Anonym bruker Skrevet 6. april #1 Skrevet 6. april Sønnen min fyller 11 år i morgen. Han er hos sin far, men vi skal ha en liten feiring sammen alle sammen i morgen kveld. MEN far kommer til å vekke han i morgen tidlig med gave og et lite kakestykke. Jeg har fått lov av far til å komme bortom ca 20 min på morgenen før barnet drar på skolen, og har lyst til å gjøre noe litt ekstra hyggelig/morsomt for han. Noen forslag? Anonymkode: 576bf...9b6
Anonym bruker Skrevet 6. april #2 Skrevet 6. april Synes dette høres litt merkelig ut. Kan ikke gutten og faren ha denne stunden sammen når gutten vekkes på morgenen? Jeg forstår ikke helt hvorfor du må innom når dere skal feire sammen på kvelden. Om du stikker innom så tenker jeg du kan avtale med far hva som passer best. Kanskje du kan lage en ekstra god lunsj som han kan ha med på skolen? Er han vant med at dere synger bursdagssangen så kan du ta med en ballong eller et lite flagg og så kan du og far synge sammen for gutten før han drar på skolen (om det er noe tilsvarende han er vant med). Anonymkode: 7261e...916
Anonym bruker Skrevet 6. april #3 Skrevet 6. april Jeg og far er gode venner, og gjør liknende ting stadig vekk, noe sønnen vår synes er veldig hyggelig. Skjønner at for mange er det kanskje merkelig eller unaturlig, men for oss er det helt normalt Anonymkode: 576bf...9b6
PartyOfFour Skrevet 6. april #4 Skrevet 6. april Enig i at det blir veldig spes hvis du nå skal komme innom og «vinne showet». Det er snilt av far å la deg komme. Det holder. Ikke gjør noe mer ut av det, ellers så tenker jeg også det blir siste gang du blir invitert.
Anonym bruker Skrevet 6. april #5 Skrevet 6. april I alle dager😅 dette handler overhode ikke om å vinne showet. Vet ikke hva slags forhold dere har til deres exer, men vi er altså gode venner, og har gjort dette på nesten alle bursdager (begge veier). Det er en fin tradisjon for både oss og sønnen vår. Jeg ønsker bare tips til noe koselig jeg kan gjøre for sønnen min på bursdagen hans😅 Anonymkode: 576bf...9b6
Anonym bruker Skrevet 7. april #6 Skrevet 7. april Du skrev «jeg har fått lov til å». Anonymkode: bad7e...eed
Anonym bruker Skrevet 7. april #7 Skrevet 7. april Lag en god matpakke til han, så får han med seg noe han liker på skolen i dag. Anonymkode: 56b27...226
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå