Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Erfaring med nettdating?

Er det vanlig at om man treffer på noen det klaffer bra med og som virker seriøs, at ting går fort? Man fort blir betatt og ivrig liksom? Raskere enn om man møter folk ellers? Eller er dette rødt flagg?

Man blir på en måte raskere kjent i dybden føler jeg da man spør og graver mer enn om man møtes et sted tilfeldig liksom.

Hva med hvordan utseende da passer inn med personen man blir kjent med? Kan det ødelegge helt, selv om man liker personligheten?

Anonymkode: 4c0fd...8d1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Alt dette du spør om er jo helt individuelt 

Anonymkode: 876ec...63a

Skrevet

jeg traff mannen min på nette, vi snakket sammen flere mnd før vi møttes første gang 

han hadde ingen bilder der eller på facebook, noe jeg syntes der og da var teit men er glad for det den dag i dag siden da ble jeg kjent med selv personen å hadde han hatt bilde så hadde jeg muligens aldri tatt kontakt 

Anonymkode: 71faa...8ed

Skrevet

Jeg tror det er annerledes enn å treffe noen tilfeldig.  Jeg har jo bare matchet med menn jeg tror kan være aktuelle.  Så har begge parter stilt spørsmål og gjort en innsats for å bli bedre kjent.  Når jeg har truffet en ny mann har jeg dermed ikke truffet en tilfeldig fremmed, men en jeg allerede tror jeg kan trives med.  Det er ingen garanti for at man faller for hverandre, men de to siste mennene jeg har truffet fysisk etter nettdating har vært riktige for meg.  Han forrige ble det etter hvert slutt med, men forholdet varte et par år og vi er fremdeles gode venner.  Jeg har vært sammen med min nåværende kjæreste et par år nå, og jeg tror og håper at det kommer til å vare. 

Utseendet på begge to er helt normalt.  Men jeg pleier falle for personlighet heller en utseende.  Når jeg liker noen så pleier jeg å like utseendet også. 

Anonymkode: a2275...ef0

Skrevet
Anonym bruker skrev (3 timer siden):

Alt dette du spør om er jo helt individuelt 

Anonymkode: 876ec...63a

Ja, derfor jeg spør om andres erfaringer.

Skrevet
Anonym bruker skrev (2 timer siden):

jeg traff mannen min på nette, vi snakket sammen flere mnd før vi møttes første gang 

han hadde ingen bilder der eller på facebook, noe jeg syntes der og da var teit men er glad for det den dag i dag siden da ble jeg kjent med selv personen å hadde han hatt bilde så hadde jeg muligens aldri tatt kontakt 

Var begge enige om å ta det med ro? Snakket dere på tlf eller gikk over til annet sted å chatte, eller ble dere i dating appen? 

En jeg har møtt virker som en bra match, men han har det så "travelt"; vil ringes, møtes, og vi har bare såvidt blitt litt kjent. I tillegg er det mye store ord og hjerter, så det lyser liksom litt varsellamper hos meg. Mulig jeg er skada av tidlig dårlig erfaring da. 

Skrevet
Anonym bruker skrev (10 minutter siden):

Var begge enige om å ta det med ro? Snakket dere på tlf eller gikk over til annet sted å chatte, eller ble dere i dating appen? 

En jeg har møtt virker som en bra match, men han har det så "travelt"; vil ringes, møtes, og vi har bare såvidt blitt litt kjent. I tillegg er det mye store ord og hjerter, så det lyser liksom litt varsellamper hos meg. Mulig jeg er skada av tidlig dårlig erfaring da. 

Vi var begge enige om å ta det med ro. Vi snakket først på nettsiden til abonnementet gikk ut, og deretter en del på Facebook/meldinger. Det ble også en del telefonsamtaler hvor vi snakket i timesvis før vi møttes.

Når det gjelder den du snakker om, ville jeg holdt meg unna. Slike som har det travelt er som regel ikke noen man bør se på som en fremtidig partner, ut fra egen erfaring.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...