Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Finnes det ingen greie steder på nett som man kan bli kjent med noen? Har familie, men ingen venner. Så føler meg likevel ensom. Sliter med å bli kjent med folk i real life. Er også hjemmeværende så lite sosialt. Venne siden her inne virker jo ikke veldig aktiv heller.. Hadde bare vært kjekt å ha noen å prate med av og til. Dame 47. Men tror ikke eg egentlig er så gammel 🫣 

Anonymkode: 6d924...6f0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt klart arbeidsplassen jeg ble kjent med flest når vi flyttet hit vi bor og jeg ikke kjente noen. Knyttet kontakter via jobb. Og trening. Om du ikke er helt uføre kan du kanskje vurdere en prosent jobb? Delta i frivillig verv? Da har du flere arenaer å knytte kontakter

Anonymkode: 7a7e0...431

Skrevet

Har du lett litt på Facebook? Om du skriver navnet på stedet du bor i søkefeltet kommer det opp mange grupper, og noen av dem kan være interesante. Her jeg bor er det alt fra "bli kjent" grupper for ensomme til mosjonssider for de som vil gå tur, hundegrupper for de som vil ha playdates for hunden sin, hjelpegrupper for de som vil hjelpe med småting eller trenger hjelp, veldig mye forskjellig.

Anonymkode: 02605...2f7

Skrevet

Hvor bor du? Jeg er 49, har heller ikke så mange venner, men familie. Nord eller sør? 

Anonymkode: da98b...a8c

Skrevet

På Facebook så er det flere grupper som heter Hey woman (pass på å velge grupper). Desse går både på alder og steder og er tenkt som et lavterskel sted for å komme i kontakt med andre som ønsker flere venner.  

Du kan også søke på ditt område om der er noen sosiale samenkomster. 

Det finnes en app som heter 'Venn' men har ikke fått testet den ut selv ennå. 

Det er må et sted å begynne tenker jeg. Jeg har fått mange nye venner i godt voksen alder.

Screenshot_20260416_144442_Facebook.thumb.jpg.35e105431db009657716efaff3bba77a.jpg

Skrevet
TheWitch skrev (37 minutter siden):

På Facebook så er det flere grupper som heter Hey woman (pass på å velge grupper). Desse går både på alder og steder og er tenkt som et lavterskel sted for å komme i kontakt med andre som ønsker flere venner.  

Du kan også søke på ditt område om der er noen sosiale samenkomster. 

Det finnes en app som heter 'Venn' men har ikke fått testet den ut selv ennå. 

Det er må et sted å begynne tenker jeg. Jeg har fått mange nye venner i godt voksen alder.

Screenshot_20260416_144442_Facebook.thumb.jpg.35e105431db009657716efaff3bba77a.jpg

sånne grupper er ikke noe bra syns jeg. jeg var medlem i den ene når jeg bodde i oslo og da var folk bare opptatt av drikking 

Anonymkode: 156c5...079

Skrevet
Anonym bruker skrev (43 minutter siden):

sånne grupper er ikke noe bra syns jeg. jeg var medlem i den ene når jeg bodde i oslo og da var folk bare opptatt av drikking 

Åh, da så. Da er nok alle grupper helt like og det er best at hi gir opp før hun har prøvd. 

Anonymkode: 3a655...f1c

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 minutter siden):

Åh, da så. Da er nok alle grupper helt like og det er best at hi gir opp før hun har prøvd. 

Anonymkode: 3a655...f1c

jeg sier ikke at hi skal gi opp men jeg tenker at det er bedre med et annet enn facebook det er ikke sikkert hun har facebook en gang 

Skrevet (endret)
Anonym bruker skrev (1 time siden):

Man kan selv opprette arrangement der som ikke handler om drikking. I stede for å kritisere forslag kan du heller komme med bedre forslag selv. 

Endret av TheWitch
Måtte legge til noe.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...