Anonym bruker Skrevet fredag kl 13:13 #1 Skrevet fredag kl 13:13 Ser dere også på TV/film? Eller foretrekker dere bøker? Hvorfor evt? Jeg synes det er slitsomt å lese, hvis jeg skal slappe av er TV/film bedre. Anonymkode: d04ea...f0e
Anonym bruker Skrevet fredag kl 13:25 #2 Skrevet fredag kl 13:25 Jeg har perioder med bøker og perioder med film og med musikk. Anonymkode: 00a67...a25
Anonym bruker Skrevet fredag kl 13:54 #3 Skrevet fredag kl 13:54 Det er slitsomt å lese fordi du faktisk må bruke hodet. Tv er ferdigbygd grøt. Jeg leser langt mer bøker enn jeg ser på skjerm, ja. Anonymkode: cbc34...b51
Anonym bruker Skrevet fredag kl 14:14 #4 Skrevet fredag kl 14:14 Anonym bruker skrev (19 minutter siden): Det er slitsomt å lese fordi du faktisk må bruke hodet. Tv er ferdigbygd grøt. Jeg leser langt mer bøker enn jeg ser på skjerm, ja. Anonymkode: cbc34...b51 Ja, og når jeg skal slappe av og koble av trenger jeg ikke å bruke hodet, da må det få hvile. Anonymkode: d04ea...f0e
Anonym bruker Skrevet fredag kl 14:41 #5 Skrevet fredag kl 14:41 Jeg ser litt på tv også, men veldig sjelden på serier eller film. Jeg leser mange forskjellige typer bøker da, ikke bare tunge. En lettlest og fengende bok slapper jeg sikkert like godt av med som du gjør med en serie på tv. Jeg synes ikke det er slitsomt å lese. Anonymkode: d7b02...a80
Spurvugla Skrevet fredag kl 14:44 #6 Skrevet fredag kl 14:44 Tja, jeg vet ikke. Terskelen for å begynne å se på noe på TV er lavere, men jeg tror egentlig jeg slapper av bedre med å lese en bok når jeg først kommer i gang. I tillegg er det jo et større utvalg av bøker, så det er lettere å finne noe som passer til den spesielle sinnsstemningen jeg er i i øyeblikket.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 17:04 #7 Skrevet fredag kl 17:04 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Det er slitsomt å lese fordi du faktisk må bruke hodet. Tv er ferdigbygd grøt. 🤦🏼♀️ Anonymkode: 680c0...8b3
Optatium Skrevet fredag kl 18:15 #8 Skrevet fredag kl 18:15 Jeg leser litt etter frokost i helgene og til kaffen etter middag. Hvis jeg rekker og orker ser jeg en episode av noe på kvelden, men det er ikke hver dag.
Himmel og hav Skrevet fredag kl 18:33 #9 Skrevet fredag kl 18:33 Begge deler. Det er til hvert sitt bruk. Leser mest når jeg sitter ute, når jeg kjører tog/fly, på venterom osv. og ellers når jeg føler for det hjemme. Lydbøker når jeg driver med noe praktisk ved siden av. Film og serier er noe jeg og mannen ser sammen om kvelden.
sug lut Skrevet fredag kl 18:42 #10 Skrevet fredag kl 18:42 Anonym bruker skrev (4 timer siden): Ja, og når jeg skal slappe av og koble av trenger jeg ikke å bruke hodet, da må det få hvile. Anonymkode: d04ea...f0e Det er feil. Det er da du skal lese noe som gjør at du vokser og blir smartere og skaper egne bilder.
gale damen Skrevet fredag kl 18:47 #11 Skrevet fredag kl 18:47 Jeg foretrekker bøker, men det blir mer film enn bok om dagen. Jeg gleder meg til jeg selv kan velge i større grad, så jeg kan lese mer🥰
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:20 #12 Skrevet fredag kl 19:20 Både og. Noen ganger leser jeg mye, andre ganger ser jeg serie. Anonymkode: 96c5a...d88
Anonym bruker Skrevet fredag kl 20:15 #13 Skrevet fredag kl 20:15 sug lut skrev (1 time siden): Det er feil. Det er da du skal lese noe som gjør at du vokser og blir smartere og skaper egne bilder. Nei, for da er hjernen min sliten og "oppbrukt". Hjernen jobber jo masse når man leser da den jo må lage "filmen" selv. Anonymkode: d04ea...f0e
Iiiiik Skrevet fredag kl 22:20 #14 Skrevet fredag kl 22:20 I hverdagen hører jeg mye lydbok, mens jeg gjør noe annet. Etter en lang arbeidsdag (og dem er det en del av) ser jeg på TV. I helger og ferier leser jeg bøker. Totalt sett blir det nok 50-50.
Anonym bruker Skrevet fredag kl 22:29 #15 Skrevet fredag kl 22:29 Anonym bruker skrev (9 timer siden): Jeg har perioder med bøker og perioder med film og med musikk. Anonymkode: 00a67...a25 Samme her Anonymkode: 164b4...dc4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå