Anonym bruker Skrevet søndag kl 18:34 #1 Skrevet søndag kl 18:34 Da har KrF nok en gang kommet med et stygt utspill på dette med abort. De er sure for at Rød Ungdom har gått ut og tatt til orde for kvinnens rett til å bestemme over egen kropp. Er du for eller mot kvinners rett til å bestemme over egen kropp? https://www.nettavisen.no/nyheter/krfu-leder-ingrid-olina-hovland-raser-mot-rod-ungdom-jeg-blir-helt-mallos/s/5-95-2990280 Anonymkode: 310d2...20d
Anonym bruker Skrevet søndag kl 19:14 #2 Skrevet søndag kl 19:14 Jeg er i mot selvbestemt abort helt frem til fødselen. Er du virkelig for det hi? Anonymkode: 59784...e11
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:08 #3 Skrevet søndag kl 21:08 Jeg er for abort men mot Rødt Anonymkode: af373...026
Anonym bruker Skrevet søndag kl 21:25 #4 Skrevet søndag kl 21:25 Ung rødt er jo helt på jordet og vil ha selvbestemt abort frem til uken før termin. Hva blir det neste drepe babyer i kuvøse? Anonymkode: f3656...b15
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #5 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (10 timer siden): Jeg er i mot selvbestemt abort helt frem til fødselen. Er du virkelig for det hi? Anonymkode: 59784...e11 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Ung rødt er jo helt på jordet og vil ha selvbestemt abort frem til uken før termin. Hva blir det neste drepe babyer i kuvøse? Anonymkode: f3656...b15 Dere er jo mer eller mindre like sprø som KrF! Selvfølgelig skal kvinner bestemme over egen kropp! Anonymkode: 310d2...20d
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #6 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (8 timer siden): Jeg er for abort men mot Rødt Anonymkode: af373...026 Heller Rød enn innvendig død. Anonymkode: 310d2...20d
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #7 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Dere er jo mer eller mindre like sprø som KrF! Selvfølgelig skal kvinner bestemme over egen kropp! Anonymkode: 310d2...20d Ok. Bra argumentasjon..... Anonymkode: 59784...e11
Anonym bruker Skrevet 20 timer siden #8 Skrevet 20 timer siden Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Ok. Bra argumentasjon..... Anonymkode: 59784...e11 Du argumenterte mot kvinners rett til selvbestemt abort. Det gidder jeg ikke bruke tid på når du har så ekstreme meninger. Anonymkode: 310d2...20d
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #9 Skrevet 19 timer siden Jeg er for selvbestemt abort, det er de fleste. Men bare for foster som ikke er levedyktig, så reglene vi har i dag er helt greie synes jeg. Jeg fikk et barnebarn i fjor, født 3 uker før termin og fiks ferdig. Levedyktig som bare det. Abort ville vært drap! Finner en kvinne ut at hun er gravid etter grensen for abort kan hun adoptere bort barnet. Det er det ingen mulighet for i Norge i dag, det synes jeg heller de kunne jobbe for om de vil at en kvinne skal kunne si ifra seg muligheten til å være mamma. Anonymkode: 7632f...46f
Anonym bruker Skrevet 19 timer siden #10 Skrevet 19 timer siden Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Jeg er for selvbestemt abort, det er de fleste. Men bare for foster som ikke er levedyktig, så reglene vi har i dag er helt greie synes jeg. Jeg fikk et barnebarn i fjor, født 3 uker før termin og fiks ferdig. Levedyktig som bare det. Abort ville vært drap! Finner en kvinne ut at hun er gravid etter grensen for abort kan hun adoptere bort barnet. Det er det ingen mulighet for i Norge i dag, det synes jeg heller de kunne jobbe for om de vil at en kvinne skal kunne si ifra seg muligheten til å være mamma. Anonymkode: 7632f...46f Men er jo ikke å være for selvbestemt abort. Å være for selvbestemt abort er å være for det uten noe om, men eller utenom. Reglene i dag gir ikke kvinner full selvbestemmelse over egen kropp. Anonymkode: 310d2...20d
Anonym bruker Skrevet 18 timer siden #11 Skrevet 18 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Men er jo ikke å være for selvbestemt abort. Å være for selvbestemt abort er å være for det uten noe om, men eller utenom. Reglene i dag gir ikke kvinner full selvbestemmelse over egen kropp. Anonymkode: 310d2...20d Om det finnes kvinner/jenter som vil ta abort helt frem til fødselen så tenker jeg strikkepinner får duge. Eventuelt så kunne man heller ha gitt gratis sterilisering til de med slike syke tanker. For min del er det helt greit at Rødt blir assosiert med slike ekstreme forslag for da forsvinner velgerne. Anonymkode: f3656...b15
Sommerkroppen 2029 Skrevet 17 timer siden #12 Skrevet 17 timer siden det sier seg selv at selvbestemt abort fram til uke 39 er drap - intet mindre! Rødt må mene hva de vil, men akkurat det utspillet der synes jeg var direkte flaut altså.
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #13 Skrevet 15 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): Om det finnes kvinner/jenter som vil ta abort helt frem til fødselen så tenker jeg strikkepinner får duge. Eventuelt så kunne man heller ha gitt gratis sterilisering til de med slike syke tanker. For min del er det helt greit at Rødt blir assosiert med slike ekstreme forslag for da forsvinner velgerne. Anonymkode: f3656...b15 Rødt er Norges fjerde største parti og bare vokser. ☺️ https://www.nrk.no/meningsmalinger/ Anonymkode: 310d2...20d
Anonym bruker Skrevet 15 timer siden #14 Skrevet 15 timer siden Sommerkroppen 2029 skrev (2 timer siden): det sier seg selv at selvbestemt abort fram til uke 39 er drap - intet mindre! Rødt må mene hva de vil, men akkurat det utspillet der synes jeg var direkte flaut altså. Heldigvis er det ikke hva du synes men den kvinne som vurderer abort sin synes som betyr noe. Du skal ikke bestemme over andre kvinners kropper. Men du har all rett til å bestemme over din egen kropp. Anonymkode: 310d2...20d
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #15 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (16 minutter siden): Heldigvis er det ikke hva du synes men den kvinne som vurderer abort sin synes som betyr noe. Du skal ikke bestemme over andre kvinners kropper. Men du har all rett til å bestemme over din egen kropp. Anonymkode: 310d2...20d Heldigvis så bestemmer ikke du eller rød ungdom heller. Anonymkode: 59784...e11
Anonym bruker Skrevet 14 timer siden #16 Skrevet 14 timer siden Anonym bruker skrev (31 minutter siden): Heldigvis er det ikke hva du synes men den kvinne som vurderer abort sin synes som betyr noe. Du skal ikke bestemme over andre kvinners kropper. Men du har all rett til å bestemme over din egen kropp. Anonymkode: 310d2...20d Bare av nysgjerrighet, hvordan tenker man at dette skal bli utført? Jeg regner med at minst 90% av ansatte i norsk helsevesen vil reservere seg mot å utføre slike inngrep. Skal kvinnen ta en pille og føde et dødt barn i do? Anonymkode: f3656...b15
Sommerkroppen 2029 Skrevet 13 timer siden #17 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Heldigvis er det ikke hva du synes men den kvinne som vurderer abort sin synes som betyr noe. Du skal ikke bestemme over andre kvinners kropper. Men du har all rett til å bestemme over din egen kropp. Anonymkode: 310d2...20d Selvsagt bestemmer jeg over min egen kropp. Men synes du helt ærlig talt at det er ok å velge å drepe et levedyktig barn en uke før termin? Sånn helt seriøst?
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #18 Skrevet 13 timer siden Jeg er for selvbestemt abort (men ikke frem til dagen før fødsel). Jeg er også for ytrings- og meningsfrihet. De som er mot abort har like stor rett til å uttale seg om saken som de som er for abort. Anonymkode: 77bc8...288
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #19 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Bare av nysgjerrighet, hvordan tenker man at dette skal bli utført? Jeg regner med at minst 90% av ansatte i norsk helsevesen vil reservere seg mot å utføre slike inngrep. Skal kvinnen ta en pille og føde et dødt barn i do? Anonymkode: f3656...b15 Tror ikke du finner noen i helsevesenet som er villig til å ta livet av et levedyktig spedbarn. Meningen og ytringen er så ekstrem at jeg tviler på at det finnes veldig mange som er enige med han som sa dette. Anonymkode: 7632f...46f
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #20 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (6 timer siden): Men er jo ikke å være for selvbestemt abort. Å være for selvbestemt abort er å være for det uten noe om, men eller utenom. Reglene i dag gir ikke kvinner full selvbestemmelse over egen kropp. Anonymkode: 310d2...20d Når mener du barnets rettighet skal begynne da? En uke før termin er det et levedyktig spedbarn i magen til mor, og du mener mor kan bestemme at siden barnet har vokst i min kropp kan jeg drepe det? Anonymkode: 7632f...46f
Anonym bruker Skrevet 13 timer siden #21 Skrevet 13 timer siden Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Tror ikke du finner noen i helsevesenet som er villig til å ta livet av et levedyktig spedbarn. Meningen og ytringen er så ekstrem at jeg tviler på at det finnes veldig mange som er enige med han som sa dette. Anonymkode: 7632f...46f DIkke han, det var lederen av Rød Ungdom som sa det, Alexandra Øhrn Fredwall. Anonymkode: 59784...e11
Anonym bruker Skrevet 9 timer siden #23 Skrevet 9 timer siden Anonym bruker skrev (3 timer siden): DIkke han, det var lederen av Rød Ungdom som sa det, Alexandra Øhrn Fredwall. Anonymkode: 59784...e11 ❤️ Anonymkode: 310d2...20d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå