Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #1 Skrevet 11 timer siden Jeg la ut et treningsbilde idag tidlig og snakker med ei av mine nærmeste venninner. Hun sier hva som irriterer henne, blant annet når folk legger ut treningsbilder med yoga som jeg idag gjorde. Jeg sa ikke noe særlig rundt dette til jeg ser at hun ikke har sett min historie ei gang. Ser derimot at søsknene hennes har sett dette og tror nå at hun har hørt det fra de. Jeg sa det til henne etterpå at hun ikke en gang hadde sett historien min, så hvordan hun kunne vite det (jeg følte hun hintet veldig til det) , og sier da at jeg visste ikke du trente idag ei gang. Kan ikke folk bare få legge ut hva de vil, hvorfor irritere seg over at jeg legger ut dette. Jeg vet hun støttet søstrene der og at de "årh'et" seg over det. Bare heve meg over det? Anonymkode: 996ea...778
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #2 Skrevet 11 timer siden Fordi de ikke liker det. Jeg liker ikke at mennesker poster ting i det hele tatt så jeg er ikke på SoMe. Om man er det, bør man avfinne seg med at man ser det andre poster. Anonymkode: a4a7b...b24
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #3 Skrevet 11 timer siden Du velger for deg, og de velger for seg . Jeg personlig synes det er kjempeteit med bilder av maten man spiser og får helt leamus a gakkgakk-bildene svigerinnen min legger ut, men det er meg. Om du liker treningsbilder er det deg. Anonymkode: 1bc0e...222
Anonym bruker Skrevet 11 timer siden #4 Skrevet 11 timer siden Anonym bruker skrev (13 minutter siden): Fordi de ikke liker det. Jeg liker ikke at mennesker poster ting i det hele tatt så jeg er ikke på SoMe. Om man er det, bør man avfinne seg med at man ser det andre poster. Anonymkode: a4a7b...b24 Ja det er helt greit. Ser bare for meg de har baksnakket meg idag, noe som jeg syntes er litt dårlig av min nærmeste venninne. Det er mange som legger ut hver dag, så om jeg legger ut ett sjeldent treningsbilde idag, så burde vel ikke det være en stor irritasjon. Anonymkode: 996ea...778
Anonym bruker Skrevet 4 timer siden #5 Skrevet 4 timer siden Det er jo ingen som kan nekte deg å legge ut et treningsbilde, og det er vel heller ikke det hun har prøvd på. Men du kan heller ikke nekte folk å ha en mening om det du gjør, og/eller irritere seg. Vi er mennesker, og vi irriterer oss over ting og synes folk gjør teite ting. Det gjør helt sikkert du også. Anonymkode: d37de...f28
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #6 Skrevet 2 timer siden Ei venninne legger ut når hun løper og hvor langt hun har løpt og på hvilken tid. Hvem er interessert? Anonymkode: a60e4...51b
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #7 Skrevet 2 timer siden Teit av venninnen din å si det til deg. Jeg tenker at det egentlig ikke gjør noe om folk snakker bak ryggen på en om ubetydelige småting. Men det blir jo stort når det trekkes frem sånn. Helt unødvendig - livet og hverdagen er full av små irritasjoner over andre mennesker som ikke bør få noen betydning. Hvis du liker å legge ut treningsbilder, gjør du det. Hvis de ikke liker det, er det deres problem. Anonymkode: 21c0e...6f4
Anonym bruker Skrevet 2 timer siden #8 Skrevet 2 timer siden Når du legger ut bilder så åpner du for at andre kan mene noe om det. Så er det opp til deg om du tåler andres mening eller ikke. Anonymkode: 28a6b...705
Anonym bruker Skrevet 1 time siden #9 Skrevet 1 time siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Når du legger ut bilder så åpner du for at andre kan mene noe om det. Så er det opp til deg om du tåler andres mening eller ikke. Anonymkode: 28a6b...705 Enig. Anonymkode: a31d7...260
Anonym bruker Skrevet 50 minutter siden #10 Skrevet 50 minutter siden Anonym bruker skrev (1 time siden): Teit av venninnen din å si det til deg. Jeg tenker at det egentlig ikke gjør noe om folk snakker bak ryggen på en om ubetydelige småting. Men det blir jo stort når det trekkes frem sånn. Helt unødvendig - livet og hverdagen er full av små irritasjoner over andre mennesker som ikke bør få noen betydning. Hvis du liker å legge ut treningsbilder, gjør du det. Hvis de ikke liker det, er det deres problem. Anonymkode: 21c0e...6f4 Ja det var det at hun sa det når hun visste jeg hadde lagt ut. Jeg får selv motivasjon av andre, når jeg ser de trener og resultatene deretter. Så i mitt tilfelle handler det om positiv følelse da trening gir masse gode endofriner. Jeg liker å vise smått av hverdagen min i sosiale medier, men ikke hele tiden. Jeg orker ikke å irritere meg over hva jeg ser på somi, da scroller jeg forbi. Det jeg derimot bmir irritert av er folk som klager og er sure. Ts😀 Anonymkode: 996ea...778
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå