Anonym bruker Skrevet 18. april #1 Skrevet 18. april Vi vurderer dusjtoalett eller spyledass som mannen kaller det, men vi gidder ikke bruke 30 000,- på et dusjtoalett hvis man må bruke papir i tillegg. Så til dere med et slikt toalett, bruker dere også papir?? Anonymkode: 60cd9...030
Anonym bruker Skrevet 18. april #2 Skrevet 18. april Bare når jeg tisser. Bruker spylingen bare når jeg har bæsjet. Det er jo føner på den, og det fungerer fint. Men av og til gidder jeg ikke bruke det minuttet så jeg bare spyler og tørker vannet bort med et papir istedenfor å føne. Vi er veldig fornøyd med vårt, var egentlig jeg som insisterte på det når vi skulle pusse opp badet, men gubben og tenåringssønnen får stjerner i øynene når de prater om den 🤣 Tenåringssønnen har eget bad i kjelleren, men kommer opp og bruker vårt når han skal bæsje. Han gruer seg til han skal i militæret snart og skjønner ikke hvordan han skal klare seg uten 😅 To setninger fikk oss til å velge det: -om bilen er møkkete tørker du ikke over den med et tørt papir, du bruker vann. Hvorfor ønsker du noe mindre enn det for huden i din egen rumpe. -særlig menn har litt hår i rumpa, og om du hadde fått avføring i håret på hodet hadde du ikke blitt ren av å tørke det med et tørt papir. Hvorfor tror du håret i rumpa blir rent? Også blir vi jo eldre, og jeg tenker med skrekk og gru på svigerfar som lukter både tiss og bæsj til tider. Akkurat litt for dårlig kroppskontroll til å tørke seg skikkelig, og akkurat litt for frisk til å innrømme at han trenger hjelp. Jeg tenker at om vi venner oss til å spyle rumpa en gang om dagen fra vi er "unge og friske" kommer vi aldri til å ende der. Anonymkode: e2915...e9c
Anonym bruker Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april Anonym bruker skrev (7 minutter siden): Bare når jeg tisser. Bruker spylingen bare når jeg har bæsjet. Det er jo føner på den, og det fungerer fint. Men av og til gidder jeg ikke bruke det minuttet så jeg bare spyler og tørker vannet bort med et papir istedenfor å føne. Vi er veldig fornøyd med vårt, var egentlig jeg som insisterte på det når vi skulle pusse opp badet, men gubben og tenåringssønnen får stjerner i øynene når de prater om den 🤣 Tenåringssønnen har eget bad i kjelleren, men kommer opp og bruker vårt når han skal bæsje. Han gruer seg til han skal i militæret snart og skjønner ikke hvordan han skal klare seg uten 😅 To setninger fikk oss til å velge det: -om bilen er møkkete tørker du ikke over den med et tørt papir, du bruker vann. Hvorfor ønsker du noe mindre enn det for huden i din egen rumpe. -særlig menn har litt hår i rumpa, og om du hadde fått avføring i håret på hodet hadde du ikke blitt ren av å tørke det med et tørt papir. Hvorfor tror du håret i rumpa blir rent? Også blir vi jo eldre, og jeg tenker med skrekk og gru på svigerfar som lukter både tiss og bæsj til tider. Akkurat litt for dårlig kroppskontroll til å tørke seg skikkelig, og akkurat litt for frisk til å innrømme at han trenger hjelp. Jeg tenker at om vi venner oss til å spyle rumpa en gang om dagen fra vi er "unge og friske" kommer vi aldri til å ende der. Anonymkode: e2915...e9c To idiotisk slagord synes jeg. Jeg har ikke lakkert rumpehullet. Så du trenger ikke papir når du bæsjer?? Den spyler all dritten bort?? Anonymkode: 60cd9...030
Anonym bruker Skrevet 18. april #4 Skrevet 18. april Anonym bruker skrev (10 minutter siden): To idiotisk slagord synes jeg. Jeg har ikke lakkert rumpehullet. Så du trenger ikke papir når du bæsjer?? Den spyler all dritten bort?? Anonymkode: 60cd9...030 Jepp, gullende ren. Anonymkode: e2915...e9c
Anonym bruker Skrevet 18. april #5 Skrevet 18. april Anonym bruker skrev (1 time siden): -særlig menn har litt hår i rumpa Anonymkode: e2915...e9c Ja, kvinner har jo ikke hår i rumpa 🤣 Anonymkode: 1cd2a...054
Anonym bruker Skrevet 18. april #6 Skrevet 18. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Ja, kvinner har jo ikke hår i rumpa 🤣 Anonymkode: 1cd2a...054 Nei, ikke i det hele tatt😄 Anonymkode: 60cd9...030
Anonym bruker Skrevet 19. april #7 Skrevet 19. april Anonym bruker skrev (10 timer siden): Ja, kvinner har jo ikke hår i rumpa 🤣 Anonymkode: 1cd2a...054 Jeg har en apekatt av en mann, så selv om jeg har har har han sikkert ti ganger så mye 🙈 Anonymkode: e2915...e9c
amandine Skrevet 19. april #8 Skrevet 19. april Bruker jo dopapir, men for å tørke tørt, ikke for å tørke rent. Det brukes veldig mye mindre papir.
Anonym bruker Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april amandine skrev (50 minutter siden): Bruker jo dopapir, men for å tørke tørt, ikke for å tørke rent. Det brukes veldig mye mindre papir. Ok. Men må ha med føner, hvis ikke er halve vitsen borte. Jeg skjønner bare ikke hvordan den klarer å spyle all dritten bort, men stoler på det dere skriver... Anonymkode: 60cd9...030
Anonym bruker Skrevet 19. april #10 Skrevet 19. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Ok. Men må ha med føner, hvis ikke er halve vitsen borte. Jeg skjønner bare ikke hvordan den klarer å spyle all dritten bort, men stoler på det dere skriver... Anonymkode: 60cd9...030 Du velger selv hvor hardt den skal spyle og hvordan, frem og tilbake, pulserende, temperatur osv stilles inn av hver bruker. De som har et eller annet handikap får jo sånn do via hjelpemiddelsentralen, og de blir rene hver gang de er på do. Har en bekjent med leddgikt som fikk sånn do som hjelpemiddel. Anonymkode: e2915...e9c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå