Anonym bruker Skrevet 28. mars #1 Skrevet 28. mars Har det kommet aldersgrense på skjønnhetsprodukter? Datteren vår på 14 går i 9. klasse og skulle på skoleball nå i forrige uke. Da hadde hun tenkt å ta på seg falske negler, og var på Normal for å kjøpe det, men fikk der beskjed om at det var 16 års aldersgrense på det. Har det kommet aldersgrense på skjønnhetsprodukter? Anonymkode: f8c24...4a7
Anonym bruker Skrevet 28. mars #2 Skrevet 28. mars Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Har det kommet aldersgrense på skjønnhetsprodukter? Datteren vår på 14 går i 9. klasse og skulle på skoleball nå i forrige uke. Da hadde hun tenkt å ta på seg falske negler, og var på Normal for å kjøpe det, men fikk der beskjed om at det var 16 års aldersgrense på det. Har det kommet aldersgrense på skjønnhetsprodukter? Anonymkode: f8c24...4a7 Bare neglelimet. Det etser seg gjennom klær, lager brannsår og avgir giftig gass i kontakt med ull og bomull. Anonymkode: c908b...f64
Anonym bruker Skrevet 28. mars #3 Skrevet 28. mars Anonym bruker skrev (5 minutter siden): Bare neglelimet. Det etser seg gjennom klær, lager brannsår og avgir giftig gass i kontakt med ull og bomull. Anonymkode: c908b...f64 Takk, det hadde jeg faktisk ikke hørt om Anonymkode: f8c24...4a7
Anonym bruker Skrevet 28. mars #4 Skrevet 28. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Takk, det hadde jeg faktisk ikke hørt om Anonymkode: f8c24...4a7 Nei, bare tilfeldig at jeg hørte det også. Det er jo litt skummelt, så her får jentene bruke det under oppsyn, med hendene oppå matte på et bord. Vet hun ene satt å limte på negler i bilen på vei til ting med faren før, og da kunne det jo gått dårlig om hun sølte i fanget sitt. Anonymkode: c908b...f64
Anonym bruker Skrevet 28. mars #5 Skrevet 28. mars Ganske skumle greier. Artikkel fra NRK: https://www.nrk.no/mr/normal-innforer-aldersgrense-pa-neglelim-etter-flere-foreldre-har-fatt-skader-av-a-bruke-produktene-1.17638580 Anonymkode: a7446...320
Anonym bruker Skrevet 28. mars #6 Skrevet 28. mars Anonym bruker skrev (14 minutter siden): Ganske skumle greier. Artikkel fra NRK: https://www.nrk.no/mr/normal-innforer-aldersgrense-pa-neglelim-etter-flere-foreldre-har-fatt-skader-av-a-bruke-produktene-1.17638580 Anonymkode: a7446...320 Tusen takk for artikkelen. Hun fikk pappaen sin til å kjøpe det til henne, jeg har fått henne til å kaste det hun har igjen HI Anonymkode: f8c24...4a7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå