Anonym bruker Skrevet 18. april #2 Skrevet 18. april Sander er dillete. Et navn som ikke passer på en voksen mann. Kasper er best med K. Anonymkode: 00758...9fb
Anonym bruker Skrevet 18. april #3 Skrevet 18. april Sander er for meg et rabagastnavn. Det har vært mye brukt siste 20 årene, og veldig mye i litt belastede familier. Jeg har fire barn, alle har hatt opptil flere Sander i klassene sine, og flere av dem har vært barn med utfordringer. Så litt for mange negative assosiasjoner for meg. Casper forbinder jeg med spøkelset Casper, og med Kasper, Jesper og Jonathan, men likevel et helt greit navn. Begge navnene er normale navn da, ikke navn jeg ville reagert negativt om jeg møtte et barn som het eller om det kom på en klasseliste, fritidsaktivitet e.l. Det er bare navn jeg ikke ville brukt selv. Anonymkode: d204c...dc7
Anonym bruker Skrevet 18. april #4 Skrevet 18. april spør heller på face her og kg får man bare dumme svar når det kommer til navn Anonymkode: 5c0b4...e8c
Anonym bruker Skrevet 18. april #5 Skrevet 18. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Litt vanlig ? Anonymkode: 54aa7...7ca Veldig vanlig og veldig kjedelig. Anonymkode: 451ae...bdc
Anonym bruker Skrevet 18. april #7 Skrevet 18. april Syns det er fine navn, og har ingen rabagast-assosiasjonen til noen av de. Anonymkode: 45708...fd3
prebs Skrevet 18. april #8 Skrevet 18. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Litt vanlig ? Anonymkode: 54aa7...7ca Jeg liker både Sander og Kasper - skrevet slik
Iiiiik Skrevet 19. april #9 Skrevet 19. april Jeg liker både Sander og Kasper. Udillete og greie. Mange positive assosiasjoner til Kasper, ikke like begeistret for Casper.
Anonym bruker Skrevet 20. april #10 Skrevet 20. april Iiiiik skrev (7 timer siden): Jeg liker både Sander og Kasper. Udillete og greie. Mange positive assosiasjoner til Kasper, ikke like begeistret for Casper. Ja enig. Idag er det Liam og Caspian som er inn. Eller Linus. Nei da liker jeg typisk norske navn om Sander ❤️ og Kasper ja. Anonymkode: 54aa7...7ca
Anonym bruker Skrevet 20. april #11 Skrevet 20. april Sondre er vel ganske likt Sander? Anonymkode: 54aa7...7ca
Anonym bruker Skrevet 20. april #12 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Ja enig. Idag er det Liam og Caspian som er inn. Eller Linus. Nei da liker jeg typisk norske navn om Sander ❤️ og Kasper ja. Anonymkode: 54aa7...7ca Tenkte å kalle en gutt for Linus. Noe så stygt. At noen vil sine barn så vondt. De tenker ikke på at dette skal bli en mann i fremtiden. Det er ingen menn som går rundt å heter Linus. Anonymkode: 451ae...bdc
Anonym bruker Skrevet 20. april #13 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Sondre er vel ganske likt Sander? Anonymkode: 54aa7...7ca I tillegg mye finere. Anonymkode: 451ae...bdc
Anonym bruker Skrevet 20. april #14 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Caspian 🤮 Anonymkode: 451ae...bdc
☆☆☆ Skrevet 20. april #15 Skrevet 20. april Heilt greie namn. Ville valgt Kasper. Casper er litt sånn pappagutt frå Oslo vest.
☆☆☆ Skrevet 20. april #16 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (7 timer siden): Tenkte å kalle en gutt for Linus. Noe så stygt. At noen vil sine barn så vondt. De tenker ikke på at dette skal bli en mann i fremtiden. Det er ingen menn som går rundt å heter Linus. Anonymkode: 451ae...bdc Om få år er det ein heil del menn som går rundt og heiter Linus. No er det vel omtrent berre Linus Torvalds.
sug lut Skrevet 20. april #17 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (7 timer siden): Tenkte å kalle en gutt for Linus. Noe så stygt. At noen vil sine barn så vondt. De tenker ikke på at dette skal bli en mann i fremtiden. Det er ingen menn som går rundt å heter Linus. Anonymkode: 451ae...bdc Linus Pauling levde veldig godt med navnet sitt, faktisk.
Anonym bruker Skrevet 20. april #18 Skrevet 20. april ☆☆☆ skrev (1 time siden): Heilt greie namn. Ville valgt Kasper. Casper er litt sånn pappagutt frå Oslo vest. Jeg tror ikke du finner mange Casper på Oslo vest. Anonymkode: 518ae...a1f
Anonym bruker Skrevet 20. april #19 Skrevet 20. april Anonym bruker skrev (10 timer siden): Tenkte å kalle en gutt for Linus. Noe så stygt. At noen vil sine barn så vondt. De tenker ikke på at dette skal bli en mann i fremtiden. Det er ingen menn som går rundt å heter Linus. Anonymkode: 451ae...bdc Det er over 2000 som har Linus som første fornavn. Tror du de skifter navn på 18 årsdagen? Noen ganger kan det være lurt å la tankene ta en snartur innom hjernen før man deler dem med andre. Det er greit at du ikke liker navnet, men slike tåpelige utsagn gjør deg ingen tjeneste. Anonymkode: be3b4...42b
Anonym bruker Skrevet 21. april #20 Skrevet 21. april Anonym bruker skrev (7 timer siden): Det er over 2000 som har Linus som første fornavn. Tror du de skifter navn på 18 årsdagen? Noen ganger kan det være lurt å la tankene ta en snartur innom hjernen før man deler dem med andre. Det er greit at du ikke liker navnet, men slike tåpelige utsagn gjør deg ingen tjeneste. Anonymkode: be3b4...42b 🤣🤣🤣 Anonymkode: 451ae...bdc
Anonym bruker Skrevet 21. april #21 Skrevet 21. april Anonym bruker skrev (23 timer siden): I tillegg mye finere. Anonymkode: 451ae...bdc Jeg syntes Sander og Sondre er i samme navnliga jeg. Fine, nordiske navn! Vi trenger norske navn, ikke bare Liam, Ali og Alan. Anonymkode: 54aa7...7ca
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå