Anonym bruker Skrevet 18. april #1 Skrevet 18. april Ja jeg vet det ikke er lov. Vi holder på å renovere deler har vår del av en tomannsbolig. De som eier den andre delen har veldig små barn. Jeg holdt på å sage noe ute nå i kveld, og hun naboen kom ut. Jeg unnskyldte meg for å bråke så sent (klokken var vel rund kl 20), og hun bare skulle si i fra dersom det var et problem var tanke på legging av barna. Vardet det skulle jeg selvfølgelig slutte med en gang. Hun svarte at de hadde hørt noe svakt og trodde det var mye lengre borte, og det forstyrret ikke dem på noen måte. Jeg ble ikke ferdig i kveld, men ut fra naboens reaksjon, tenker dere det vil være greit å holde på litt i morgen også? Det er ikke mye jeg har igjen som bråker. Anonymkode: 52f26...d96
Anonym bruker Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april Det spørs litt hvor tett dere bor, om dere bare har en nabo så kan du vel bare spørre? Anonymkode: 7757d...b16
Anonym bruker Skrevet 18. april #4 Skrevet 18. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Ja jeg vet det ikke er lov. Vi holder på å renovere deler har vår del av en tomannsbolig. De som eier den andre delen har veldig små barn. Jeg holdt på å sage noe ute nå i kveld, og hun naboen kom ut. Jeg unnskyldte meg for å bråke så sent (klokken var vel rund kl 20), og hun bare skulle si i fra dersom det var et problem var tanke på legging av barna. Vardet det skulle jeg selvfølgelig slutte med en gang. Hun svarte at de hadde hørt noe svakt og trodde det var mye lengre borte, og det forstyrret ikke dem på noen måte. Jeg ble ikke ferdig i kveld, men ut fra naboens reaksjon, tenker dere det vil være greit å holde på litt i morgen også? Det er ikke mye jeg har igjen som bråker. Anonymkode: 52f26...d96 Nei, det er absolutt ikke greit. Ikke litt engang. Anonymkode: d91fc...567
Anonym bruker Skrevet 19. april #5 Skrevet 19. april Helt greit så lenge det er etter kl 12 tenker jeg. Anonymkode: 70cdc...06c
Himmel og hav Skrevet 19. april #6 Skrevet 19. april Om det er snakk om elektrisk sag så er det jo ikke bare de vegg i vegg som hører det, så nei. Ikke bråking på en søndag. Du har sikkert noen stille oppgaver du kan gjøre.
Anonym bruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Helt greit så lenge det er etter kl 12 tenker jeg. Anonymkode: 70cdc...06c Ja, det tenker du. Men det er faktisk ikke lov. Anonymkode: d91fc...567
Anonym bruker Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april Motorisert verktøy brukes ikke på søndager, uansett. I hvert fall ikke mer enn maks 5 min om det er noe som absolutt må gjøres for å komme videre. Anonymkode: 283a8...6d5
Anonym bruker Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april Anonym bruker skrev (14 timer siden): Ja jeg vet det ikke er lov. Vi holder på å renovere deler har vår del av en tomannsbolig. De som eier den andre delen har veldig små barn. Jeg holdt på å sage noe ute nå i kveld, og hun naboen kom ut. Jeg unnskyldte meg for å bråke så sent (klokken var vel rund kl 20), og hun bare skulle si i fra dersom det var et problem var tanke på legging av barna. Vardet det skulle jeg selvfølgelig slutte med en gang. Hun svarte at de hadde hørt noe svakt og trodde det var mye lengre borte, og det forstyrret ikke dem på noen måte. Jeg ble ikke ferdig i kveld, men ut fra naboens reaksjon, tenker dere det vil være greit å holde på litt i morgen også? Det er ikke mye jeg har igjen som bråker. Anonymkode: 52f26...d96 Nei det er ikke greit!! Anonymkode: bbfe3...b01
Anonym bruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april Ville du kjørt for fort for å rekke noe? Nei Anonymkode: 4be01...2cb
prekæs Skrevet 19. april #11 Skrevet 19. april Hadde spurt rett ut. Min nærmeste nabo brukte påsken til oppussing og vi godtok det. Noe saging og spikring, men han ga seg på kvelden. Han er i full jobb og må bruke helgene sine til sånt. Jeg vet at han av samme grunn, vil godta det vi noen ganger må bruke helgen til, som høytrykkspyling og plenklipping. Bor i et nabolag hvor de fleste godtar sånt og har aldri hørt noe klaging eller klaget på andre. Gir og tar innen rimelighetens grenser, som alle har holdt seg innafor til nå.
Anonym bruker Skrevet 19. april #12 Skrevet 19. april Hvorfor tøye strikken? Nå har naboen vært raus med deg. Ikke ødelegg ved å pushe grensene enda lenger. Anonymkode: 863c0...006
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå