og smerte/trykk bak øyet. Smerte/trykk har tidligere blitt sjekket uten noe funn, men mulig jeg må ta det via optiker.

Hi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...