Gå til innhold

Tenk hva ABB koster det norske samfunnet!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Oppbygging av regjeringsbygget har kostet rundt 45 milliarder kroner, redningsarbeid på Utøya, regjeringskvartalet, rettsaker, fengselsopphold etc etc

Mannen burde vært sendt til Kongo og sonet under slike forhold!

Anonymkode: 9fd2a...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, setter ting i perspektiv når folk klager over hva det koster å ha monarki 

Skrevet

Hva får deg til å tro at Kongo vil ha ham?

Anonymkode: a4974...012

Skrevet

Han og Batti burde jo fått delt celle, de har sikkert myyyyye å snakke om. 

Anonymkode: 69963...0a8

Skrevet

Han burde råtne i en lite celle uten  noen goder. At han disponerer flere celler over to etasjer med eget treningsrom, han har til og med hatt undulater, det er bare helt vilt. Han har det bedre enn alle som bor på sykehjem i Norge, og det er fader meg en stor skam.

Anonymkode: 2782f...b86

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 timer siden):

Oppbygging av regjeringsbygget har kostet rundt 45 milliarder kroner, redningsarbeid på Utøya, regjeringskvartalet, rettsaker, fengselsopphold etc etc

Mannen burde vært sendt til Kongo og sonet under slike forhold!

Anonymkode: 9fd2a...0f5

Hvorfor skal andre land ta imot andre terrordømte fra Norge? Vi er jo ikke interessert i andre lands kriminelle og jeg antar at Kongo er lite lystne på en rasistisk hvit «kulturell kristen» vestkant gutt med 77 menneskeliv på samvittigheten.

Tenk på alle de gangene han skal søke om prøveløslatelse? Eller han finner ut at det er diskriminering at han ikke får den nyeste PlayStation (eller noe annet tøys han koker i hop)? Vi skal som land bruke millionvis av kroner på denne mannen. Dessverre. Ut i frihet skal han i hvert fall ikke.

Anonymkode: bc70f...dd3

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Han burde råtne i en lite celle uten  noen goder. At han disponerer flere celler over to etasjer med eget treningsrom, han har til og med hatt undulater, det er bare helt vilt. Han har det bedre enn alle som bor på sykehjem i Norge, og det er fader meg en stor skam.

Anonymkode: 2782f...b86

Han lever i et bur, uten kontakt med andre enn de ansatte, som blir hyppig skiftet ut slik at han ikke får et personlig forhold til noen. Han er isolert fra samfunnet, han er isolert fra de andre fangene og han har ingen menneskelig kontakt. Han føler seg torturert, og på en måte blir han det, på den eneste måten et sivilisert samfunn kan ta seg av sine monstre på. Og det fryder meg! Å tenke på at han er fysisk sterk og kan leve i mange, mange år gjør meg tilfreds. Han kommer aldri til å bli satt fri, han kommer aldri til å kunne bestemme over seg selv igjen. Han kan aldri ta seg en tur bare fordi han vil det. 

Han bruker de mulighetene loven gir han til å møte i rettssalen, som er den eneste muligheten han har til å oppleve annet enn sitt gullbur, så det kommer han nok til å benytte seg av resten av livet. 

Han er dyr i drift, men dødsstraff er for mildt for han. Jeg vil at han skal lide på daglig basis. 

Anonymkode: 2dbb6...b25

Skrevet
45 minutes ago, Anonym bruker said:

Han lever i et bur, uten kontakt med andre enn de ansatte, som blir hyppig skiftet ut slik at han ikke får et personlig forhold til noen. Han er isolert fra samfunnet, han er isolert fra de andre fangene og han har ingen menneskelig kontakt. Han føler seg torturert, og på en måte blir han det, på den eneste måten et sivilisert samfunn kan ta seg av sine monstre på. Og det fryder meg! Å tenke på at han er fysisk sterk og kan leve i mange, mange år gjør meg tilfreds. Han kommer aldri til å bli satt fri, han kommer aldri til å kunne bestemme over seg selv igjen. Han kan aldri ta seg en tur bare fordi han vil det. 

Han bruker de mulighetene loven gir han til å møte i rettssalen, som er den eneste muligheten han har til å oppleve annet enn sitt gullbur, så det kommer han nok til å benytte seg av resten av livet. 

Han er dyr i drift, men dødsstraff er for mildt for han. Jeg vil at han skal lide på daglig basis. 

Anonymkode: 2dbb6...b25

Problemet er jo at han ikke lider nå

Anonymkode: 9d23f...ee7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...