Anonym bruker Skrevet 12. april #1 Skrevet 12. april Jeg ble nettopp ferdig med Agnes Ravatns Fugletribunalet, overraskende bra, og leser nå Valerie Perrin, De tre, liker den veldig godt. Anonymkode: 2216f...e84
Anonym bruker Skrevet 12. april #3 Skrevet 12. april Kerstin Ekman, siste bok i Vargskinnet-trilogien. Anonymkode: 95d5d...424
Anonym bruker Skrevet 12. april #4 Skrevet 12. april Havets katedral av Falcones Litt gammel bok, har stått på leselisten min i årevis, men så har andre bøker av en eller annen grunn alltid kommet foran. Nå skjønner jeg ikke hvorfor, den er veldig bra. Veldig glad i historiske romaner og denne kommer veldig høyt opp på listen over bra bøker altså. Må lese slutten før jeg avgjør hvor høyt. Anonymkode: ea7ed...0e2
☆☆☆ Skrevet 12. april #5 Skrevet 12. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Havets katedral av Falcones Litt gammel bok, har stått på leselisten min i årevis, men så har andre bøker av en eller annen grunn alltid kommet foran. Nå skjønner jeg ikke hvorfor, den er veldig bra. Veldig glad i historiske romaner og denne kommer veldig høyt opp på listen over bra bøker altså. Må lese slutten før jeg avgjør hvor høyt. Anonymkode: ea7ed...0e2 Det er ei god bok. Men kunne sikkert vore forkorta litt utan å misse noko?
☆☆☆ Skrevet 12. april #6 Skrevet 12. april Er akkurat ferdig med Må döden sova av Karin Jansson. Ok krim, kanskje litt for forutsigbar.
Optatium Skrevet 12. april #8 Skrevet 12. april Anonym bruker skrev (6 timer siden): Havets katedral av Falcones Litt gammel bok, har stått på leselisten min i årevis, men så har andre bøker av en eller annen grunn alltid kommet foran. Nå skjønner jeg ikke hvorfor, den er veldig bra. Veldig glad i historiske romaner og denne kommer veldig høyt opp på listen over bra bøker altså. Må lese slutten før jeg avgjør hvor høyt. Anonymkode: ea7ed...0e2 ☆☆☆ skrev (4 timer siden): Det er ei god bok. Men kunne sikkert vore forkorta litt utan å misse noko? Jeg syns lengden er så bra, da tar det ikke så fort slutt når boka er bra 😅
Optatium Skrevet 12. april #9 Skrevet 12. april Akkurat nå leser jeg «Frels oss fra de onde» en krimbok jeg ikke ble ferdig med i påsken. Jeg hører også «Omagiu» av Saabye Christensen. Liker godt bøker med tematikk fra gamle Sovjetland/Øst-Europa😊
☆☆☆ Skrevet 12. april #10 Skrevet 12. april ☆☆☆ skrev (7 timer siden): Er akkurat ferdig med Må döden sova av Karin Jansson. Ok krim, kanskje litt for forutsigbar. Anna Jansson heiter ho sjølvsagt. Karin var ein av karakterane i boka..
Anonym bruker Skrevet 15. april #12 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (På 12.4.2026 den 10.49): Kerstin Ekman, siste bok i Vargskinnet-trilogien. Anonymkode: 95d5d...424 Elsker den triologien, men de to første er mest til å dø av! herregud for en forteller og for noen stemninger Anonymkode: 2043c...719
Anonym bruker Skrevet 15. april #13 Skrevet 15. april Staying with the trouble av Donna Haraway. Søstrene av Jonas Hassen Khemiri, ANBEFALES! Anonymkode: 2043c...719
Anonym bruker Skrevet 15. april #14 Skrevet 15. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Elsker den triologien, men de to første er mest til å dø av! herregud for en forteller og for noen stemninger Anonymkode: 2043c...719 Den er helt utrolig bra!!! Enig med deg i at de to første bøkene er klart best. Jeg synes hovedpersonen i tredje bok er litt «døll» og skiller seg veldig fra de forutgående hovedpersonene. Og den magiske stemningen fra de to første bøkene er ikke til stede her. Men det skal sies at jeg ikke engang er halvveis i siste boka. Anonymkode: 95d5d...424
Spurvugla Skrevet 15. april #15 Skrevet 15. april Jeg har bare lest den første i Vargskinnet-triologien, jeg må sannelig skaffe meg de to siste også! Nå leser jeg Kjell Westö, Skumring 1941. Plukket opp litt tilfeldig på mamutt-salget, men den er veldig god. Den er satt under vinterkrigen og andre verdenskrig i Finland, så naturligvis en dyster setting, men ikke så ille at det er vondt å lese.
Iiiiik Skrevet 15. april #16 Skrevet 15. april Leser «Yesteryear» av Caro Clair Burke. Har så vidt kommet i gang, litt usikker på hva jeg synes, men fått god kritikk, så gir det en del sider til før jeg bestemmer meg.
Kira Skrevet 15. april #17 Skrevet 15. april Jeg leser «Wanda-en familiehistorie» av Anders Heger nå. Leste «Hver fredag foran porten» av Wanda for mange år siden, og historien fascinerte meg veldig. For en dame altså 🤩
prebs Skrevet 16. april #18 Skrevet 16. april Kira skrev (11 timer siden): Jeg leser «Wanda-en familiehistorie» av Anders Heger nå. Leste «Hver fredag foran porten» av Wanda for mange år siden, og historien fascinerte meg veldig. For en dame altså 🤩 Jeg slukte boka om Wanda Heger. Sønnen Anders skriver så godt; i tillegg er jo historien fengslende i seg selv.
Himmel og hav Skrevet 17. april #19 Skrevet 17. april Akkurat ferdig med "Den umulige formuen", den siste i Torsdagsmordklubben av Osman. Passe, lett kosekrim til påska. så har jeg begynt på "Søsterklokkene" av Mytting for andre gang. Jeg leste bøkene i den serien etter hvert som de kom. Da ble det jo litt tid mellom hver. Nå har jeg tenkt å lese dem fortløpende. Det er alltid noe nytt å oppdage i bøker jeg liker når jeg leser dem for andre eller tredje gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå