Anonym bruker Skrevet 4. april #1 Skrevet 4. april Vi leier hytte og skal steke lammelår på 90 grader, men ser ikke hvor mange grader er på denne ovnen? Kanskje den første prikken? Anonymkode: 420aa...ec7
Himmel og hav Skrevet 4. april #2 Skrevet 4. april Jeg synes jeg kan skimte at det står 50 ved den prikken den peker på nå, så jeg ville gjetta at den neste prikken er 100. Ligger det ikke noen bruksanvisning på ovnen i et skap eller en skuff? Google produktnummeret og se om du finner bilder el?
☆☆☆ Skrevet 4. april #3 Skrevet 4. april Ca kl ti over halv på sirkelen står det 250 og på den første står det 50. Eg vil også tru prikk nr 2 er 100.
Anonym bruker Skrevet 4. april #4 Skrevet 4. april Anonym bruker skrev (1 time siden): Vi leier hytte og skal steke lammelår på 90 grader, men ser ikke hvor mange grader er på denne ovnen? Kanskje den første prikken? Anonymkode: 420aa...ec7 Første prikken er nok 50, at det går opp 50 for hver prikk, det passer med 250 som en ser på andre siden. Jeg ville briukt ptikk nr 2 Anonymkode: 9f124...f7a
Anonym bruker Skrevet 4. april #5 Skrevet 4. april Takk for svarene alle sammen 😀 Anonymkode: 420aa...ec7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå