Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:16 #1 Skrevet onsdag kl 12:16 Jeg liker ikke treningssentre, men vil gjerne trene. Har ingen ekstra rom, er det veldig dumt å ha en sammenleggbar tredemølle og en treningssykkel samt noen manualer i stua? Synes de blir de mer brukt også. Kunne hatt noe av det lagret på soverommet, men der er det ikke plass til å bruke det, og det er en trapp opp... Anonymkode: 61717...b97
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:22 #2 Skrevet onsdag kl 12:22 Jeg har sammenleggbar treningssykkel i stua, synes det er helt greit, har ingen andre greie plasser å ha den. Så ja, jeg synes det er greit, men ville hatt en kasse eller noe å legge manualer o.l i når du ikke bruker de. Anonymkode: bad3e...a48
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 12:44 #3 Skrevet onsdag kl 12:44 Må man så må man tenker jeg. Søsteren min har en sykkel i stua, og det er liksom en del av hvem hun er. Hun sykler... Er du en løper og har en tredemølle i stua så er jo det en del av den du er, akkurat som noen har bøker i stua liksom. Men pent er det ikke. Treningsutstyr og klestørkestativ i stua er det minst pene jeg kunne tenke meg 🙈 Men det er jo bedre å ha det i stua enn å aldri trene, må veie litt opp mot hverandre her. Manualer kan du ha i en eske/kiste med lokk når de ikke er i bruk, så er de ute av syne ihvertfall. Anonymkode: 35017...96c
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 13:07 #4 Skrevet onsdag kl 13:07 Jeg har treningssykkel i stua, flytter den foran tv når jeg trener Anonymkode: 9f134...4ef
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 13:22 #5 Skrevet onsdag kl 13:22 Ja, helt ok. Anonymkode: 8209f...8fa
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 15:58 #6 Skrevet onsdag kl 15:58 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Treningsutstyr og klestørkestativ i stua er det minst pene jeg kunne tenke meg 🙈 Da har du ikke vært i stuer hvor de oppbevarer; salongbord, sofa, stressless, tv… Anonymkode: b1623...4b1
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 16:13 #7 Skrevet onsdag kl 16:13 Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Da har du ikke vært i stuer hvor de oppbevarer; salongbord, sofa, stressless, tv… Anonymkode: b1623...4b1 Hva er stygt med det? Anonymkode: 8e013...1ae
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:40 #8 Skrevet onsdag kl 19:40 Anonym bruker skrev (3 timer siden): Hva er stygt med det? Anonymkode: 8e013...1ae Hva er ikke stygt med det? Det er ikke som om stuemøbler flest, er vakre, det var mitt poeng. Særlig tv, sofa, stoler, er ofte stygge som bare det. Anonymkode: b1623...4b1
Anonym bruker Skrevet onsdag kl 19:41 #9 Skrevet onsdag kl 19:41 Både sykkel og treningsmatte ser i alle fall bedre ut enn en tv. Og det får DEG også til å se bedre ut 🧘🏼♀️ Anonymkode: b1623...4b1
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 07:26 #10 Skrevet torsdag kl 07:26 Anonym bruker skrev (11 timer siden): Hva er ikke stygt med det? Det er ikke som om stuemøbler flest, er vakre, det var mitt poeng. Særlig tv, sofa, stoler, er ofte stygge som bare det. Anonymkode: b1623...4b1 Så du foretrekker et tomt rom ? Anonymkode: 8e013...1ae
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 09:58 #11 Skrevet torsdag kl 09:58 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Så du foretrekker et tomt rom ? Anonymkode: 8e013...1ae Nei, men synes det er mye mer lekkert med andre ting enn det standard A4 menneskene møblerer stuen med mens de sitter og gumler taco og ser på gullrekka. De mest interessante menneskene i mitt liv har ikke tv, for å si det slik. Jeg synes det høres helt topp ut med treningsmatte og sykkel om man er den sporty typen. Anonymkode: b1623...4b1
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 12:53 #12 Skrevet torsdag kl 12:53 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Nei, men synes det er mye mer lekkert med andre ting enn det standard A4 menneskene møblerer stuen med mens de sitter og gumler taco og ser på gullrekka. De mest interessante menneskene i mitt liv har ikke tv, for å si det slik. Jeg synes det høres helt topp ut med treningsmatte og sykkel om man er den sporty typen. Anonymkode: b1623...4b1 Hva har man om man ikke har sofa og stoler i stua? Er du svært opptatt av å skille deg fra ‘bermen’ som spiser taco og ser på tv. Nesten som man mistenker problematisk selvfølelse Anonymkode: 483e9...861
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 13:28 #13 Skrevet torsdag kl 13:28 Anonym bruker skrev (33 minutter siden): Hva har man om man ikke har sofa og stoler i stua? Er du svært opptatt av å skille deg fra ‘bermen’ som spiser taco og ser på tv. Nesten som man mistenker problematisk selvfølelse Anonymkode: 483e9...861 Det lønner seg å ta en avgjørelse på om man er mest nysgjerrig og ønsker svar eller mest gretten og ønsker å skjelle ut slik at man ikke får svar. Dårlig selvfølelse fordi man ikke ser tv, jajamen, her må man skrape bunnen av boksen med fornærmelser. Anonymkode: b1623...4b1
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 15:30 #14 Skrevet torsdag kl 15:30 Anonym bruker skrev (2 timer siden): Det lønner seg å ta en avgjørelse på om man er mest nysgjerrig og ønsker svar eller mest gretten og ønsker å skjelle ut slik at man ikke får svar. Dårlig selvfølelse fordi man ikke ser tv, jajamen, her må man skrape bunnen av boksen med fornærmelser. Anonymkode: b1623...4b1 Jeg registrere at du ikke svarer på hva man skal ha om man ikke har sofa eller stoler i stua. Ikke overraskende. Anonymkode: 483e9...861
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 16:54 #15 Skrevet torsdag kl 16:54 Anonym bruker skrev (1 time siden): Jeg registrere at du ikke svarer på hva man skal ha om man ikke har sofa eller stoler i stua. Ikke overraskende. Anonymkode: 483e9...861 Ikke verst! Anonymkode: b1623...4b1
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 17:51 #16 Skrevet torsdag kl 17:51 Anonym bruker skrev (22 timer siden): Hva er ikke stygt med det? Det er ikke som om stuemøbler flest, er vakre, det var mitt poeng. Særlig tv, sofa, stoler, er ofte stygge som bare det. Anonymkode: b1623...4b1 Hva er det du snakker om? Det går ikke å si at en sofa på stuen er like stygt som tørkestativ og treningsutstyr på stua. Anonymkode: 626f1...b47
Lektor Doppler med tillegg Skrevet torsdag kl 18:14 #17 Skrevet torsdag kl 18:14 Ditt liv. Gjør det som gjør deg lykkelig.
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:18 #18 Skrevet torsdag kl 19:18 Anonym bruker skrev (1 time siden): Det går ikke å si at en sofa på stuen er like stygt som tørkestativ og treningsutstyr på stua. Anonymkode: 626f1...b47 Det gjør det så absolutt! Et tørkestativ med klær på kan jeg være enig i at ikke er spesielt vakkert. Men treningsutstyr? Jo, det kan se veldig bra ut og minst like bra som en sofa. Ærlig talt, skal man ha en pen eller vakker sofa så er det ingen som orker å sitte i den. Og omvendt, har man en god sofa så ser den jævlig ut. Vakker er den ikke. En sykkel derimot, en sykkel kan være svært vakker. Det samme med yogamatte, manualer, vannflaske, håndkle. Anonymkode: b1623...4b1
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 19:59 #19 Skrevet torsdag kl 19:59 9 hours ago, Anonym bruker said: Nei, men synes det er mye mer lekkert med andre ting enn det standard A4 menneskene møblerer stuen med mens de sitter og gumler taco og ser på gullrekka. De mest interessante menneskene i mitt liv har ikke tv, for å si det slik. Jeg synes det høres helt topp ut med treningsmatte og sykkel om man er den sporty typen. Anonymkode: b1623...4b1 Folk er forskjellige. Jeg synes folk uten tv er snåle. Mulig du også er litt "eldre" siden du nevner gullrekka? Er det noen under 60 som ser på linær tv lenger? Anonymkode: 9f134...4ef
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:01 #20 Skrevet torsdag kl 20:01 42 minutes ago, Anonym bruker said: Det gjør det så absolutt! Et tørkestativ med klær på kan jeg være enig i at ikke er spesielt vakkert. Men treningsutstyr? Jo, det kan se veldig bra ut og minst like bra som en sofa. Ærlig talt, skal man ha en pen eller vakker sofa så er det ingen som orker å sitte i den. Og omvendt, har man en god sofa så ser den jævlig ut. Vakker er den ikke. En sykkel derimot, en sykkel kan være svært vakker. Det samme med yogamatte, manualer, vannflaske, håndkle. Anonymkode: b1623...4b1 Da har du ikke vært borti mange sofaer😅 Anonymkode: 9f134...4ef
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:28 #21 Skrevet torsdag kl 20:28 Anonym bruker skrev (28 minutter siden): Er det noen under 60 som ser på linær tv lenger? Anonymkode: 9f134...4ef Ja, det er det. Anonymkode: bad3e...a48
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:48 #22 Skrevet torsdag kl 20:48 Anonym bruker skrev (45 minutter siden): Da har du ikke vært borti mange sofaer😅 Anonymkode: 9f134...4ef Eventuelt så bare godtar jeg ikke at de er vakre fordi «alle har det, og derfor har jeg ikke en gang tenkt gjennom det». Anonymkode: b1623...4b1
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:50 #23 Skrevet torsdag kl 20:50 Anonym bruker skrev (48 minutter siden): Folk er forskjellige. Jeg synes folk uten tv er snåle. Mulig du også er litt "eldre" siden du nevner gullrekka? Er det noen under 60 som ser på linær tv lenger? Anonymkode: 9f134...4ef Hva nå enn barnefamiliene gjør mens de spiser taco i sofaen. Ja, for de sitter vel ikke akkurat rundt spisebordet og spiser taco, gjør de vel? Ei heller spiller de ludo. Poenget var jo selve tv’n, som ikke er pen eller vakker. Anonymkode: b1623...4b1
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:55 #24 Skrevet torsdag kl 20:55 Spisebord og tilhørende stoler? Der har man møbler som kan være pene. Det samme med enkelte hyller, reoler, puffer, krakker og små bord. Selv skrivepulter kan være pene. Men sofa og tv og salongbord? Nope. De der er kun for komforten. Mangler bare sånne flaskeholdere og bag som rommer tre store pizzaesker og en halvlitersdunk med piffikrydder. Anonymkode: b1623...4b1
Anonym bruker Skrevet torsdag kl 20:58 #25 Skrevet torsdag kl 20:58 Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Spisebord og tilhørende stoler? Der har man møbler som kan være pene. Det samme med enkelte hyller, reoler, puffer, krakker og små bord. Selv skrivepulter kan være pene. Men sofa og tv og salongbord? Nope. De der er kun for komforten. Mangler bare sånne flaskeholdere og bag som rommer tre store pizzaesker og en halvlitersdunk med piffikrydder. Anonymkode: b1623...4b1 Hva i all verden er det med denne spamminga. Anonymkode: bad3e...a48
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå