Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Min mann har fått seg jobb på OSL, og når jeg fortalte det til ei jeg kjenner sa hun du må ikke la ham jobbe der!! Alle har sex med alle der. Hun påstod at folk som jobber der, med turnuser, avskjermet i et lite eget økosystem, ofte lever dobbeltliv. I tillegg jobber det mange der, og mange yngre og single som vil "leve" litt. Er dette sant?? 

Anonymkode: b692f...dc8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Herre. Hvis du frykter dette bør du bare skille deg umiddelbart, du har jo tydeligvis ingen tillit til personen du er gift med så da spiller det ingen rolle hvor vedkommende jobber.

Skrevet

Hahaha 🤦‍♀️

Anonymkode: bb3bf...1d9

Skrevet

tviler på at det stemmer 

Anonymkode: 56ee3...4ee

Skrevet

Det står jo i arbeidsavtalen, har du ikke lest den? Det er forventet at man er utro minst en gang pr år, og de er ganske nøye på at det sirkulerer slik at alle skal få. 

Anonymkode: d6197...895

Skrevet

Lar du han virkelig gå ut av huset???  Vet du ikke at det er andre damer der?😱

Anonymkode: ab6bc...757

Skrevet

(Hva er OSL?)

Skrevet
Anonym bruker skrev (30 minutter siden):

(Hva er OSL?)

Oslo lufthavn Gardermoen 

Anonymkode: 7b383...39c

Skrevet

"Eget økosystem"? Vittig.

Du vet hvor stor den flyplassen er?

De som jobber på en avdeling kjenner ikke de på andre avdelinger altså.

Jeg kjenner folk på cargo f.eks, og der kjenner ikke engang de som jobber med å fylle og tømme flyene engang de som sitter på kontorene og selger/kjøper plass på flyene. 

De som jobber med bilutleie har null kontakt med de som jobber på taxfree, de som iser av fly og måker snø har null kontakt med tollerne.

Folk bruker ikke de samme inngangene engang.

Og utro, det kan man være på alle slags arbeidssteder, eller alle andre steder man frekventerer. Du kan ikke styre om mannen din skal være utro, det er et valg han tar selv.

Anonymkode: bb3bf...1d9

Skrevet

Jepp hele OSL er som en sex klubb, er organiserte orgier der på onsdager og søndager

Anonymkode: bffba...4ee

Skrevet
Anonym bruker skrev (12 timer siden):

Min mann har fått seg jobb på OSL, og når jeg fortalte det til ei jeg kjenner sa hun du må ikke la ham jobbe der!! Alle har sex med alle der. Hun påstod at folk som jobber der, med turnuser, avskjermet i et lite eget økosystem, ofte lever dobbeltliv. I tillegg jobber det mange der, og mange yngre og single som vil "leve" litt. Er dette sant?? 

Anonymkode: b692f...dc8

Lurer på hvordan hun vet det...😂

Anonymkode: 6f8c5...13b

Skrevet
Anonym bruker skrev (13 timer siden):

Jepp hele OSL er som en sex klubb, er organiserte orgier der på onsdager og søndager

Anonymkode: bffba...4ee

Er det søndager nå? Det var onsdag og lørdag før.

Anonymkode: 8ccc9...532

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...