Anonym bruker Skrevet 14. april #1 Skrevet 14. april Det koster rundt 2000 kr å prøve brudekjole? Wtf ? Anonymkode: 8b579...dc8
Anonym bruker Skrevet 14. april #2 Skrevet 14. april det har jeg aldri hørt om hvor i alle dager er det? Anonymkode: 6d42f...1aa
Anonym bruker Skrevet 14. april #3 Skrevet 14. april Det var dyrt, men jeg skjønner butikken litt. Det er nok en del som prøver for gøy, og tar opp tiden til de som virkelig ønsker en kjole. De pengene burde blitt trukket av kjolen om man kjøper en i den butikken. Anonymkode: aa10e...a70
Anonym bruker Skrevet 14. april #4 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Det var dyrt, men jeg skjønner butikken litt. Det er nok en del som prøver for gøy, og tar opp tiden til de som virkelig ønsker en kjole. De pengene burde blitt trukket av kjolen om man kjøper en i den butikken. Anonymkode: aa10e...a70 Man må jo som regel booke time og får tett oppfølging i brudesalonger, så jeg tror ikke det er et særlig stort problem at folk bare prøver for gøy. Anonymkode: 6d42f...1aa
Anonym bruker Skrevet 15. april #5 Skrevet 15. april Hva er inkludert i denne prisen og hvor mange kan bli med? Anonymkode: daa60...e6b
Anonym bruker Skrevet 15. april #6 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (På 14.4.2026 den 19.13): Man må jo som regel booke time og får tett oppfølging i brudesalonger, så jeg tror ikke det er et særlig stort problem at folk bare prøver for gøy. Anonymkode: 6d42f...1aa Jeg var innom de aller fleste brudesalonger i Oslo og Lillestrøm og prøvde brudekjoler, og ikke et eneste sted måtte jeg verken booke time eller betale for prøvingen. Er dette noe de har begynt med de senere årene? Anonymkode: b0fbb...91f
Anonym bruker Skrevet 15. april #7 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Jeg var innom de aller fleste brudesalonger i Oslo og Lillestrøm og prøvde brudekjoler, og ikke et eneste sted måtte jeg verken booke time eller betale for prøvingen. Er dette noe de har begynt med de senere årene? Anonymkode: b0fbb...91f Det finner nok ingen ut av, for HI har stukket av…som vanlig Anonymkode: daa60...e6b
Anonym bruker Skrevet 15. april #8 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg var innom de aller fleste brudesalonger i Oslo og Lillestrøm og prøvde brudekjoler, og ikke et eneste sted måtte jeg verken booke time eller betale for prøvingen. Er dette noe de har begynt med de senere årene? Anonymkode: b0fbb...91f Sånn har det egentlig vært i mange år at man må booke time i brudesalonger. Jeg kjøpte kjole for ca. 2 år siden i Oslo, og da måtte man også booke på forhånd, med klar beskjed om at drop-in ikke var mulig. Jeg har også sett flere steder at folk har reagert på at de ikke får komme inn uten time, men jeg skjønner egentlig godt hvorfor. Det er snakk om dyre kjoler, og de ansatte setter av tid til hver kunde, så de har ikke kapasitet til å følge opp drop-in samtidig. Men å måtte betale for selve timen har jeg aldri vært borti før. Anonymkode: 6d42f...1aa
Anonym bruker Skrevet 16. april #9 Skrevet 16. april Anonym bruker skrev (12 timer siden): Det finner nok ingen ut av, for HI har stukket av…som vanlig Anonymkode: daa60...e6b Jeg er her. Men har omgangssyke.. derfor ikke aktiv. Anonymkode: 8b579...dc8
Anonym bruker Skrevet 16. april #10 Skrevet 16. april Anonym bruker skrev (12 timer siden): Jeg var innom de aller fleste brudesalonger i Oslo og Lillestrøm og prøvde brudekjoler, og ikke et eneste sted måtte jeg verken booke time eller betale for prøvingen. Er dette noe de har begynt med de senere årene? Anonymkode: b0fbb...91f Ja, jeg tror det er ganske nytt. Giftet meg for 12 år siden, da kunne man droppe inn hos noen salonger. Det med betaling er nytt for meg. Anonymkode: 8b579...dc8
Anonym bruker Skrevet 16. april #11 Skrevet 16. april Anonym bruker skrev (14 timer siden): Hva er inkludert i denne prisen og hvor mange kan bli med? Anonymkode: daa60...e6b De har forskjellige "timer" man kan booke. Noen inkluderer 5 gjester, andre 3 gjester osv. Se her: Susoft Booking https://share.google/nhI9jqZFrkzj4Z5YD Jeg har mange venniner, mor og søster som ønsker å bli med... så.. TS Anonymkode: 8b579...dc8
Anonym bruker Skrevet 16. april #12 Skrevet 16. april Var forlover for en venninne i fjor og timen måtte bestilles og betales ja. En ansatt var satt av til bare henne, hjalp på med kjoler, fant frem alternativer etterhvert som det ble prøvd og vi fant ut hva bruden likte og ikke likte ved de forskjellige kjolene osv. Vi som var med fikk bobler i glasset, det var satt frem noe snacks og bruden fikk hjelp av den ansatte i prøverommet og kom ut for å vise oss når kjolen var på. Nesten litt som disse showene som går på TV fra USA. Jeg synes det var morsomt, og det synes de andre tilstede også. Har aldri vært med på noe sånt før da, jeg giftet meg i en vanlig kjole kjøpt i en vanlig butikk, da var det ikke noe sånt opplegg. Anonymkode: d3b0c...b47
Anonym bruker Skrevet 16. april #13 Skrevet 16. april Du kan helt sikkert finne en annen salong der du slipper å betale for tiden, men hvis du absolutt vil ha en med servering, vil det nok koste litt ekstra – og det er egentlig ikke så rart. Anonymkode: 6d42f...1aa
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå