Gå til innhold

Treningsutstyr i stua

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Anonym bruker skrev (14 minutter siden):

Hva i all verden er det med denne spamminga.

Anonymkode: bad3e...a48

Synes temaet var interessant. Man stiller sjelden spørsmål om hva som faktisk går an å ha i en stue. Man tar liksom bare for gitt at en stue skal være slik og sånn. Som om alle har nøyaktig de samme ønskene og behovene. 

Anonymkode: b1623...4b1

Skrevet
1 hour ago, Anonym bruker said:

Hva nå enn barnefamiliene gjør mens de spiser taco i sofaen. Ja, for de sitter vel ikke akkurat rundt spisebordet og spiser taco, gjør de vel? Ei heller spiller de ludo.

Poenget var jo selve tv’n, som ikke er pen eller vakker.

Som jeg sa, folk er forksjellig. Jeg synes mange tver er estestisk pene

Anonymkode: 9f134...4ef

Skrevet

Selvfølgelig kan du det!  Vi har mye rart i stua vi. Pent er det kanskje ikke, men for mange av oss er ikke stua et utstillingslokale, men et bruksrom.  Vi har valgt å ikke "bo oss ihjel"  Og dermed kan folk som kommer hit på uventa eller hverdagslig besøk, oppleve at her er det stue, hobbyrom, treningsrom , lekerom på samme tid, og kanskje inntas middagen ved salongbordet fordi spisebordet er opptatt til hobbybord.  Nå har det vært påske, så da har det vært ganske strigla her.  

En hver må gjøre det som passer en selv. Noen prioriterer å ha det strøken og ha stor plass, og det er helt flott.  Det kan jeg drømme om også. Men det er andre ting som er viktigere for oss.  Andre klarer ikke å leve på den måten, og det er ok det også.  

Anonymkode: 4e2d3...352

Skrevet
Anonym bruker skrev (4 timer siden):

Da har du ikke vært borti mange sofaer😅

Anonymkode: 9f134...4ef

Eller sykler 😂

Anonymkode: 483e9...861

Skrevet
Anonym bruker skrev (På 9.4.2026 den 21.18):

Det gjør det så absolutt!

Et tørkestativ med klær på kan jeg være enig i at ikke er spesielt vakkert. Men treningsutstyr? Jo, det kan se veldig bra ut og minst like bra som en sofa.

Ærlig talt, skal man ha en pen eller vakker sofa så er det ingen som orker å sitte i den. Og omvendt, har man en god sofa så ser den jævlig ut. Vakker er den ikke.

En sykkel derimot, en sykkel kan være svært vakker. Det samme med yogamatte, manualer, vannflaske, håndkle. 

En treningssykkel kan være svært vakker? 😆 Jada….

Anonymkode: 626f1...b47

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...