Anonym bruker Skrevet 14. april #26 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Du tar feil. Hi skiver at det er lovpålagt å utføre det ved norske helseforetak, ikke det du påstår her. Anonymkode: 223d0...ea3 Det stemmer fremdeles ikke. Anonymkode: 3c7e3...c35
Anonym bruker Skrevet 14. april #27 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): I alle dager. Benekter du at det utføres omskjæring uten medisinsk grunn på norske sykehus? Anonymkode: e81ef...7c9 Nei, men det var ikke det du skrev. Anonymkode: 3c7e3...c35
Anonym bruker Skrevet 14. april #28 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Har du lest loven jeg lenket til? Det står veldig godt forklart hva som menes. Anonymkode: fec16...c09 Ja. Kanskje du skulle lære litt av de, vedrørende det å forklare godt. Anonymkode: 3c7e3...c35
Anonym bruker Skrevet 14. april #29 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Det stemmer fremdeles ikke. Anonymkode: 3c7e3...c35 Sykehus er lovpålagt å ha et tilbud for dette. Anonymkode: fec16...c09
Anonym bruker Skrevet 14. april #30 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Sykehus er lovpålagt å ha et tilbud for dette. Anonymkode: fec16...c09 Igjen, det er noe helt annet. Anonymkode: 3c7e3...c35
Anonym bruker Skrevet 14. april #31 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Igjen, det er noe helt annet. Anonymkode: 3c7e3...c35 At det er lovpålagt tilbud er det hi snakker om. Ikke at det er lovpålagt å omskjære alle gutter. Anonymkode: 223d0...ea3
Anonym bruker Skrevet 14. april #32 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (39 minutter siden): At det er lovpålagt tilbud er det hi snakker om. Ikke at det er lovpålagt å omskjære alle gutter. Anonymkode: 223d0...ea3 Ja, som sagt, hun bør lære å formulere seg om hun vil delta i en debatt. Her er vi på innlegg 32 og det er ikke en gang hun selv som oppklarer saken. Hva er det med enkelte av dere som ikke har noen standard eller krav til de rundt dere, som alltid iler til for å hjelpe og trøste og enable mennesker? Dere forstår vel at hvis man ikke evner å skrive norsk, så finnes det andre ting man kan gjøre i stedet, som å vanne planter eller bake boller. Det er 100% frivillig å delta i debatten her inne og ja, man bør beherske et minstemål av norsk for å bli tatt på alvor. Hvorfor i alle dager skulle noen tro på et menneske som ikke evner å formulere seg? Anonymkode: 3c7e3...c35
Anonym bruker Skrevet 14. april #33 Skrevet 14. april Det er nok en grusom handling som gjøres pga helt ubegrunnede grunner. Med påskudd at det er religion . Tragisk.. Håper det gjøres forbudt . Håper også disse jente og damene skal få slippe å gå rundt med hijab.. enda ett religions undertrykkelse Anonymkode: 1cfb0...bbe
Anonym bruker Skrevet 14. april #34 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Ja, som sagt, hun bør lære å formulere seg om hun vil delta i en debatt. Her er vi på innlegg 32 og det er ikke en gang hun selv som oppklarer saken. Hva er det med enkelte av dere som ikke har noen standard eller krav til de rundt dere, som alltid iler til for å hjelpe og trøste og enable mennesker? Dere forstår vel at hvis man ikke evner å skrive norsk, så finnes det andre ting man kan gjøre i stedet, som å vanne planter eller bake boller. Det er 100% frivillig å delta i debatten her inne og ja, man bør beherske et minstemål av norsk for å bli tatt på alvor. Hvorfor i alle dager skulle noen tro på et menneske som ikke evner å formulere seg? Anonymkode: 3c7e3...c35 Det er jo dere som ikke evner å forstå, det er ikke noe problem med formuleringen hennes. Dere gjør dere bare vanskelige og driver med tullete kverulering. Anonymkode: 223d0...ea3
Anonym bruker Skrevet 14. april #35 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Det er jo dere som ikke evner å forstå, det er ikke noe problem med formuleringen hennes. Dere gjør dere bare vanskelige og driver med tullete kverulering. Anonymkode: 223d0...ea3 Enig! Jeg forsto det helt fint. At folk skal kverulere på alt! Anonymkode: e81ef...7c9
Anonym bruker Skrevet 14. april #36 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (2 timer siden): Igjen, det er noe helt annet. Anonymkode: 3c7e3...c35 Dette er hentet fra Loven om rituel omskjæring: Lovens formål er å sikre at rituell omskjæring av gutter utføres på en forsvarlig måte, samt sikre at et tilbud om rituell omskjæring er tilgjengelig. Lenger nede så står det at inngrepet skal utføres av lege eller ha en lege som overser det. Anonymkode: fec16...c09
Anonym bruker Skrevet 14. april #37 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (3 timer siden): Dette er hentet fra Loven om rituel omskjæring: Lovens formål er å sikre at rituell omskjæring av gutter utføres på en forsvarlig måte, samt sikre at et tilbud om rituell omskjæring er tilgjengelig. Lenger nede så står det at inngrepet skal utføres av lege eller ha en lege som overser det. Anonymkode: fec16...c09 Høres da dårlig bruk av penger og ressurser å ha en lege som skal overse det tilstede. Hvordan går det for seg egentlig? Står h*n der med og teller flekker i taket eller kikker ut vinduet? Anonymkode: dc194...7e8
Anonym bruker Skrevet 14. april #38 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (56 minutter siden): Høres da dårlig bruk av penger og ressurser å ha en lege som skal overse det tilstede. Hvordan går det for seg egentlig? Står h*n der med og teller flekker i taket eller kikker ut vinduet? Anonymkode: dc194...7e8 Regner med det er en religiøst utpekt som utfører inngrepet og en lege som følger med på at det er medisinsk forsvarlig. Anonymkode: e7e09...26f
Anonym bruker Skrevet 14. april #39 Skrevet 14. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Høres da dårlig bruk av penger og ressurser å ha en lege som skal overse det tilstede. Hvordan går det for seg egentlig? Står h*n der med og teller flekker i taket eller kikker ut vinduet? Anonymkode: dc194...7e8 😂😂😂 sorry dårlig formulert, mente ikke ikke at legen skulle overse det, men være ansvarlig for at det ble gjort rett.....ler godt når jeg ser legen for meg som gjør alt for å ikke se på. Anonymkode: fec16...c09
Anonym bruker Skrevet 15. april #40 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (12 timer siden): 😂😂😂 sorry dårlig formulert, mente ikke ikke at legen skulle overse det, men være ansvarlig for at det ble gjort rett.....ler godt når jeg ser legen for meg som gjør alt for å ikke se på. Anonymkode: fec16...c09 Høres da dårlig bruk av penger og ressurser å ha en lege som skal overse det tilstede. Hvordan går det for seg egentlig? Står h*n der med og teller flekker i taket eller kikker ut vinduet? Anonymkode: dc194...7e8 Er dc194...7e8 og fec16...c09 samme bruker? Anonymkode: ff53e...4ed
Anonym bruker Skrevet 15. april #41 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (24 minutter siden): Høres da dårlig bruk av penger og ressurser å ha en lege som skal overse det tilstede. Hvordan går det for seg egentlig? Står h*n der med og teller flekker i taket eller kikker ut vinduet? Anonymkode: dc194...7e8 Er dc194...7e8 og fec16...c09 samme bruker? Anonymkode: ff53e...4ed Hvorfor tror du det? Anonymkode: 223d0...ea3
Anonym bruker Skrevet 15. april #42 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Høres da dårlig bruk av penger og ressurser å ha en lege som skal overse det tilstede. Hvordan går det for seg egentlig? Står h*n der med og teller flekker i taket eller kikker ut vinduet? Anonymkode: dc194...7e8 Er dc194...7e8 og fec16...c09 samme bruker? Anonymkode: ff53e...4ed Nei, jeg har bare en bruker her. Anonymkode: fec16...c09
Anonym bruker Skrevet 15. april #43 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Hvorfor tror du det? Anonymkode: 223d0...ea3 Det er vel åpenbart, den ene siterte den andre for å si «ups jeg sa feil». Anonymkode: 3c7e3...c35
Anonym bruker Skrevet 15. april #44 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Det er vel åpenbart, den ene siterte den andre for å si «ups jeg sa feil». Anonymkode: 3c7e3...c35 Her er det. Anonymkode: 3c7e3...c35
Anonym bruker Skrevet 15. april #45 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Det er vel åpenbart, den ene siterte den andre for å si «ups jeg sa feil». Anonymkode: 3c7e3...c35 Hadde det vært åpenbart for meg så hadde jeg jo ikke spurt Det er ikke noe ved dette som lyser samme person for meg, hun du sier sa ups, retter jo bare opp en litt dårlig formulering tidligere i tråden. Anonymkode: 223d0...ea3
Anonym bruker Skrevet 15. april #46 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (35 minutter siden): Det er vel åpenbart, den ene siterte den andre for å si «ups jeg sa feil». Anonymkode: 3c7e3...c35 Kjære vene, jeg så ikke at jeg hadde formulert meg klømete før den andre personen påpekte det. Og da fikk jeg ganske morsome bilder i hodet, det må være lov å vise at man tåler litt humor av og til også. Anonymkode: fec16...c09
Anonym bruker Skrevet 15. april #47 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (10 minutter siden): Kjære vene, jeg så ikke at jeg hadde formulert meg klømete før den andre personen påpekte det. Og da fikk jeg ganske morsome bilder i hodet, det må være lov å vise at man tåler litt humor av og til også. Anonymkode: fec16...c09 Du ER den andre personen. Anonymkode: 3c7e3...c35
Anonym bruker Skrevet 15. april #48 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (17 minutter siden): Hadde det vært åpenbart for meg så hadde jeg jo ikke spurt Det er ikke noe ved dette som lyser samme person for meg, hun du sier sa ups, retter jo bare opp en litt dårlig formulering tidligere i tråden. Anonymkode: 223d0...ea3 Er du også samme person? Anonymkode: 3c7e3...c35
Anonym bruker Skrevet 15. april #49 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Er du også samme person? Anonymkode: 3c7e3...c35 Ja, vi er alle samme person. .... Det er du som igjen ikke evner å forstå hva som skrives, og fant deg noe nytt å kverulere om. Anonymkode: 223d0...ea3
Anonym bruker Skrevet 16. april #50 Skrevet 16. april Anonym bruker skrev (På 15.4.2026 den 12.46): Her er det. Anonymkode: 3c7e3...c35 Se på kodene her da dc194...7e8 har skrhaet ETT innleg i hele tråden, første del er om hva denne prsonen mener andre delen er et sleivspark til meg og min dårlige formulering. Anonymkode: fec16...c09
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå