Gå til innhold

Hvor mye spiser dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg spiser så mye. I dag spiste jeg 700 gram kyllingvinger og er dame. Men jeg må spise så mye for å bli mett.  Hvor mange kyllingvinger spiser dere? Jeg er altfor storspist  og sliter med å begrense meg.

Anonymkode: ef998...445

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg spiser generelt ganske mye, men akkurat hva jeg spiser i kyllingvinger vet jeg ikke. Det er jo nesten ikke kjøtt på de, mest bein. Så jeg vil aldri bli mett av kun kyllingvinger. Må ha salat,  ris i tillegg for å bli mett.

Anonymkode: ffa2a...f2b

Skrevet

hvis du trener mye er det normalt men hvis du er overvektig bør du snakke med legen om det 

hvor mange gram kylling vinger er jo vanskelig å si siden det er mye ben, men kylling filet så spiser jeg kanskje 150g

Anonymkode: 04345...5e8

Skrevet

Jeg spiser ABSOLUTT INGEN kyllingvinger. 

Anonymkode: f46d6...257

Skrevet

Aldri spist meg mett på kyllingvinger tror jeg, er så mye bein i dem, og lite kjøtt. Kan sikkert spise 8-10 stykker da.

Men det er jo totalen kalorier pr dag som er viktig, noen spiser fem måltider, andre to. Noen er 150 cm og petit i størrelse, andre 180 cm og ganske grovt bygget. Noen sitter på kontor hele dagen uten å trene på fritiden mens andre har en fysisk jobb og trener i tillegg.

Hvor mange kalorier man trenger i døgnet varierer veldig fra kvinne til kvinne.

Anonymkode: 96c8a...c26

Skrevet

Her må jeg bare innrømme at jeg ikke har den fjerneste idé om hvor mange kyllingvinger 700 gr er.  Jeg har aldri spist bare kyllingvinger. Det er alltid sammen med noe annet - salat, brød, pommes frites. Pleier å spise 6-7 stykker kanskje?

Anonymkode: bdf1b...7d0

Skrevet

Kyllingvinger består jo av veldig mye bein, så du har jo ikke fått i det 700 gram

Anonymkode: c16e4...ea9

Skrevet

700 gram kyllingvinger er jo ikke så mye mat da.  Det er vel sånn omtrent 350 gram kjøtt, om du er flink til å spise vingene reine..  Så om det er mye eller ikke, kommer an på hvor mye annet tilbehør du har.  Er det bare kyllingvinger, så er det jo ikke så veldig mye mat. 

Anonymkode: a4407...f5e

Skrevet
Anonym bruker skrev (6 minutter siden):

700 gram kyllingvinger er jo ikke så mye mat da.  Det er vel sånn omtrent 350 gram kjøtt, om du er flink til å spise vingene reine..  Så om det er mye eller ikke, kommer an på hvor mye annet tilbehør du har.  Er det bare kyllingvinger, så er det jo ikke så veldig mye mat. 

Anonymkode: a4407...f5e

det er jo mye med 350 g 

Anonymkode: 04345...5e8

Skrevet

700 er ganske mye, det er vel beregnet mengde til 2 personer. Jeg kan fint spise en 500 g pakke med prior vinger hvis jeg ikke har noe til, og jeg synes det er mye,

Anonymkode: 78076...5ad

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...