Anonym bruker Skrevet 7. april #1 Skrevet 7. april Ja, jeg vet det har vært skrevet om det her før. Jeg har da himlet med øynene og tenkt at selvfølgelig er det trygt å reise til Kypros. Nå ble jeg plutselig litt usikker selv. Vi skal dit i sommer, for 22. året på rad. I mai skal turen betales. Hva tenker dere? Anonymkode: 0c496...a38
Anonym bruker Skrevet 7. april #2 Skrevet 7. april Jeg tenker det er tryggere å være på Kypros enn det er å være i Oslo etter at mørket har falt. Anonymkode: 820e6...5c2
Anonym bruker Skrevet 7. april #3 Skrevet 7. april Jeg tenker at det sikkert går helt fint, men personlig ser jeg ingen grunn til å reise på ferie i retning midtøsten i disse dager 🙈 Skal jo noe til at Kypros blir bombet, det er litt langt unna landene som kriger, men det er nærmere enn Norge, så jeg hadde ikke dratt. Det er en utrygg verden akkurat nå, særlig med den gale mannen borte i USA. Ikke godt å vite hva han klarer å få istand fremover. Anonymkode: 0dbff...731
Anonym bruker Skrevet 7. april #4 Skrevet 7. april Kypros er jo veldig spesielt da det er delt i en tyrkisk og en gresk del for å forenkle det veldig. Det er generelt urolig der fra før av (ved grensen vel og merke), og nå blir de jo ekstra utsatt pga den tyrkiske delen som fordi den er muslimsk sånn sett kan sees å ha tilknytning til Iran. Ingen av delene av Kypros er under NATO som også gjør dem utsatt. kan du avbestille uten stort økonomisk tap ville jeg gjort det. Hvis ikke, ville jeg nok tatt sjansen. For selv om noe kan skje er vel ikke sannsynligheten kjempestor med tanke på beliggenheten Anonymkode: 4702d...26c
Anonym bruker Skrevet 7. april #5 Skrevet 7. april En arbeidskollega er der nå på ferie. Anonymkode: 11288...23e
Anonym bruker Skrevet 8. april #6 Skrevet 8. april Med tanke på droneangrepet der 4. mars...? Anonymkode: b372f...b0a
Anonym bruker Skrevet 8. april #7 Skrevet 8. april Jeg ville ikke dratt dit nå. Var jo noe drone greier der i mars, kan fort bli mer. Litt for nære krigen synes jeg. Ellers ville ikke jeg satset på utenlandsreise i sommer uansett da det fort kan bli restriksjoner i fly osv der. Bare min mening det altså. Anonymkode: 11578...a70
Anonym bruker Skrevet 9. april #8 Skrevet 9. april Anonym bruker skrev (På 7.4.2026 den 17.58): Jeg tenker det er tryggere å være på Kypros enn det er å være i Oslo etter at mørket har falt. Anonymkode: 820e6...5c2 Antar du ikke bor i Oslo 🙄 Anonymkode: 71f70...2a6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå