Anonym bruker Skrevet 2. mars #1 Skrevet 2. mars Skal kjøpe gave fra avd til en dame som fyller 30. Har du tips?? På forhånd takk Anonymkode: 42836...bcc
Anonym bruker Skrevet 2. mars #2 Skrevet 2. mars Hva liker hun da? Lag en pose med litt forskjellig. vin,duftlys,dusjsåpe,håndkrem,sjokolade,blomster,olje,krydder Anonymkode: 78fcd...2b2
Anonym bruker Skrevet 2. mars #3 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (12 minutter siden): Hva liker hun da? Lag en pose med litt forskjellig. vin,duftlys,dusjsåpe,håndkrem,sjokolade,blomster,olje,krydder Anonymkode: 78fcd...2b2 Takk for tips. Det var faktisk et godt tips 😍 Anonymkode: 42836...bcc
Anonym bruker Skrevet 2. mars #4 Skrevet 2. mars Vi bruker og gi litt sånn der jeg jobber. Litt forskjellig som vi vet de liker. Alt fra lysestaker,servietter,noe spiselig,hårpleie. Koselig og få noe som faller i smak 😊 Anonymkode: 78fcd...2b2
Anonym bruker Skrevet 2. mars #5 Skrevet 2. mars Anonym bruker skrev (9 minutter siden): Vi bruker og gi litt sånn der jeg jobber. Litt forskjellig som vi vet de liker. Alt fra lysestaker,servietter,noe spiselig,hårpleie. Koselig og få noe som faller i smak 😊 Anonymkode: 78fcd...2b2 Det var en god ide. Takk ❤️ Anonymkode: 42836...bcc
Anonym bruker Skrevet 2. mars #7 Skrevet 2. mars Jeg fikk et hjertekjede, det ble jeg veldig glad for. Koselig å få noe som varer, så det blir et minne og ikke noe man «bruker opp». Se hva hun bruker. Om det er kjede, øredobber eller armbånd. Eller et fint belte. Det er kanskje bare meg, men jeg synes det er mer koselig å få noe ordentlig og ikke «duftlys og sjokolade». Anonymkode: dd40f...527
prekæs Skrevet 3. mars #8 Skrevet 3. mars Syns gavekort fra et større kjøpesenter er veldig innafor her. La jubilanten få velge selv og kjøper slippe finne den "perfekte" gaven, som muligens ikke er perfekt for mottager og blir skapfyll hun ikke trenger. Har gjentatte ganger opplevd at den som mottok viser fram det som er kjøpt for gavekortet i ettertid, som gave fra jobben.
Anonym bruker Skrevet 3. mars #10 Skrevet 3. mars gavekort til bokhandel eller en bok med byttelapp Anonymkode: ffdb6...307
Anonym bruker Skrevet 3. mars #11 Skrevet 3. mars prekæs skrev (10 timer siden): Syns gavekort fra et større kjøpesenter er veldig innafor her. La jubilanten få velge selv og kjøper slippe finne den "perfekte" gaven, som muligens ikke er perfekt for mottager og blir skapfyll hun ikke trenger. Har gjentatte ganger opplevd at den som mottok viser fram det som er kjøpt for gavekortet i ettertid, som gave fra jobben. Dette! 👆 Anonymkode: 78710...2f5
Anonym bruker Skrevet 3. mars #12 Skrevet 3. mars Hos oss får vi også gavekort, vanligvis, gjerne sammen med en enkel bukett med blomster. Ikke en stor dyr en, men en enkel bukett fra nærmeste butikk, gjerne "Rema på hjørnet". Rett og slett bare fordi det er koselig og litt mer synlig akkurat når du får det. Spesielt ved runde dager. Anonymkode: 5926f...777
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå