Anonym bruker Skrevet 20. mars #1 Skrevet 20. mars https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=408193838 🫣 Hva feiler det folk som tror de skal få slik betaling? Taket ser jo ut som et takras på dette huset! Hagen er en tragedie! Hva tenker dere? Anonymkode: 2b3aa...196
Anonym bruker Skrevet 20. mars #3 Skrevet 20. mars Det var da et utrolig lekkert hus med en fin fasade og fin hage. Er du sikker på at det ikke er det grønne lille monsteret som herjer i deg, hi? Anonymkode: cec7a...fc0
Anonym bruker Skrevet 20. mars #4 Skrevet 20. mars Jeg tenker at ikke alt er etter min smak, men at mye var fint. Likte kjøkkenet og parketten. Jeg er ikke så glad i beige/brunt, men maling er jo lett å fikse. Har jeg 35 mill å bruke på et hus, absolutt ikke! Samtidig, her jeg bor bygges det nå noen boliger som ligger kloss inntil en vei og på en plass som må være det med minst sol i hele området. Der skal de ha 10 mill for en bolig på 140 m2 (kjedet enebolig)😱 Anonymkode: 58b11...ca7
Anonym bruker Skrevet 20. mars #5 Skrevet 20. mars Frulakris skrev (4 minutter siden): Jeg syntes det var veldig fint Men om du synes, så har du ikke kr 35 millioner, så enkelt er det. Enhver med så mye penger ville aldri ha valgt dette huset. Anonymkode: 2b3aa...196
Anonym bruker Skrevet 20. mars #6 Skrevet 20. mars Anonym bruker skrev (4 minutter siden): Det var da et utrolig lekkert hus med en fin fasade og fin hage. Er du sikker på at det ikke er det grønne lille monsteret som herjer i deg, hi? Anonymkode: cec7a...fc0 Da håper jeg at du blar opp og om ikke, er du det lille grønne monsteret? Anonymkode: 2b3aa...196
Anonym bruker Skrevet 20. mars #7 Skrevet 20. mars Anonym bruker skrev (2 minutter siden): Men om du synes, så har du ikke kr 35 millioner, så enkelt er det. Enhver med så mye penger ville aldri ha valgt dette huset. Anonymkode: 2b3aa...196 Fant du på et nytt argument nå? Påstanden din faller for sin egen urimelighet da huset er taksert til den summen. Det blir nok solgt, skal du se. Av mennesker som har 35 mill 🥰 Anonymkode: cec7a...fc0
Anonym bruker Skrevet 20. mars #8 Skrevet 20. mars Anonym bruker skrev (3 minutter siden): Men om du synes, så har du ikke kr 35 millioner, så enkelt er det. Enhver med så mye penger ville aldri ha valgt dette huset. Anonymkode: 2b3aa...196 For et stakkars forsøk på brukerangrep, Tåler du virkelig ikke at folk har en annen mening enn deg. Anonymkode: a03f2...64a
Anonym bruker Skrevet 20. mars #9 Skrevet 20. mars Anonym bruker skrev (Akkurat nå): Da håper jeg at du blar opp og om ikke, er du det lille grønne monsteret? Anonymkode: 2b3aa...196 Hvis jeg ikke kjøper huset er jeg misunnelig? Den var snedig. Jeg er ikke på husjakt, og viktigere, jeg bor ikke i Stavanger. Anonymkode: cec7a...fc0
Anonym bruker Skrevet 20. mars #10 Skrevet 20. mars Jeg mistenker at posten er for å skape rift om huset. Veldig nydelig, fin beliggenhet om jeg ikke tar feil (har knapt vært i Stavanger). Syntes det var litt høye kommunale avgifter da. Anonymkode: 1cb36...308
Anonym bruker Skrevet 21. mars #13 Skrevet 21. mars 1 hour ago, Anonym bruker said: Men om du synes, så har du ikke kr 35 millioner, så enkelt er det. Enhver med så mye penger ville aldri ha valgt dette huset. Anonymkode: 2b3aa...196 Snakk om å bli bitter for at folk ikke er enig med deg HI😅 Anonymkode: 2e212...a84
Anonym bruker Skrevet 21. mars #14 Skrevet 21. mars For det første tror jeg prisen er såpass høy pga prima beliggenhet. For det andre synes jeg personlig huset var helt nydelig. Ville kun forandre på noen små detaljer (som f.eks. armatur i gull på badet). Kunne definitivt bodd der hvis jeg hadde hatt de pengene og bodd i vest 😉 Anonymkode: 86ddd...8b4
Anonym bruker Skrevet 21. mars #15 Skrevet 21. mars Huset og hagen var nydelig 😍😍 Anonymkode: 51f3c...090
Anonym bruker Skrevet 21. mars #16 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (7 timer siden): Jeg mistenker at posten er for å skape rift om huset. Veldig nydelig, fin beliggenhet om jeg ikke tar feil (har knapt vært i Stavanger). Syntes det var litt høye kommunale avgifter da. Anonymkode: 1cb36...308 Huset har ligget lenge ute og er satt ned i pris - utgangsprisen var høyere.... Huset ligger i et gammelt og ærverdig boligstrøk, i det som av mange betegnes som byens beste. Her er det arkitekt, størrelse på hus og hage, og beliggenhet, beliggenhet, beliggenhet som spiller inn på prisen Og du har helt rett, det er høye kommunale avgifter her i Stavanger. Anonymkode: b145c...6f1
Anonym bruker Skrevet 21. mars #17 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (10 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=408193838 🫣 Hva feiler det folk som tror de skal få slik betaling? Taket ser jo ut som et takras på dette huset! Hagen er en tragedie! Hva tenker dere? Anonymkode: 2b3aa...196 Jeg tenker at dette er et fantastisk flott hus. Hadde jeg vært rik, skulle jeg gjerne kjøpt det. Har alltid hatt ønske om å bo i Stavanger også. Anonymkode: fbdb2...368
Anonym bruker Skrevet 21. mars #18 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (10 timer siden): Men om du synes, så har du ikke kr 35 millioner, så enkelt er det. Enhver med så mye penger ville aldri ha valgt dette huset. Anonymkode: 2b3aa...196 Det er ikke alle med mye penger som vil ha en firkantet funkishus altså. Akkurat som det finnes fattige folk som liker funkis, finnes det rike folk som liker jugendhus. Jeg elsker denne stilen, huset er fra 1910 står det, og taket er helt fantastisk synes jeg, Men jeg er nok ganske midt på treet og bor i et hus som bare koster 8 mill, så min smak teller vel ikke for deg 😅 Når det kommer til akkurat dette huset er det selvfølgelig valgt noen løsninger og farger som ikke jeg ville valgt, men jeg ser jo at det er eksklusive valg fra ende til annen og at dette er et hus i den rikeste delen av byen. Det koster flesk å pusse opp på denne måten, og noen med mye penger har gjort det. Kanskje finnes det ikke utallige "rikfolk" med samme smak, men de finnes garantert, så huset blir nok solgt til slutt. Anonymkode: d8666...ee9
Anonym bruker Skrevet 21. mars #19 Skrevet 21. mars Syntes det var fint. Ville nok pusset opp litt. Men romslig tomt og liker slik fasade på hus. Ville nok malt mye og endret litt da. Anonymkode: f5158...243
Anonym bruker Skrevet 21. mars #20 Skrevet 21. mars Er en grunn til at huset har ligget på Finn i over et år. Dersom man har øyne for ekslusivitet, så ser man at dette huset ikke reflekterer prisen i det hele tatt. Tror ikke de får solgt det for 25 millioner heller. Tiden vil vise. Ser forresten ikke ut som om utebelysningen virker som den skal. Pluss er det satt opp noen snuflelamper i hagen. HI Anonymkode: 2b3aa...196
Anonym bruker Skrevet 21. mars #21 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (1 minutt siden): Er en grunn til at huset har ligget på Finn i over et år. Dersom man har øyne for ekslusivitet, så ser man at dette huset ikke reflekterer prisen i det hele tatt. Tror ikke de får solgt det for 25 millioner heller. Tiden vil vise. Ser forresten ikke ut som om utebelysningen virker som den skal. Pluss er det satt opp noen snuflelamper i hagen. HI Anonymkode: 2b3aa...196 Jeg syns det ser fint ut, men jeg har ikke peiling på boligmarkedet i Stavanger. Med et hus fra 1910 passer det ikke med den mest hypermoderne innredningen, synes jeg, men det et spørsmål om smak og behag. Utebelysningen må det da være en smal sak å fikse? Anonymkode: f415b...d2d
Anonym bruker Skrevet 21. mars #22 Skrevet 21. mars Både huset og hagen er helt nydelig. Anonymkode: c528f...fd2
Anonym bruker Skrevet 21. mars #23 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (44 minutter siden): Er en grunn til at huset har ligget på Finn i over et år. Dersom man har øyne for ekslusivitet, så ser man at dette huset ikke reflekterer prisen i det hele tatt. Tror ikke de får solgt det for 25 millioner heller. Tiden vil vise. Ser forresten ikke ut som om utebelysningen virker som den skal. Pluss er det satt opp noen snuflelamper i hagen. HI Anonymkode: 2b3aa...196 Sitter du med lupe og studerer dette huset? Hvorfor engasjerer det deg så veldig? Anonymkode: cec7a...fc0
Anonym bruker Skrevet 21. mars #24 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (2 timer siden): Er en grunn til at huset har ligget på Finn i over et år. Dersom man har øyne for ekslusivitet, så ser man at dette huset ikke reflekterer prisen i det hele tatt. Tror ikke de får solgt det for 25 millioner heller. Tiden vil vise. Ser forresten ikke ut som om utebelysningen virker som den skal. Pluss er det satt opp noen snuflelamper i hagen. HI Anonymkode: 2b3aa...196 Få se på boligen din, da? Anonymkode: c528f...fd2
TinaK 1990 Skrevet 21. mars #25 Skrevet 21. mars Anonym bruker skrev (17 timer siden): https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=408193838 🫣 Hva feiler det folk som tror de skal få slik betaling? Taket ser jo ut som et takras på dette huset! Hagen er en tragedie! Hva tenker dere? Anonymkode: 2b3aa...196 Det er ikke stygt!! Ikke min stil, men fint.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå