Anonym bruker Skrevet 11. mars #1 Skrevet 11. mars Har vært sammen med samboer i ca 6 mnd, og begynner kjenne på om dette er røde flagg? Forholdet utviklet seg fort, han var veldig overøsende i begynnelsen og jeg følte at vi var "oss" og han "the one" tidlig. Vi hadde samme interesser, enige om alt, likte det samme på så mange områder, full match liksom. Flyttet sammen og etter det føler jeg han endret seg litt? Nå er det litt sånn kjølig avvisende innimellom og nesten litt sånn at han leter etter noe å kritisere meg for. Viser tydelig at han ikke liker "min" musikk, mine serier, mine ting å gjøre osv lenger. Jeg blir usikker og gir ham enda mer liksom. Og så er han vanlig igjen litt og så kald igjen... og vi har liksom dansen med at jeg gir mer osv. Ser jo at dette beskrives i forhold som ikke er bra. Så er det sånne små greier som at vi kjente hverandre en periode for 15 år siden, vi var med på samme greie en sommer og ble litt kjent da. Jeg hadde crush på ham da, og fortalte ham dette. Istedenfor at han syntes det var gøy og ble smigret eller noe sånt, så blir han liksom bare litt rar og sier nesten litt sånn teatralsk, jeg likte ikke deg da. Med hånden over munnen "ups" liksom. Jeg ble faktisk lei meg. Greit at han ikke likte meg da, men trengte han å gjøre så stort nummer ut av det? Eller fortelle meg det i det hele tatt? Andre ting også, som om jeg får et kompliment av noen, så er aldri han enig i at jeg har pene øyne feks, da snakker han om hvor mange komplimenter han har fått for sine istedenfor, gjerne av ekser. Masse sånne små greier hvor han liksom enten føles litt "slem" eller vrir fokus over på seg selv. Kjærester vil vel det beste for den andre? Løfte den, støtte den? Føler det har bikket over til å bli enveis nå. Jeg som må "bære" ham liksom, og nærmest fortjene ham? Anonymkode: b95a6...171
Anonym bruker Skrevet 11. mars #2 Skrevet 11. mars Det er en hel flaggrekke. Han virker ikke god for deg. Anonymkode: e1494...45b
Sommerkroppen 2029 Skrevet 11. mars #3 Skrevet 11. mars Oh my, han der er jo et vandrende stort rødt flagg jente!!
Anonym bruker Skrevet 11. mars #4 Skrevet 11. mars Sommerkroppen 2029 skrev (1 minutt siden): Oh my, han der er jo et vandrende stort rødt flagg jente!! Begynner å ane det ja. Lest litt i Marius saken, og selv om det ikke er vold i bildet for meg så er det litt sånn grunnholdning som er feil føler jeg. Ville en av disse tingene alene fortsatt vært rødt flagg? Feks det med når jeg fortalte om crushet? Anonymkode: b95a6...171
Anonym bruker Skrevet 11. mars #5 Skrevet 11. mars Anonym bruker skrev (1 time siden): Har vært sammen med samboer i ca 6 mnd, og begynner kjenne på om dette er røde flagg? Forholdet utviklet seg fort, han var veldig overøsende i begynnelsen og jeg følte at vi var "oss" og han "the one" tidlig. Vi hadde samme interesser, enige om alt, likte det samme på så mange områder, full match liksom. Flyttet sammen og etter det føler jeg han endret seg litt? Nå er det litt sånn kjølig avvisende innimellom og nesten litt sånn at han leter etter noe å kritisere meg for. Viser tydelig at han ikke liker "min" musikk, mine serier, mine ting å gjøre osv lenger. Jeg blir usikker og gir ham enda mer liksom. Og så er han vanlig igjen litt og så kald igjen... og vi har liksom dansen med at jeg gir mer osv. Ser jo at dette beskrives i forhold som ikke er bra. Så er det sånne små greier som at vi kjente hverandre en periode for 15 år siden, vi var med på samme greie en sommer og ble litt kjent da. Jeg hadde crush på ham da, og fortalte ham dette. Istedenfor at han syntes det var gøy og ble smigret eller noe sånt, så blir han liksom bare litt rar og sier nesten litt sånn teatralsk, jeg likte ikke deg da. Med hånden over munnen "ups" liksom. Jeg ble faktisk lei meg. Greit at han ikke likte meg da, men trengte han å gjøre så stort nummer ut av det? Eller fortelle meg det i det hele tatt? Andre ting også, som om jeg får et kompliment av noen, så er aldri han enig i at jeg har pene øyne feks, da snakker han om hvor mange komplimenter han har fått for sine istedenfor, gjerne av ekser. Masse sånne små greier hvor han liksom enten føles litt "slem" eller vrir fokus over på seg selv. Kjærester vil vel det beste for den andre? Løfte den, støtte den? Føler det har bikket over til å bli enveis nå. Jeg som må "bære" ham liksom, og nærmest fortjene ham? Anonymkode: b95a6...171 Det høres ut som en ræva kjæreste Anonymkode: 8e1f0...1a8
Anonym bruker Skrevet 11. mars #6 Skrevet 11. mars Akkurat episoden med den gamle forelskelsen ville jeg ikke hengt meg opp i, det kan skrives på kontoen for klønete tilbakemelding. Men alt det andre er blodrødt. At dere har vært sammen i bare 6 mnd og allerede bor sammen er litt krise, hvem pushet på det? Det er ikke normalt når man har barn, de fleste vil ikke ha introdusert barna sine engang etter 6 mnd. Regner med du har barn siden du er på denne siden? Det at du stadig må forbedre deg for å holde på han er også blodrødt, hvorfor er du ikke bra nok som du er? Må han også endre seg, er det en toveis greie, eller er det bare du? Det er helt normalt at man tilpasser seg litt i begynnelsen av et forhold, f.eks ser en serie man ikke er overbegeistret for sammen med kjæresten for å være snill og vise interesse, men senere ikke helt gidder følge med. Sånt går begge veier. Men man trenger ikke kritisere hverandres smak eller forlange/forvente at TV blir slått av for det. Anonymkode: 7e3c4...d1b
Anonym bruker Skrevet 11. mars #7 Skrevet 11. mars Mannen liker ikke mine serier feks. Han kommenterer da aldri det. Du skal aldri gå på tå hev. Ja, man tilpasser seg, men dette her er ikke bra. Jeg hadde vært helt fortvila hvis dattera mi hadde kommet hjem og fortalt dette. Du må ikke godta dette. Flytt hjem. Vipps så blir du gravid og fanget . Du kan velge hvordan resten av ditt liv blir. ❤️ Hørtes ut som at han fikk deg på kroken, nå som han har deg, viser han sitt sanne jeg. Dette forholdet gjør deg ikke noe godt. ❤️ Anonymkode: 43f14...c48
Anonym bruker Skrevet 11. mars #8 Skrevet 11. mars Slike menn er det best å komme seg raskt unna, heller enn å bli og håpe på at det er noe som blir bedre. Slike menn bruker bare å bli verre. Denne mannen er alene en hel flaggborg av blodrøde flagg! Kom deg ut av dette forholdet raskt og på en trygg måte. Fortell familie og venner at du må ut av forholdet og kom deg ut! ❤️ Anonymkode: 0208c...35f
Sommerkroppen 2029 Skrevet 11. mars #9 Skrevet 11. mars (endret) Anonym bruker skrev (1 time siden): Begynner å ane det ja. Lest litt i Marius saken, og selv om det ikke er vold i bildet for meg så er det litt sånn grunnholdning som er feil føler jeg. Ville en av disse tingene alene fortsatt vært rødt flagg? Feks det med når jeg fortalte om crushet? Anonymkode: b95a6...171 Han er en typisk manipulator, og kommer til å kreve full oppmerksomhet fra deg. Det blir fryktelig slitsomt å leve sammen med en mann som skal overgå deg hele tiden. Bare det at du er såpass mistenksom etter ganske kort tid, sier jo mye. Lytt til din indre stemme her. Endret 11. mars av Sommerkroppen 2029
Anonym bruker Skrevet 12. mars #10 Skrevet 12. mars Her passer utrykket "er du i tvil, er du egentlig ikke i tvil" ganske godt, synes jeg. Bedre å avslutte det nå før det går for langt. Han virker ikke snill, så hvorfor ta til takke med det? Anonymkode: 9e95b...b47
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå