Anonym bruker Skrevet fredag kl 12:55 #1 Skrevet fredag kl 12:55 Jeg føler at jeg bare møter menn som ikke respekterer meg eller mine grenser, men kanskje misforstår jeg eller legger for mye i det? Har en bekjent som vet jeg sliter om dagen og har vært en del innom meg, vi har laget mat sammen og sånt. Ikke noe roting, men kanskje flørting. Jeg har et barn på 12, og vi sitter i stua alle sammen, når de to begynner å prate samtidig; barnet sier at det fikk 6 på en prøve og han skal til å fortelle noe om en opplevelse han hadde hatt. Jeg sier hæ, og ser på barnet mitt, da gjentar de begge det de sa, men han sier sitt mye høyere enn henne- da ser jeg på ham og sier vent litt. Han sier ingenting, men virker som han ikke helt er fornøyd. I dag sier han til meg at jeg er helikoptermor. Han ønsker gjerne at jeg skal sende barnet på overnatting så vi kan drikke øl. Hvorfor føler jeg at jeg møter menn som ikke respekterer meg? Jeg føler jeg bare møter menn som har lyst til at jeg skal kun fokusere på de og skvise barnet mitt ut- hva faen gjør jeg feil? Har møtt en del dårlige menn i mitt liv og lurer på hva slags signaler jeg sender ut som får de til å tro at jeg er så lett å manipulere? Hvordan ville dere håndtert en slik situasjon? Hva ville dere sagt? Er jeg for svak, burde jeg ropt hold kjeften, jeg prøver å høre hva barnet mitt sier her? Anonymkode: 6a3a6...278
Anonym bruker Skrevet fredag kl 13:59 #2 Skrevet fredag kl 13:59 Anonym bruker skrev (1 time siden): Er jeg for svak, burde jeg ropt hold kjeften, jeg prøver å høre hva barnet mitt sier her? Ja. Og så drite i menn. Anonymkode: c0395...bd8
Anonym bruker Skrevet fredag kl 14:10 #3 Skrevet fredag kl 14:10 Ja er nok det jeg heller mot. ts Anonymkode: 6a3a6...278
Anonym bruker Skrevet fredag kl 14:44 #4 Skrevet fredag kl 14:44 Nye kjærester har ikke noe i den dynamikken der å være. Enten har du barnefri dager du blir kjent med menn på, eller du venter med menn til barnet er ute og farter på egenhånd. Anonymkode: 5413a...11b
Anonym bruker Skrevet fredag kl 14:50 #5 Skrevet fredag kl 14:50 Han er jo ingen ny kjæreste, han er en venn jeg har kjent i mange år. Man må da kunne ha venner på besøk?! Lurer på om hans atferd er et rødt flagg, eller om det er bare meg som synes det. ts Anonymkode: 6a3a6...278
Anonym bruker Skrevet fredag kl 15:18 #6 Skrevet fredag kl 15:18 Lurer på hvor dere finner alle disse ubrukelige mennene.. Tenker ubrukelige damer finner ubrukelige menn... Anonymkode: 1688b...56f
Anonym bruker Skrevet fredag kl 15:42 #7 Skrevet fredag kl 15:42 Så trivelig sagt. Hva gjør at jeg er ubrukelig da? ts Anonymkode: 6a3a6...278
Anonym bruker Skrevet fredag kl 19:57 #8 Skrevet fredag kl 19:57 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg føler at jeg bare møter menn som ikke respekterer meg eller mine grenser, men kanskje misforstår jeg eller legger for mye i det? Har en bekjent som vet jeg sliter om dagen og har vært en del innom meg, vi har laget mat sammen og sånt. Ikke noe roting, men kanskje flørting. Jeg har et barn på 12, og vi sitter i stua alle sammen, når de to begynner å prate samtidig; barnet sier at det fikk 6 på en prøve og han skal til å fortelle noe om en opplevelse han hadde hatt. Jeg sier hæ, og ser på barnet mitt, da gjentar de begge det de sa, men han sier sitt mye høyere enn henne- da ser jeg på ham og sier vent litt. Han sier ingenting, men virker som han ikke helt er fornøyd. I dag sier han til meg at jeg er helikoptermor. Han ønsker gjerne at jeg skal sende barnet på overnatting så vi kan drikke øl. Hvorfor føler jeg at jeg møter menn som ikke respekterer meg? Jeg føler jeg bare møter menn som har lyst til at jeg skal kun fokusere på de og skvise barnet mitt ut- hva faen gjør jeg feil? Har møtt en del dårlige menn i mitt liv og lurer på hva slags signaler jeg sender ut som får de til å tro at jeg er så lett å manipulere? Hvordan ville dere håndtert en slik situasjon? Hva ville dere sagt? Er jeg for svak, burde jeg ropt hold kjeften, jeg prøver å høre hva barnet mitt sier her? Anonymkode: 6a3a6...278 Om det er slik at de ofte begynner samtidig og snakker oppå hverandre så høres det nesten ut som om dynamikken i samtalene er litt rare. Er det en av dere som snakker mye slik at det er vanskelig for andre å komme til? Om det er slik at barnet ditt snakker mye, han ikke slipper til og du hele tiden velger barnet så forstår jeg at det kan være irriterende for han. Er det slik at det blir ubekvem stillhet som de begge prøver å fylle? Om du bare sier "hæ" så er det jo naturlig at den som sa noe gjentar og gjerne gjentar høyere. Kanskje du i stedet kan si noe slikt som "Nå hørte jeg ikke hva dere sa. Du først Pia" og skjer det igjen, så kan du gjerne velge Petter neste gang. Om du velger Pia hver gang så regner jeg med at han kan føle seg nedprioritert. Men igjen - det er litt sært at dere skal oppleve dette gang på gang, så jeg hadde som sagt tenkt over dynamikken i samtalene. Det er jo også mulig at den ene gjør dette med vilje, f.eks. hører barnet at han starter på noe og forter seg å fortelle noe annet for å få din oppmerksomhet og avvise han. Anonymkode: 04b7a...a81
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 00:36 #9 Skrevet lørdag kl 00:36 Anonym bruker skrev (8 timer siden): Så trivelig sagt. Hva gjør at jeg er ubrukelig da? ts Anonymkode: 6a3a6...278 Bare det at du spør meg hva som gjør deg ubrukelig, sier en hel del hvor ubrukelig du faktisk er. Gå i deg selv. Anonymkode: 1688b...56f
Anonym bruker Skrevet lørdag kl 07:04 #10 Skrevet lørdag kl 07:04 Anonym bruker skrev (18 timer siden): eg har et barn på 12, og vi sitter i stua alle sammen, når de to begynner å prate samtidig; barnet sier at det fikk 6 på en prøve og han skal til å fortelle noe om en opplevelse han hadde hatt Han høres svært umoden ut! Høres ut som han prøver å utkonkurrere et barn på 12 år. For meg hadde det vært svært avtennende og barnslig Anonymkode: 27bb5...756
Anonym bruker Skrevet i går, 13:25 #11 Skrevet i går, 13:25 Takk for svar. Og til deg som ikke hadde noe bedre å komme med enn at jeg var udugelig, du må ha et forferdelig trist liv som klarer å være så stygg i munnen. Hverken meg eller barnet mitt er av den skravlete typen, så nei dette skjer ikke ofte. Barnet er heller ikke typen til å prøve å trekke oppmerksomhet til seg selv, heller det motsatte; så jeg reagerte veldig sterkt på at han prøvde å snakke over det. Jeg fikk faktisk helt stygga på hele mannen, og tenker hva er det med meg som tiltrekker meg sånne mannfolk🤮 ts Anonymkode: 6a3a6...278
Anonym bruker Skrevet 22 timer siden #12 Skrevet 22 timer siden Anonym bruker skrev (På 17.4.2026 den 14.55): Jeg føler at jeg bare møter menn som ikke respekterer meg eller mine grenser, men kanskje misforstår jeg eller legger for mye i det? Har en bekjent som vet jeg sliter om dagen og har vært en del innom meg, vi har laget mat sammen og sånt. Ikke noe roting, men kanskje flørting. Jeg har et barn på 12, og vi sitter i stua alle sammen, når de to begynner å prate samtidig; barnet sier at det fikk 6 på en prøve og han skal til å fortelle noe om en opplevelse han hadde hatt. Jeg sier hæ, og ser på barnet mitt, da gjentar de begge det de sa, men han sier sitt mye høyere enn henne- da ser jeg på ham og sier vent litt. Han sier ingenting, men virker som han ikke helt er fornøyd. I dag sier han til meg at jeg er helikoptermor. Han ønsker gjerne at jeg skal sende barnet på overnatting så vi kan drikke øl. Hvorfor føler jeg at jeg møter menn som ikke respekterer meg? Jeg føler jeg bare møter menn som har lyst til at jeg skal kun fokusere på de og skvise barnet mitt ut- hva faen gjør jeg feil? Har møtt en del dårlige menn i mitt liv og lurer på hva slags signaler jeg sender ut som får de til å tro at jeg er så lett å manipulere? Hvordan ville dere håndtert en slik situasjon? Hva ville dere sagt? Er jeg for svak, burde jeg ropt hold kjeften, jeg prøver å høre hva barnet mitt sier her? Anonymkode: 6a3a6...278 Menn er... menn... det finnes vel sånn ca 0,002% det er verdt å bruke tid på, så ja... Anonymkode: 19c0e...f63
Anonym bruker Skrevet 39 minutter siden #13 Skrevet 39 minutter siden Anonym bruker skrev (På 17.4.2026 den 14.55): Jeg føler at jeg bare møter menn som ikke respekterer meg eller mine grenser, men kanskje misforstår jeg eller legger for mye i det? Har en bekjent som vet jeg sliter om dagen og har vært en del innom meg, vi har laget mat sammen og sånt. Ikke noe roting, men kanskje flørting. Jeg har et barn på 12, og vi sitter i stua alle sammen, når de to begynner å prate samtidig; barnet sier at det fikk 6 på en prøve og han skal til å fortelle noe om en opplevelse han hadde hatt. Jeg sier hæ, og ser på barnet mitt, da gjentar de begge det de sa, men han sier sitt mye høyere enn henne- da ser jeg på ham og sier vent litt. Han sier ingenting, men virker som han ikke helt er fornøyd. I dag sier han til meg at jeg er helikoptermor. Han ønsker gjerne at jeg skal sende barnet på overnatting så vi kan drikke øl. Hvorfor føler jeg at jeg møter menn som ikke respekterer meg? Jeg føler jeg bare møter menn som har lyst til at jeg skal kun fokusere på de og skvise barnet mitt ut- hva faen gjør jeg feil? Har møtt en del dårlige menn i mitt liv og lurer på hva slags signaler jeg sender ut som får de til å tro at jeg er så lett å manipulere? Hvordan ville dere håndtert en slik situasjon? Hva ville dere sagt? Er jeg for svak, burde jeg ropt hold kjeften, jeg prøver å høre hva barnet mitt sier her? Anonymkode: 6a3a6...278 Kom igjen a. Dropp denne fyren. Barnet ditt må komme først. Alltid. Han som er voksen får snakke med deg litt senere. Alvorlig talt. For en fjomp. Anonymkode: 4eafe...113
Anonym bruker Skrevet 38 minutter siden #14 Skrevet 38 minutter siden Anonym bruker skrev (På 17.4.2026 den 16.50): Han er jo ingen ny kjæreste, han er en venn jeg har kjent i mange år. Man må da kunne ha venner på besøk?! Lurer på om hans atferd er et rødt flagg, eller om det er bare meg som synes det. ts Anonymkode: 6a3a6...278 JA, DET ER RØDT FLAGG/ RØDT KORT, OVER OG UT. Anonymkode: 4eafe...113
Anonym bruker Skrevet 37 minutter siden #15 Skrevet 37 minutter siden Anonym bruker skrev (På 17.4.2026 den 17.18): Lurer på hvor dere finner alle disse ubrukelige mennene.. Tenker ubrukelige damer finner ubrukelige menn... Anonymkode: 1688b...56f Tsk... Det der er ikke sant. Anonymkode: 4eafe...113
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå